Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Christian ben je niet goed wijs of zo. Als jij als enige persoon wilt dat ie een blije set draait alleen omdat jij weer zo nodig moet snoepen, ga dan lekker naar een ander feest waar die staat. Dit is misschien wel de enige kans dat ie een keer weer een harde set neer gaat zetten en dan moet jij het weer zo nodig verneuken. >.< Ondertussen gok ik op een troll.

Wat heeft snoepen er nou mee te maken? Ik heb gewoon zin in een melodische set, die krijg je verder niet namelijk. Ik uit gewoon mijn mening en mijn hoop. Dat jij drugsgebruik erbij moet halen vind ik een beetje sneu. Alsof jij altijd zo'n heilig boontje bent. En als ik de berichten mag geloven, is iedereen aan het eind van de avond toch zo dronken als een pommer, dus dan komt van het harde beuken toch niet veel. Dan kun je net zo goed genieten. Maar ja, dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, je meent het dus serieus. >.< De enige kans dat Tatanka hard kan gaan draaien en dan wil jij dat ie het niet doet...

EDIT:
Kijk is bij de post boven je... Daarom haal ik drugs erbij, omdat jij dat in eerste instantie erbij haalde. ;) En ik vind mezelf geen heilig boontje nee, ook al heb ik er vrijwel altijd lange pauzes tussen zitten (op Free Festival na). Het gaat mij er gewoon om dat een harde set van hem mij wel een keer vet lijkt, en waarom is het nu opeens op dit feest niet nodig om hard af te sluiten terwijl dat normaal wel altijd moet? No offence verder hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Lol, je meent het dus serieus. >.< De enige kans dat Tatanka hard kan gaan draaien en dan wil jij dat ie het niet doet...

Tuurlijk, wat denk jij dan? Zet ik ooit wel eens dingen neer op dit forum die ik niet meen? Verder heb ik Tatanka op Euphoria al hard horen afsluiten en dat was geniaal. Dan mag hij nu ook wel een keer geniaal euforisch afsluiten. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken. Hard afsluiten kan altijd nog op XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha genieten dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 18:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Haha genieten dit xd


Nou niet bepaald, had ik eindelijk eens goeie hoop op Tatanka, komt Chukkels aan met z'n requests xd
Ach jah ik zie het allemaal wel morgen, ik vermaak me wel :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nando schreef:
Lol, je meent het dus serieus. >.< De enige kans dat Tatanka hard kan gaan draaien en dan wil jij dat ie het niet doet...

Tuurlijk, wat denk jij dan? Zet ik ooit wel eens dingen neer op dit forum die ik niet meen? Verder heb ik Tatanka op Euphoria al hard horen afsluiten en dat was geniaal. Dan mag hij nu ook wel een keer geniaal euforisch afsluiten. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken. Hard afsluiten kan altijd nog op XQ.

Ja. En je snapt wel dat dit feest juist als 'raw' feest bedoelt is? Het is geen Euphoria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Optiefen met je euforie gewoon beukafsluiter
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Optiefen met je beukafsluiter gewoon een zachte deuntjes afsluiting



:corn: Geweldig dit hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Happy is voor homo's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Happy is voor homo's!


:/ wtf?

Timetable info:

De veel besproken time table is door de organisatie nauwkeurig in elkaar gezet. Naast dat zij rekening moesten houden met de mogelijkheden van de geboekte artiesten en diens andere optredens moesten ze natuurlijk ook letten op o.a. de opbouw in snelheid en stijl.
Wat het bij Bass Academy echter makelijker maakt, is de opdracht die de geboekte artiesten meekrijgen. Anders dan op andere evenementen wordt de nadruk gelegd op het knallen met een hoofdletter K, en sets en platenkeuzes worden in de voorbereiding van het evenement nauwkeurig met iedere artiest kortgesloten.

Ik heb der wel vertrouwen in :)

En @Chukkels... Ik snap heel goed dat Nando het drugs verhaal erbij haalt! Is geen bash op jouw gebruik of die van wie dan ook, maar meer verwondering dat je liever een euphorisch setje op 't eind wil voor je eigen plezier (waarvan je weet dat je wss de enige in de hele zaal zult zijn die daar dan blij van wordt), dan een hard setje voor iedereens plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Nando schreef:
Happy is voor homo's!


:/ wtf?

Neem het niet zo serieus joh. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
mr_vertigo schreef:
Nando schreef:
Happy is voor homo's!


:/ wtf?

Neem het niet zo serieus joh. :P


Vond t gewoon geen opmerking voor jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Aanwezigen:

Banaanslak
Hoofdcoach
Nando
Echte_oostzaner
Chukkels
Olijfboompje
Roberttt
jeff3r
Squirrie
Mr.Lellebel
B-ram
Mr.Vertigo
Mike-O
Pommer
Daveytl

Ik kom helemaal alleen :cry:

Weet iemand hoe het gaat met parkeren? Moet je daarvoor betalen?
En moet je dan een parkeerkaart hebben o.i.d., of is het zoals bij Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Aanwezigen:

Banaanslak
Hoofdcoach
Nando
Echte_oostzaner
Chukkels
Olijfboompje
Roberttt
jeff3r
Squirrie
Mr.Lellebel
B-ram
Mr.Vertigo
Mike-O
Pommer
Daveytl
El Mare
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Nando schreef:
Lol, je meent het dus serieus. >.< De enige kans dat Tatanka hard kan gaan draaien en dan wil jij dat ie het niet doet...

Tuurlijk, wat denk jij dan? Zet ik ooit wel eens dingen neer op dit forum die ik niet meen? Verder heb ik Tatanka op Euphoria al hard horen afsluiten en dat was geniaal. Dan mag hij nu ook wel een keer geniaal euforisch afsluiten. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken. Hard afsluiten kan altijd nog op XQ.

Ja. En je snapt wel dat dit feest juist als 'raw' feest bedoelt is? Het is geen Euphoria.

Wat deed Crypsis dan in godsnaam op Euphoria? :huh:

@vertigo
Ja, waarschijnlijk zijn van de 800-900 man inderdaad maar 2 of 3 wappie. Misschien in jouw ideale partybeleving ja.

Hoop dat Ran-D ook lekker gaat knallen met Rebirth, In For The Kill & Breathe. Heerlijke nummers blijven het toch (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
@vertigo
Ja, waarschijnlijk zijn van de 800-900 man inderdaad maar 2 of 3 wappie. Misschien in jouw ideale partybeleving ja.

Hoop dat Ran-D ook lekker gaat knallen met Rebirth, In For The Kill & Breathe. Heerlijke nummers blijven het toch (L)


Prima nummertjes, Rebirth zeker! We zien wel hoe t wordt, wordt vast wel leuk, heb vertrouwen in Ran-D.

Hoe kom je erbij dat iedereen die wappie is, liever blije nummers hoort? Ik acht de kans vrij groot dat mensen die op deze line-up afkomen een keiharde knaller verwachten, wappie of niet. Maargoed, whatever, als jij daar tegenin wilt gaan met een bericht :P go ur gang, denk alleen wel dat Tatanka 't niet echt serieus neemt aangezien het zo ridicule is.

En wat deed Crypsis op Euphoria? Afsluiten. Na, Coone, BH en Wildstylez :P
Weet je wie er opent morgen: Radical Redemption :P hahaha, NEE JOH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 10:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb wel genoten van deze vermakelijke discussies! :D

Ik heb er wel zin in vanavond ;) Gister nog op pad geweest met Chukkels, Jeff3r, Olijfboompje naar Heerhugowaard waar een of ander feestje was.. Nou dat was zulke tijdsverspilling van ons leven dat iedereen het erover eens is dat het vanavond sowieso mooier wordt :D Want Tatanka kan niet slechter draaien als dat er gister werd gedraaid, gebeurd dat wel.. Tja dan barst iedereen in huilen uit denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Pommer schreef:
Aanwezigen:

Banaanslak
Hoofdcoach
Nando
Echte_oostzaner
Chukkels
Olijfboompje
Roberttt
jeff3r
Squirrie
Mr.Lellebel
B-ram
Mr.Vertigo
Mike-O
Pommer
Daveytl
El Mare
Blacksunrise
Delcone
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Aanwezigen:

Banaanslak
Hoofdcoach
Nando
Echte_oostzaner
Chukkels
Olijfboompje
Roberttt
jeff3r
Squirrie
Mr.Lellebel
B-ram
Mr.Vertigo
Mike-O
Pommer
Daveytl

Ik kom helemaal alleen :cry:

Weet iemand hoe het gaat met parkeren? Moet je daarvoor betalen?
En moet je dan een parkeerkaart hebben o.i.d., of is het zoals bij Loudness?


Je betaald gewoon uit je raam ze staan voor de ingang 5 euro dacht ik,je krijgt geen kaart of iets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
El Mare schreef:
Pommer schreef:
Aanwezigen:

Banaanslak
Hoofdcoach
Nando
Echte_oostzaner
Chukkels
Olijfboompje
Jamz
jeff3r
Squirrie
Mr.Lellebel
B-ram
Mr.Vertigo
Mike-O
Pommer
Daveytl
El Mare
Blacksunrise
Delcone
Sunrise8
Iris93
dawasiknie
Willy
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Veel plezier mensen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er nog een meeting ergens?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jep. Zoek de opblaashond. Meer hoef je niet te doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bis vanavond :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Tot vanavonddddddd straks met de auto Banaanslak ophalen en dan met echte_oostzaner snackbar en dan beukeng :D
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten