Met de samsung ja en ook veel met het toestel van Daan
Zet ze maar op PF
ps
Ik heb gewoon munten kunnen pinnen binnen
Zet ze maar op PF
ps
Klopt! Post pas sinds kort actief op HT, daarvoor wast meer meelezen:Pwrote:@ prospect ik wist niet dat jij ook op ht zat! ik sprak je volges mij nog wel ff aan toen haunter of the dark kwam
wrote:Met de samsung ja en ook veel met het toestel van Daan
Zet ze maar op PF
ps
Ik ben fucking rijkwrote:Haha je kon inderdaad pinnen!![]()
Bij binnenkomst wat ons ook verteld van "Je kunt niet pinnen"! Ik al balen, had niets contant mee op zak.. Maja gelukkig al snel iemand weten te fixen met geld (rijk man die Olijfboompje), toen ik samen met Jeff3rd en Qnalqut bij de munten aankwam werd er ook rustig voor ons al gepind.. Dus achteraf was het lenen niet nodig geweest
![]()
Btw, belachelijke muntprijs! Maja, je moet toch wat te drinken hebben dus iedereen koopt ze wel
Welk kaartje had jij gehad van de fotograaf? van onze foto:Pwrote:Overigens zijn er nog een paar leuke foto's gemaakt met een Galaxy S II, volgens mij die van Chukkels. Die zijn van harte welkom, vind ik altijd wel leuk om te hebben
Hoogstwaarschijnlijk ben jij uiteraard uitgenodigd bij deze besloten after!wrote:Ik ben fucking rijkwrote:Haha je kon inderdaad pinnen!![]()
Bij binnenkomst wat ons ook verteld van "Je kunt niet pinnen"! Ik al balen, had niets contant mee op zak.. Maja gelukkig al snel iemand weten te fixen met geld (rijk man die Olijfboompje), toen ik samen met Jeff3rd en Qnalqut bij de munten aankwam werd er ook rustig voor ons al gepind.. Dus achteraf was het lenen niet nodig geweest
![]()
Btw, belachelijke muntprijs! Maja, je moet toch wat te drinken hebben dus iedereen koopt ze wel![]()
Je krijgt nog 16 euro van mij.
Ik ga trouwens mee naar Dominator
Afteren bij Coen (toch?) en dan daarna door naar Iris
Hehe, ganz geil!wrote:Hoogstwaarschijnlijk ben jij uiteraard uitgenodigd bij deze besloten after!wrote:Ik ben fucking rijkwrote:Haha je kon inderdaad pinnen!![]()
![]()
Btw, belachelijke muntprijs! Maja, je moet toch wat te drinken hebben dus iedereen koopt ze wel![]()
Je krijgt nog 16 euro van mij.
Ik ga trouwens mee naar Dominator
Afteren bij Coen (toch?) en dan daarna door naar Iris![]()
En het bedrag klopt eveneensEn volgens mij moet iedereen ook even narekenen hoeveel geld ze van wie nog moeten hebben, want het was een weekend met veel kosten maar zeker ook een hoop gezelligheid!
Djguide staan ze op. Ook enkele foto's van de HT groepwrote:Welk kaartje had jij gehad van de fotograaf? van onze foto:Pwrote:Overigens zijn er nog een paar leuke foto's gemaakt met een Galaxy S II, volgens mij die van Chukkels. Die zijn van harte welkom, vind ik altijd wel leuk om te hebben
Nogmaals wat een sfeer:D Joey (RR) Is echt een super goede gast! idd de ep van nackt zou deze maand moeten komen dacht hij.
En daarna kwam hij met Darkness is Calling / Radical dacht ik !
Foto's daanwrote:Zomaar was Tatanka de held van de avond hierWat de fak!
Oa Scary Track, Our Power, Raine - Dominatin', Choirs, Proud to be Loud en nog een hoop harde Italiaanse zooi gehoord. Held!
Vooral Scary Track, P2BL & Our Power waren echt epicwrote:Zomaar was Tatanka de held van de avond hierWat de fak!
Oa Scary Track, Our Power, Raine - Dominatin', Choirs, Proud to be Loud en nog een hoop harde Italiaanse zooi gehoord. Held!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!! Domme HOEREN achter de receptie!!! TUURLIJK kan je pinnenwrote:Haha je kon inderdaad pinnen!![]()
![]()
Btw, belachelijke muntprijs! Maja, je moet toch wat te drinken hebben dus iedereen koopt ze wel
Luna was best oké maar vond t een beetje een rommelige set. Zat niet echt een duidelijke lijn in. Ook hier en daar niet echt top gemixt. Zeker niet slecht ofzo, maar vond Tatanka en de eerste 3 uurtjes echt beter.wrote:Vooral Scary Track, P2BL & Our Power waren echt epicwrote:Zomaar was Tatanka de held van de avond hierWat de fak!
Oa Scary Track, Our Power, Raine - Dominatin', Choirs, Proud to be Loud en nog een hoop harde Italiaanse zooi gehoord. Held!![]()
Maar ik vond Luna's setje misschien nóg wel ietsje beter
Die ging bijna helemaal over toen ik weer verder ging met stampen op het eind, denk dus energie teveel.. Was wel even apart..wrote:
@ Iris: hahah, ja, kvond het echt fantastisch! Hoe ist nog afgelopen met je trillende hand trouwens?
The Shade 1x, For The Girls 3x en Pattern 2 2x volgens mijwrote:Was trouwens wel weer gaar dat sommige nummers dubbel of soms zelfs 3 keer gedraaid werden![]()
The Shade en For The Girls volgens mij 3 keer gehoord, dan nog Pattern 2, Everything Changes, Haunter of the Dark 2 keer... jammer maar ook wel begrijpelijk als je een concept hebt dat alleen om raw hardstyle draait. En Dj's draaien dan sowieso alleen de bekende platen.
Klopt die heb ik ook vaker gehoord, maar vond ik niet zo ergwrote:Was trouwens wel weer gaar dat sommige nummers dubbel of soms zelfs 3 keer gedraaid werden![]()
The Shade en For The Girls volgens mij 3 keer gehoord, dan nog Pattern 2, Everything Changes, Haunter of the Dark 2 keer... jammer maar ook wel begrijpelijk als je een concept hebt dat alleen om raw hardstyle draait. En Dj's draaien dan sowieso alleen de bekende platen.
Hij draaide oa Goddamn, For The Girls, Torture, Magic, Jealousy Remix, en nog wat dikke trackswrote:Luna was best oké maar vond t een beetje een rommelige set. Zat niet echt een duidelijke lijn in. Ook hier en daar niet echt top gemixt. Zeker niet slecht ofzo, maar vond Tatanka en de eerste 3 uurtjes echt beter.wrote:Vooral Scary Track, P2BL & Our Power waren echt epicwrote:Zomaar was Tatanka de held van de avond hierWat de fak!
Oa Scary Track, Our Power, Raine - Dominatin', Choirs, Proud to be Loud en nog een hoop harde Italiaanse zooi gehoord. Held!![]()
Maar ik vond Luna's setje misschien nóg wel ietsje beter
Weet verder ook niet meer zoveel van Luna aangezien ik toen echt een half uur met Outblast heb staan ouwehoeren in die gang haha.