Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Met de samsung ja en ook veel met het toestel van Daan
Zet ze maar op PF :D

ps
Ik heb gewoon munten kunnen pinnen binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 21:38 
 
Hardtraxx Newbie

Pommer schreef:
@ prospect ik wist niet dat jij ook op ht zat! ik sprak je volges mij nog wel ff aan toen haunter of the dark kwam :P


Klopt! Post pas sinds kort actief op HT, daarvoor wast meer meelezen:P

@ Iris: hahah, ja, kvond het echt fantastisch! Hoe ist nog afgelopen met je trillende hand trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

Hoofdcoach schreef:
Met de samsung ja en ook veel met het toestel van Daan
Zet ze maar op PF :D

ps
Ik heb gewoon munten kunnen pinnen binnen



Waaaaaat?? Wat een tering lijers :P . Ik heb het echt 4x gevraagd. En ze zeiden alle keren dat de Pinmachine stuk was. Misschien had je mazzel en had de technicus hem net gemaakt ofzo xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha je kon inderdaad pinnen! :D

Bij binnenkomst wat ons ook verteld van "Je kunt niet pinnen"! Ik al balen, had niets contant mee op zak.. Maja gelukkig al snel iemand weten te fixen met geld (rijk man die Olijfboompje :P), toen ik samen met Jeff3rd en Qnalqut bij de munten aankwam werd er ook rustig voor ons al gepind.. Dus achteraf was het lenen niet nodig geweest :P

Btw, belachelijke muntprijs! Maja, je moet toch wat te drinken hebben dus iedereen koopt ze wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Haha je kon inderdaad pinnen! :D

Bij binnenkomst wat ons ook verteld van "Je kunt niet pinnen"! Ik al balen, had niets contant mee op zak.. Maja gelukkig al snel iemand weten te fixen met geld (rijk man die Olijfboompje :P), toen ik samen met Jeff3rd en Qnalqut bij de munten aankwam werd er ook rustig voor ons al gepind.. Dus achteraf was het lenen niet nodig geweest :P

Btw, belachelijke muntprijs! Maja, je moet toch wat te drinken hebben dus iedereen koopt ze wel :P

Ik ben fucking rijk :cool:

Je krijgt nog 16 euro van mij.
Ik ga trouwens mee naar Dominator :)
Afteren bij Coen (toch?) en dan daarna door naar Iris :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
Overigens zijn er nog een paar leuke foto's gemaakt met een Galaxy S II, volgens mij die van Chukkels. Die zijn van harte welkom, vind ik altijd wel leuk om te hebben :)


Welk kaartje had jij gehad van de fotograaf? van onze foto:P
Nogmaals wat een sfeer:D Joey (RR) Is echt een super goede gast! idd de ep van nackt zou deze maand moeten komen dacht hij.
En daarna kwam hij met Darkness is Calling / Radical dacht ik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Haha je kon inderdaad pinnen! :D

Bij binnenkomst wat ons ook verteld van "Je kunt niet pinnen"! Ik al balen, had niets contant mee op zak.. Maja gelukkig al snel iemand weten te fixen met geld (rijk man die Olijfboompje :P), toen ik samen met Jeff3rd en Qnalqut bij de munten aankwam werd er ook rustig voor ons al gepind.. Dus achteraf was het lenen niet nodig geweest :P

Btw, belachelijke muntprijs! Maja, je moet toch wat te drinken hebben dus iedereen koopt ze wel :P

Ik ben fucking rijk :cool:

Je krijgt nog 16 euro van mij.
Ik ga trouwens mee naar Dominator :)
Afteren bij Coen (toch?) en dan daarna door naar Iris :)


Hoogstwaarschijnlijk ben jij uiteraard uitgenodigd bij deze besloten after! :D

En het bedrag klopt eveneens ;) En volgens mij moet iedereen ook even narekenen hoeveel geld ze van wie nog moeten hebben, want het was een weekend met veel kosten maar zeker ook een hoop gezelligheid! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Haha je kon inderdaad pinnen! :D

Bij binnenkomst wat ons ook verteld van "Je kunt niet pinnen"! Ik al balen, had niets contant mee op zak.. Maja gelukkig al snel iemand weten te fixen met geld (rijk man die Olijfboompje :P), toen ik samen met Jeff3rd en Qnalqut bij de munten aankwam werd er ook rustig voor ons al gepind.. Dus achteraf was het lenen niet nodig geweest :P

Btw, belachelijke muntprijs! Maja, je moet toch wat te drinken hebben dus iedereen koopt ze wel :P

Ik ben fucking rijk :cool:

Je krijgt nog 16 euro van mij.
Ik ga trouwens mee naar Dominator :)
Afteren bij Coen (toch?) en dan daarna door naar Iris :)


Hoogstwaarschijnlijk ben jij uiteraard uitgenodigd bij deze besloten after! :D

En het bedrag klopt eveneens ;) En volgens mij moet iedereen ook even narekenen hoeveel geld ze van wie nog moeten hebben, want het was een weekend met veel kosten maar zeker ook een hoop gezelligheid! :D

Hehe, ganz geil! :D

Ja, dat regelen we na Dominator of tijdens even...moeten even wat zaken doen xd
Haha, ja dat sowieso.

Ik heb iig de taxi betaald en minstens een bonnetje van de supermarkt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Sunrise8 schreef:
Overigens zijn er nog een paar leuke foto's gemaakt met een Galaxy S II, volgens mij die van Chukkels. Die zijn van harte welkom, vind ik altijd wel leuk om te hebben :)


Welk kaartje had jij gehad van de fotograaf? van onze foto:P
Nogmaals wat een sfeer:D Joey (RR) Is echt een super goede gast! idd de ep van nackt zou deze maand moeten komen dacht hij.
En daarna kwam hij met Darkness is Calling / Radical dacht ik !


Djguide staan ze op. Ook enkele foto's van de HT groep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zomaar was Tatanka de held van de avond hier :worship: Wat de fak!

Oa Scary Track, Our Power, Raine - Dominatin', Choirs, Proud to be Loud en nog een hoop harde Italiaanse zooi gehoord. Held! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zomaar was Tatanka de held van de avond hier :worship: Wat de fak!

Oa Scary Track, Our Power, Raine - Dominatin', Choirs, Proud to be Loud en nog een hoop harde Italiaanse zooi gehoord. Held! :yay:

Foto's daan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zomaar was Tatanka de held van de avond hier :worship: Wat de fak!

Oa Scary Track, Our Power, Raine - Dominatin', Choirs, Proud to be Loud en nog een hoop harde Italiaanse zooi gehoord. Held! :yay:


Vooral Scary Track, P2BL & Our Power waren echt epic :loving:
Maar ik vond Luna's setje misschien nóg wel ietsje beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een mooi feestje, oa doordat ik bij Jeffrey kon blijven pitten, anders was dit feest door mn neus geboord geweest ^^
Ook weer een aantal nieuwe hardtraxxers ontmoet, was leuk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 08:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Haha je kon inderdaad pinnen! :D

Bij binnenkomst wat ons ook verteld van "Je kunt niet pinnen"! Ik al balen, had niets contant mee op zak.. Maja gelukkig al snel iemand weten te fixen met geld (rijk man die Olijfboompje :P), toen ik samen met Jeff3rd en Qnalqut bij de munten aankwam werd er ook rustig voor ons al gepind.. Dus achteraf was het lenen niet nodig geweest :P

Btw, belachelijke muntprijs! Maja, je moet toch wat te drinken hebben dus iedereen koopt ze wel :P


WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!! Domme HOEREN achter de receptie!!! TUURLIJK kan je pinnen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het echt een geniaal feest! Heb me de eerste 2 uur en het laatste uurtje uitstekend vermaakt en die andere denk ik ook wel. Wel weet ik nu nog steeds niet hoe de ARE48 er van binnen of buiten uitziet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 17:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:
Zomaar was Tatanka de held van de avond hier :worship: Wat de fak!

Oa Scary Track, Our Power, Raine - Dominatin', Choirs, Proud to be Loud en nog een hoop harde Italiaanse zooi gehoord. Held! :yay:


Vooral Scary Track, P2BL & Our Power waren echt epic :loving:
Maar ik vond Luna's setje misschien nóg wel ietsje beter :D

Luna was best oké maar vond t een beetje een rommelige set. Zat niet echt een duidelijke lijn in. Ook hier en daar niet echt top gemixt. Zeker niet slecht ofzo, maar vond Tatanka en de eerste 3 uurtjes echt beter.

Weet verder ook niet meer zoveel van Luna aangezien ik toen echt een half uur met Outblast heb staan ouwehoeren in die gang haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 18:48 
 
Hardtraxxer

zo was weer een lekker feest. was op fietsafstand en heb nog wat ht-ers ontmoet.
kon alleen niet slapen toen ik thuis was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:

@ Iris: hahah, ja, kvond het echt fantastisch! Hoe ist nog afgelopen met je trillende hand trouwens?


Die ging bijna helemaal over toen ik weer verder ging met stampen op het eind, denk dus energie teveel.. Was wel even apart..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was trouwens wel weer gaar dat sommige nummers dubbel of soms zelfs 3 keer gedraaid werden :/

The Shade en For The Girls volgens mij 3 keer gehoord, dan nog Pattern 2, Everything Changes, Haunter of the Dark 2 keer... jammer maar ook wel begrijpelijk als je een concept hebt dat alleen om raw hardstyle draait. En Dj's draaien dan sowieso alleen de bekende platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Was trouwens wel weer gaar dat sommige nummers dubbel of soms zelfs 3 keer gedraaid werden :/

The Shade en For The Girls volgens mij 3 keer gehoord, dan nog Pattern 2, Everything Changes, Haunter of the Dark 2 keer... jammer maar ook wel begrijpelijk als je een concept hebt dat alleen om raw hardstyle draait. En Dj's draaien dan sowieso alleen de bekende platen.


The Shade 1x, For The Girls 3x en Pattern 2 2x volgens mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Was trouwens wel weer gaar dat sommige nummers dubbel of soms zelfs 3 keer gedraaid werden :/

The Shade en For The Girls volgens mij 3 keer gehoord, dan nog Pattern 2, Everything Changes, Haunter of the Dark 2 keer... jammer maar ook wel begrijpelijk als je een concept hebt dat alleen om raw hardstyle draait. En Dj's draaien dan sowieso alleen de bekende platen.


Klopt die heb ik ook vaker gehoord, maar vond ik niet zo erg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
dawasiknie schreef:
Zomaar was Tatanka de held van de avond hier :worship: Wat de fak!

Oa Scary Track, Our Power, Raine - Dominatin', Choirs, Proud to be Loud en nog een hoop harde Italiaanse zooi gehoord. Held! :yay:


Vooral Scary Track, P2BL & Our Power waren echt epic :loving:
Maar ik vond Luna's setje misschien nóg wel ietsje beter :D

Luna was best oké maar vond t een beetje een rommelige set. Zat niet echt een duidelijke lijn in. Ook hier en daar niet echt top gemixt. Zeker niet slecht ofzo, maar vond Tatanka en de eerste 3 uurtjes echt beter.

Weet verder ook niet meer zoveel van Luna aangezien ik toen echt een half uur met Outblast heb staan ouwehoeren in die gang haha.


Hij draaide oa Goddamn, For The Girls, Torture, Magic, Jealousy Remix, en nog wat dikke tracks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ja nou je t zegt
Ik heb van E-Force en Luna echt niet meer kunnen onthouden wat ze nou precies draaiden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force kon me gestolen worden -.- Wat vond ik dat een saaie set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Foto's staan op m'n PF. Moet je me wel ff als vriend toevoegen indien je dat nog niet bent.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten