Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 12:23 

Donateur

Hoop dat ie met de BPM track afsluit gevolgd door Gangsta !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 12:27 

Hardtraxx Veteran

Gangsta blijft genieten (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 12:49 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Hoop dat ie met de BPM track afsluit gevolgd door Gangsta !

Dat zou een leuke zijn idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 12:52 

Donateur

Ik check net de laatste info voor dit feest, zie ik dit ineens in de TT staan (door de organisatie vrijgegeven)

05:00 - 06:00 Tatanka (special set)

NU ben ik wel benieuwd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Serieus, beter doet ie wat ik hem gevraagd heb. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Afsluiten met:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 12:58 

Donateur

Hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 13:04 

Bierkoning

Ik kan nog steeds niet geloven dat Zany dat gemaakt heeft xd
Maar goed, hopen dat Tatanka dus wat leuks neer gaat zetten, het zal toch geen hc zijn hoop ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 13:06 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik kan nog steeds niet geloven dat Zany dat gemaakt heeft xd
Maar goed, hopen dat Tatanka dus wat leuks neer gaat zetten, het zal toch geen hc zijn hoop ik?

Tatanka (Special Melodic All-Time Favorites Set) =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 13:08 

Donateur

Tatanka terror classics :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 13:22 

Donateur

Ik heb hem gevraagd om wat oude klappers uit de kast te halen, als ie dingen als Insane/Who's Calling/GTP/Skleroxx draait mag ie van mijn part ook MMA draaien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 13:23 

Hardtraxx Addict

Heb echt zin in alle melodietjes! :D Ik ga ze wel volop mee neuriƫn hoor! Wie doet er mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik heb hem dit gestuurd:

Citaat:
Hi Valerio!

Tomorrow you will play as the closing act at Bass Academy, and i just want to say that the crowd wants something rough! Please no tracks such as Kickin' Ass, Loops & Things and Gangsta, that just doesn't fit in a closing act. I would love to hear some older and especially harder tracks like Proud To Be Loud, Front 2 Back, Connection, Doomsday, Scary Track and maybe some The R3bels tracks like Pattern 2 or Shade. I hope you will consider this request and i'll see you tomorrow!

Greets Nando

Lekker hoor :) Als hij het nu niet begrijpt weet ik het ook niet meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:16 

Hardtraxx Veteran

ChainReaction Ben schreef:
We.... @RdclRedemption will have a little surprise for yah this saturday at Bass Acadamy!!!! Prepare yourself!!! #Minus is More Style

Betekent dit dat ze samen 2,5 uur draaien? :D

Nog iets:

Citaat:
Houd er wel rekening mee dat door de Aktie het evenement uitverkocht kan raken en een Free duo ticket je dan geen garantie tot entree geeft. Gekochte kaarten echter zijn zoals gebruikelijk wel een garantie dat je naar binnen kan bij grote drukte. Het advies van de organisatie luidt dan ook: kom op tijd want vol is echt vol.

Op tijd komen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Dear Valerio,

I've heard that some people wanted you to play a rough set at Bass Academy tomorrow night. I most certainly disagree with those people. Although I am more pleased with dark and rough tracks, my feeling is that the more melodic tracks aren't played during that night. So my hope is for 100% being set on you. The final closing act you did on Fusion of Dance with Gangsta, Just Attack As Easy Again, Loops & Tings, and more of those melodic tunes, that was just epic. Same story as with Ground Zero. Normally I would say the closing act need to be rough, but when there is a raw theme during the main course of the night, it doesn't need to be. So that's why I hope you will do the same thing as you always do. Pleasure us with the best melodic set you can give us. Of course a track like Scary Track and Doomsday would fit into the theme of the night, but it would be great to hear some of the Music Made Addict-like tunes as well. Please don't hesitate to throw in a track like the Bruno Mars - Lighters Tool, Eternal, Jazzy, Kickin' Ass or something in the style of Wasted Pinguinz. I'm sure the crowd will love it. I know I will, at least.

Yours sincerely,

Christian
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:27 

Bierkoning

Pff dat wordt vroeg vertrekken dan! Ach jah ik vind het niet erg, de rest kwam liever wat later volgens mij maar nu moeten ze wel :D
Zou wel een naaistreek zijn als we niet naar binnen kunnen... Moet ik bier gaan drinken in de kroeg ipv bier academy

Ik denk trouwens dat ik morgenavond aardig verrot ben maarja, we gaan dr toch maar het beste van maken! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:28 

Bierkoning

@ Chukkels ik hoop dat dit een grap is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:29 

Donateur

Chukkels is held af bij deze :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:30 

Hardtraxx Veteran

Christian ben je niet goed wijs of zo. Als jij als enige persoon wilt dat ie een blije set draait alleen omdat jij weer zo nodig moet snoepen, ga dan lekker naar een ander feest waar die staat. Dit is misschien wel de enige kans dat ie een keer weer een harde set neer gaat zetten en dan moet jij het weer zo nodig verneuken. >.< Ondertussen gok ik op een troll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

hahahahahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:34 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop het :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:41 

Anders groepsverkrachten we chukkels zaterdag gewoon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:52 

Donateur

Nando schreef:
Christian ben je niet goed wijs of zo. Als jij als enige persoon wilt dat ie een blije set draait alleen omdat jij weer zo nodig moet snoepen, ga dan lekker naar een ander feest waar die staat. .

Dat slaat ook nergens op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nando schreef:
Christian ben je niet goed wijs of zo. Als jij als enige persoon wilt dat ie een blije set draait alleen omdat jij weer zo nodig moet snoepen, ga dan lekker naar een ander feest waar die staat. .

Dat slaat ook nergens op >.<

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Als de timetable precies andersom was, was het logischer en perfect. Aan de andere kant... Dit is de perfecte space-timetable. Niet om het een of ander, maar ik weet zeker dat Squirrie het met me eens is :D

Jongens beter dan dit kan je een timetable niet krijgen! :D In het begin lekker actief en aan het eind spacend om je heen staren met knikkende knietjes, trillende kaakjes, rollende oogjes, en flapperende oortjes :D

Reken maar dat als je er zo bij staat je na het feest zegt "Gvd wat een set heeft die Tatanka toch neergezet, GE-WEL-DIG" :loving:

Zo is het maar net! Wordt weer een heldige avond bij Space Academy! :loving:

Meer hoef ik niet te zeggen.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten