Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 00:07 
 
Hardtraxxer

Zou hier graag bij willen zijn.
Als ik geld over heb ga ik een kijkje nemen, want rondom 21.12 liggen ook veel feesten voor mij :/
Had persoonlijk de area indeling wel liever wat anders gezien.
ARE48 heeft veel lekkerder geluid, en chillere vloer.
Al hoewel de temperatuur in Main zaal echt verrassend goed was op Rauw op je dak in tegenstelling tot andere drukke feesten!
Verrassend ook geen MiM artiesten op Luna ze feessie
Maarja zij hadden ook de main op Rauw op je dak natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC Tellem zal de MC zijn tijdens E-Force Live :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Masterclasses
22:00 - 23:00: Kevin Kaos
23:00 - 00:00: High Voltage
00:00 - 01:00: Adaro / Luna
01:00 - 01:30: Live: Thera
01:30 - 02:30: Frequencerz
02:30 - 03:00: Live: Avio
03:00 - 04:00: Titan
04:00 - 04:30: Live: E-Force
04:30 - 05:30: Deetox
05:30 - 06:00: Live: B-Front
MC: The Russian

2Geography
00:00 - 01:00: Hasty Boy
01:00 - 02:00: Sasha F
02:00 - 03:00: Outbreak
03:00 - 04:00: Exit Mind
04:00 - 05:00: Main Concern

3Chemistry
00:00 - 01:00: Fanteria
01:00 - 02:00: Solutio & The I's
02:00 - 03:00: Dark Pact
03:00 - 04:00: Warface
04:00 - 05:00: Prefix & Density
MC: No-iD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag is het al zover! Erg veel zin in! Hoop dat North Sea Venue er deze keer geen janboel van maakt... We zullen het zaterdag zien! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:21 
 
Hardtraxxer

Bij deze beloof ik jullie dat jullie deze gaan horen dit weekend!

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:

Zin aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 22:12 
 
Hardtraxxer

Ik heb een kaartje over voor 20 euro. Kan ik hier iemand blij mee maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bob mag aardig zn best doen voorgaande dj's te overtreffen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje gezocht!!! Spoed, iemand ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 21:04 
 
Hardtraxx Addict

Weet iemand of de livesets op sc oid worden geupload?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een wat stroeve start toch een heel vet feestje! Sasha F, Exit Mind en Main Concern zoals verwacht de beste sets! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het met de drukte en de rij bij de ingang? Was het weer zo dramatisch slecht als tijdens Rauw op je Dak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 21:55 
 

El Mare schreef:
Hoe was het met de drukte en de rij bij de ingang? Was het weer zo dramatisch slecht als tijdens Rauw op je Dak?


Geen rij, onmiddellijk gefouilleerd kunnen worden en meteen kunnen doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:03 
 

Ben vooral benieuwd naar het geluid, was dat in orde deze keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:27 
 

AndyAsteroids schreef:
Ben vooral benieuwd naar het geluid, was dat in orde deze keer?


Redelijk, bij de live-acts was het slechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin van de avond was het geluid echt heel slecht. Leek wel alsof je naast een monitor stond, weinig bass enz. Heb toen een bericht naar BKJN gestuurd op facebook, gek genoeg was het een half uur al veel beter. Tegen het einde aan was het echt snoeihard, alleen de hoge tonen waren wat schel. Ik heb me goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja leuke tent, maar dat eten is daar echt heel slecht geregeld, als er al uberhaupt iets was. Ook vreemd dat cola en fanta om 4 uur o.i.d al op was :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Oja leuke tent, maar dat eten is daar echt heel slecht geregeld, als er al uberhaupt iets was. Ook vreemd dat cola en fanta om 4 uur o.i.d al op was :/

Ik weet niet waar jij was, maar ik heb om 6 uur nog cola's en fanta's besteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om 6 uur kreeg ik anders ook te horen dat ze alleen nog 7UP hadden.. Vond het ook een beetje vreemd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 00:17 
 
Hardtraxx Newbie

Is het niemand opgevallen dat het overmixen niet helemaal lekker liep bij Adaro en Luna?

Ik vond het trouwens erg druk.. Vooral zaal 3, heb daar 5 minuutjes op een bank gestaan tijdens Warface, maar ik werd half verdrukt.

Verder prima vermaakt, alleen jammer dat het fris op was en dat je niks in een flesje krijgt. Wel lekker makkelijk op te ruimen natuurlijk, maar erg onhandig wanneer er opeens een gruwelijk lekker nummer komt en je hebt een volle beker cola :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 12:37 
 
Hardtraxxer

xMaaike schreef:
Is het niemand opgevallen dat het overmixen niet helemaal lekker liep bij Adaro en Luna?

Ik vond het trouwens erg druk.. Vooral zaal 3, heb daar 5 minuutjes op een bank gestaan tijdens Warface, maar ik werd half verdrukt.

Verder prima vermaakt, alleen jammer dat het fris op was en dat je niks in een flesje krijgt. Wel lekker makkelijk op te ruimen natuurlijk, maar erg onhandig wanneer er opeens een gruwelijk lekker nummer komt en je hebt een volle beker cola :/


Inderdaad op deze manier ook een aantal bekertjes verspilt aan gruwelijke platen want die werden er genoeg gedraaid deze avond!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten