Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Tot vanavonddddddd straks met de auto Banaanslak ophalen en dan met echte_oostzaner snackbar en dan beukeng :D

Hoe vaak ik al niet door Oostzaan ben heen gereden dit weekend. Ligt praktisch om de hoek, in ieder geval op kruipafstand xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even wat eten en dan richting mr_vertigo te A'dam!
Tot straks allen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik bedenk me net dat ik straks om 5 uur al 24 uur wakker ben, mss moet ik toch maar ff slapen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is toch ook nog gewoon deurverkoop? Ga er toch maar denk ik heen met wat maten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik sla em over, lineup is wel oke maar niet overdreven goed ofz, en verder niet al teveel bekende dusj :D
volgende editie sowieso wel aanwezig, Thera :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ik bedenk me net dat ik straks om 5 uur al 24 uur wakker ben, mss moet ik toch maar ff slapen >.<

Hetzelfde, en ik moet nog 2 uur autorijden zonder iemand die me wakker kan houden :surrender:
Red Bull & Lion chocolade For The Win!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 06:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

aiff g w[gj[oewjg kwpgkwwg

Het was weer gezellig :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 07:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo weer thuis :D na een lange rit over de afsluitdijk *kut weer*

Was eerst niet van plan om te gaan, vanwege geld gebrek. Maar ineens kreeg ik een gratis kaartje van iemand uit Sneek en vervoer er na toe :p nou dan zeg ik geen nee :lol: Lijkt wel of iemand van boven perse wou dat ik hier heen ging, zoveel geluk nog nooit gehad :lol:
Heenrijs was alleen beetje kut, vanwege de storm op de afsluitdijk.. best wel gevaarlijk om daar te rijden :thumbdown:



Maar het feest zelf.,. SUPER @@ alle setjes waren voortreffelijk :D alleen die van Ran-d was slecht :thumbdown: Heel erg jammer..

Chain reaction en Radical zijn toch wel de helden van de avond :yay: wat een geweld, ongelooflijk. :worship: 1ne knaller na de andere niet best :lol: Ook vet dat Chain Reaction me nog herkende van de afgelopen 4 weken dat ik bij zijn setjes was :lol: Nog even met em staan te stampen en praatje gemaakt. Toffe gozer!

Radical is ook een toffe gozer, dat wordt later nog wel wat _0_

E-Force was ook een lekker setje :D 20 min van deze set gemist om dat ik ff naar de auto moest, spul er uit halen omdat 1tje al weg ging :x Gelukkig kwam ik er daarna wel in, alleen was de beveiliging wel flauw toen.. Beetje grapjes maken dat ik pillen bij me had, dachten ze ook. Maar het was niet zo : OWNED!!!
Maar dit setje was gewoon lekker :-)

Luna. De man van de avond, was ook een lekker setje :thumbsup: ook lekker los gegaan. Heb ook nog even met hem gepraat, kreeg nog een drankje van hem :D omdat ie respect had dat we helemaal uit Sneek kwamen :lol:
Top vent is het :)

Ran-d: Tsja ik had eigenlijk wel wat verwacht, na zijn set op Defqon .. Maar echt het viel me vies tegen.. Zijn cd's stotterde de hele tijd, of liepen 1 seconde vast dat je 'trrrrrrr' hoort.. En hij draaide ongelooflijk zacht :thumbdown: Veel teasen enz en platen keuze was niet zo super.. Ben veel beter van hem gewend. Dit was helaas toch de slechtste set van de avond :thumbdown:

En dan maar even Tatanka.. Tsja de angst van iedereen, maar wat draaide die hard ! 'voor zijn doen'.. Was net alsof er iemand anders stond :lol: Pattern 2, wille gullie bass, psycho en ga maar en wat oude nummers (kom ff niet op de naam, ligt op puntje van me tong :lol: ) Na half uurtje wel weg gegaan bij deze set, aangezien we nog een behoorlijk stuk moesten rijden :-) Maar echt hij heeft me aangenaam verrast.
Enigste minpunt hiervan was het geluid, BASS stond veels te hard.. Ben nu ook best wel doof eigenlijk :thumbdown: Dat heeft echt even gehoorschade opgeleverd.


Verder ook nog even met Outblast staan praten samen met dawasiknie :lol: Wat een geniaal gesprek was dat :lol: Daan die zo mooi vertelde dat ze laatste producties poep zijn, keek ie raar van op :lol: En toen ook nog gezegd dat we niet bij hem gingen afsluiten om Dominator omdat het toch voorspelbaar was :lol: Maarja dat begreep ie wel volgens mij. Verder was het een toffe gozer.

Dan de hardtraxx lui, was geweldig met jullie! super hard los gegaan, meeste lekker nuchter op een aantal biertjes na :lol: Maar was echt super ! bedankt ervoor :-)

Even wat negatiefs.. er ontstond een ruzie rond 4 uur, echt TRIEST ! vooral omdat ikj er weer midden in stond..
Pff ineens een gozer tegen me aan gebeukt van 2 meter breed, daarna lui er achter aan.. Rende maar snel ff weg, anders kreeg ik nog klappen of een beuk en dan lig ik ook :lol: Want ja ik ben zo super breed :lol: Dit was toch wel jammer, opgepompte anabolen lui die het weer verpesten..

En er was 1 dronken gozer zwaar irritant, hele tijd beuken als ie langs komt... was ook weer een keer zo breed als mij, dus als ie tegen me aan knalde vloog ik de andere kant op :lol: Ga toch echt maar is naar de sport school :lol:

Voor de rest ben ik eigenlijk wel positief over het feest, ben blij dat ik gegaan ben !

Ohja willy is dood :cry: :cry: :cry: FUUU!!!!

en mensen, als je drugs gebruikt. Gebruik dan wat je aankan ;) niet dat je beetje vervelend loopt te doen..
Je hebt niet alleen je zelf ermee, maar ook de andere want je kan dan behoorlijk irritant zijn! en zo liepen er toch wel een aantal rond >.< En dan doel ik het meest op die brede kerels die met een ontbloot lichaam tegen iedereen aanknallen.. beetje vies vind ik dat en vooral heel erg irritant!




Maarja top feest, zo maar lekker slapen! Hardtraxxers bedankt! en de dj's die lekkere setjes deden (op randy naa dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Het was weer mooi! Echt gezellig met alle hardtraxxers :worship:
Veel lekkere nummers gehoord :thumbsup:

Wel jammer dat Willy dood is :( hij heette ook opeens Peter ! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was echt genieten dit! The shade aan het begin van de avond, ideaal want had nog genoeg stampenergie. Luna draaide ook lekker! En tatanka, ik was verbaasd haha. Ondanks mn enorme steek die ik had kon ik het niet laten toch nog even hier en daar te knallen.
Was echt een grote gezellige hardtraxx groep!
En willy blijft willy, voor eeuwig en altijd. Moge hij in vrede rusten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Verder ook nog even met Outblast staan praten samen met dawasiknie :lol: Wat een geniaal gesprek was dat :lol: Daan die zo mooi vertelde dat ze laatste producties poep zijn, keek ie raar van op :lol: En toen ook nog gezegd dat we niet bij hem gingen afsluiten om Dominator omdat het toch voorspelbaar was :lol: Maarja dat begreep ie wel volgens mij. Verder was het een toffe gozer.


Helden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niks dawasiknie..
Dawasiewel! Hahaha. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk feest! wat een sfeer _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lekker feestje zeg! Sfeer was goed, gezellige mensen (vooral Hardtraxxers natuurlijk), goed geluid en bijna alleen maar dikke setjes! Heb echt weinig te klagen, alleen jammer dat je er niks te eten kon halen.

Maar goed, toch maar ff een verslagje typen. We kwamen binnen bij Radical Redemption toen ie volgens mij net 5 minuten bezig was, en de 1e plaat die die er oplegt tijdens binnenkomst is Chemical. :worship: Beter kan natuurlijk niet. Daarna werd het alleen maar harder. Shade, For The Girls, Darkness Is Calling, Pattern 2, Redemption, The Worst Nightmare, Everything Changes. Erg vette set! Later ook nog ff met hem gesproken, en voor het eerst werd ik herkend door de DJ ipv dat ik de DJ herkende. :P Hele aardige gast!

Na ongeveer drie kwartier kwam Chain Reaction erbij staan en toen draaide ze samen een set van drie kwartier. Om half 1 ging Chain Reaction in z'n eentje verder en dat was ook weer heerlijk. Zo'n beetje al het MiM werk werd gedraaid dus dan weet je het wel, keihard raggen! Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen. :)

Toen was E-Force aan de beurt. Mooi moment om even een pauze te houden, want ik vind zijn tracks live niet zo lekker en sowieso heb ik ze ook te vaak gehoord. Kwamen wel een paar lekkere tracks voorbij, maar grotendeels vond ik er weinig aan. Breathe?! Wtf man. Ik dacht dat ze de opdracht kregen om hard te draaien. Was wel geniaal om weer zo keihard los te gaan op Dead Of The Night met Davey en de rest van de Hardtraxx Ragbende. :D

Na deze set was het aan Luna om dit even flink in te halen, en dat deed ie zeker! Wat was dit een heerlijke set zeg. Paar missertjes, maar grotendeels was het echt beuken geblazen. Goddamn, For The Girls, Magic, Fuck That Fake Shit, Bionicle en noem maar op. Heerlijk! Ook een erg aardige gast. Vertelde me dat MiM binnenkort weer flink aan de slag gaat!

Het was de bedoeling dat Ran-D hier dus flink op door zou gaan zou je denken, maar dat gebeurde weer niet. Het was te verwachten, maar wat is het toch irritant om iedere keer weer bijna precies dezelfde set te horen. Wanneer houd ie er nou is mee op? En waarom draaien die gasten van A2 altijd in de laatste paar minuten nog Bringing The Funk Remix.. Die hoor je aan het begin te draaien. Enige vette platen waren Under Attack, Everything Changes, Put It On, The Cycle en nog wat waar ik nu niet op kan komen. Wat ik wel weet is dat ik Ran-D de volgende keer lekker oversla!

Het moment waar iedereen op wachtte was aangebroken, Tatanka. Ik was zo kapot dat ik in het begin ff ben gaan zitten. Hoorde toen Scary Track, Creation en daarna Straight To Da Beat, toen ben ik weer terug gegaan. Daarna draaide hij ook steeds wel op hetzelfde niveau. Wilde Gullie Bas?!, Pattern 2, Psycho, Proud To Be Loud. Alleen jammer dat de volgorde soms niet helemaal klopte, maar verder was het echt een bazenset!

Na het feest werden we gelukkig door Davey naar Centraal Station gebracht, omdat ik echt amper nog kon lopen. Nogmaals bedankt! :thumbsup: Ik ben in ieder geval gesloopt. Spierpijn valt nog wel mee, maar m'n linkervoet is aardig naar de klote. Iedere stap doet pijn. :( Mensen van Hardtraxx, bedankt voor de gezellige sfeer! Was weer een dik feestje. :D En wat Willy betreft, die heeft toch nog 8 levens? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn tenen doen zeer en heb veel blaren, maar het was het waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig feest!

Beste openingsact ooit en 1 van de beste afsluiters ooit.
Tatanka draaide gewoon Scary Track/ Our Power/ Rain/ Proud to be Loud/ Psycho/ Wilde Gullie Bass?/ Straight to da Beat/ Creation/ Choirs/ Kicktool :worship: :worship: :worship: :worship:

Ook heel veel respect voor Luna die ook een aantal heerlijke platen draaide, onder andere Elites :love: Nando & Lellebel kenden deze plaat niet, en ik zei: 'dit is The Prophet- Elites'. Lellebel lachtte me uit :cry:
Voor de rest ook een heerlijke set, andere platen kun je nog lezen in het verslagje van Nando ;)

Maar hoe Radical Redemption opende, zoiets heb ik nog NOOIT meegemaakt :worship:
Toen ik binnen kwam hoorde ik gelijk Tuatara, daarna werd Chemical gedraaid, en ook nog Let's Get Dirty/ Inner Creativity/ The Worst Nightmare/ Darkness is Calling/ Torture, Murder & Cannibalism/ Pattern 1. BAAASS!!!
Chain Reaction draaide ook geweldig goed :worship:

Enige minpuntjes aan dit feest:

* Ran-D, die echt een BAGGERSET draaide in vergelijking met de rest. Draai toch eens een keer andere platen dan altijd hetzelfde lijstje :( Hoe lang is het geleden dat hij Crossroads/ Inner Child/ Struggle for Existence heeft gedraaid?
Verder bestaan zijn sets tegenwoordig ook alleen maar uit zijn eigen platen, B-Front platen, Zatox platen & Psyko Punkz platen.
Hem hoef ik niet meer op het eind van een avond te zien, tenzij hij met Adaro staat.

* Mijn voeten, ze haperden vreselijk. Kon ook amper lopen vanmorgen/vanmiddag.

Even een shout-out voor Mr. Lellebel, bij wie ik mocht slapen :worship:
Supertoffe gozer, en heel fijn dat ik bij hem kon pitten!
Jammer dat het feest voor hem een beetje tegenviel.

Verder heb ik het heel gezellig gehad met alle Hardtraxxers & mensen met wie ik nog ging praten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeuzus wat een avond! Mijn voeten doen echt nog fucking pijn van al het geweld dat deze nacht heeft plaatsgevonden.

Kvond het weer heerlijk om met sommige hardtraxxanen te feesten! Pommer altijd met zn Ran-D haat, hahaha, kan er wel om lachen. "nooou, ik GOK, weet t niet cker hoor, dat indoctrination komt, heeeel misschien" :P hahaha

Minste set vd avond: E-Force. The System :sick: Sommige nmmrs pitchen die kicks heel lekker, maar in de meeste wordt ik er letterlijk gek van :P
Beste set vd avond: Radical & Chain :thumbsup: , met Tatanka en Luna daar vlak achter.

Geweldi-ge-noten :P haha nee khad niks op, maar kon 't niet laten... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 18:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha jah ik irriteer me echt dood aan dat eindeloze getease van die vent xd Al was het gister voor m'n gevoel nog iets minder dan normaal maarja :P

Nog ff over het feest:

Bijna alles was echt dik in orde, geluid was goed te doen, bij de bar werd je snel geholpen, er was genoeg ruimte, en het belangrijkste: de sfeer was echt uitmuntend goed! Jammer dat er altijd een paar van die anabolenslikkers zijn die het moeten verpesten, maar 90% van de mensen waren volgens mij gewoon liefhebbers :worship:
Vond de sets over het algemeen ook goed, alleen Ran-D was weer hetzelfde als altijd en daar ben ik toch een beetje klaar mee nu, en ook E-Force vond ik niet super, maar toen kon ik iig ff wat uitusten naar dat afsluitwaardige begin van RR & CR xd CR draaide trouwens ook Times Like These :worship:
Ik sprak RR later trouwens nog ff in de wc, aardige kerel. Hij vertelde ook dat de eerst komende MiM release: Nackt, Jealousy & Style Dropping is, en daarna zijn EP met 3 tracks.

Beste setje van de dag vond ik denk ik toch Luna: Goddamn, House Dog, For The Girls, Magic, Torture etc. :worship:
Tatanka was ook geweldig, ik werd echt gek toen ie Our Power er op gooide :loving:
Het leek er wel nog ff op dat ik Tatanka moest gaan missen omdat de bob naar huis wou, maar ik kon met iemand anders uit mijn partygekke dorp die k daar zomaar tegen kwam mee naar huis gelukkig :P

Maar al met al dus echt een geweldig feest gehad, heb me top vermaakt met de ht'ers en het pils! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was gezellig, leuk sommigen van jullie ff te hebben gezien :)
Eindelijk ook eens de gezichten achter de nicknames gezien.

En Chukkels, nogmaals bedankt voor het ticket, heeft voor een vette avond gezorgd _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad!

Weer non stop bewogen en geen moment stilgestaan, zoals ik mijn feestjes het liefste zie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 20:31 
 
Hardtraxx Newbie

Prachtig feest :thumbsup:

Helemaal met Davey eens. Zo een openingsset (die van RR en CR bij elkaar dan) nog nooit meegemaakt. Belachelijk gewoon, bijna illegaal. Buiten de nummers die al genoemd waren hierboven, knalde Strike, Furious en Get Hit zoals altijd ook geweldig in die set :woot:

Ran-D, was inderdaad het minpuntje van de avond, al maakte die veel goed door Under Attack, SOT en Haunter of the dark(bizar hoeveel complimentjes ik over mijn shirt kreeg trouwens :P) nog te draaien.

2 opvallende dingen: Die Goddamn ineens midden in Luna's set.., die was echt zeer welkom, maar toch opvallend. En welk celletje in Tatanka's brein vertelde hem om Psycho even tussendoor de draaien... JESUS, mijn kramp was meteen weg :P .

Was heerlijk om met alle Ht-ers te beuken, heb een paar nieuwe leren kennen:)

Zeer geslaagde avond. Hoogstwaarschijnlijk aanwezig bij Lesson 3.

PS: Alleen het niet binnen kunnen pinnen was echt drama. Gelukkig waren mr.Vertigo en Velocity zo vriendelijk om even cash voor me te halen. Thanks boys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker feestje, respect voor elke set :cool: afgezien van Ran-D. Verveelt nogal snel als je op elk feestje bijna letterlijk dezelfde set hoort.
:thumbsup: voor Luna (Lekkerste set) ..

Had het in eerste instantie wel groter verwacht maar de sfeer was top. Geluid ook heerlijk alleen op het laatst knalden me trommelvliezen er bijna uit. xd
Lesson 3 zit er waarschijnlijk dik in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 20:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@ prospect ik wist niet dat jij ook op ht zat! ik sprak je volges mij nog wel ff aan toen haunter of the dark kwam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:
Prachtig feest :thumbsup:

Helemaal met Davey eens. Zo een openingsset (die van RR en CR bij elkaar dan) nog nooit meegemaakt. Belachelijk gewoon, bijna illegaal. Buiten de nummers die al genoemd waren hierboven, knalde Strike, Furious en Get Hit zoals altijd ook geweldig in die set :woot:

Ran-D, was inderdaad het minpuntje van de avond, al maakte die veel goed door Under Attack, SOT en Haunter of the dark(bizar hoeveel complimentjes ik over mijn shirt kreeg trouwens :P) nog te draaien.

2 opvallende dingen: Die Goddamn ineens midden in Luna's set.., die was echt zeer welkom, maar toch opvallend. En welk celletje in Tatanka's brein vertelde hem om Psycho even tussendoor de draaien... JESUS, mijn kramp was meteen weg :P .

Was heerlijk om met alle Ht-ers te beuken, heb een paar nieuwe leren kennen:)

Zeer geslaagde avond. Hoogstwaarschijnlijk aanwezig bij Lesson 3.

PS: Alleen het niet binnen kunnen pinnen was echt drama. Gelukkig waren mr.Vertigo en Velocity zo vriendelijk om even cash voor me te halen. Thanks boys!



Ja jij had het ook prima naar je zin idd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Overigens zijn er nog een paar leuke foto's gemaakt met een Galaxy S II, volgens mij die van Chukkels. Die zijn van harte welkom, vind ik altijd wel leuk om te hebben :)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten