Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Die was echt ziekelijk hard idd.
Dacht dat hem om een B-Front & Chris One track ging of zo, JE-ZUS wat een geweld!

Wie ben jij eigenlijk Delcone? Heb jij gisteren nog ge-meet met Hardtraxxers?


Idd ik was wel effe geweest maar ik wist de tijd niet meer:P wel nog 2/3 van hardtraxx gesproken,ik had een grijs t-shirt aan van g-star.
Later nog bij de kluisjes op het einde,was wel lache,een paar van jullie stonden er ook ik zei zo van wat een kut feest en die RR track zijn kick zijn net natten scheten toen keken er een paar me echt zo aan van :oh: wtf haha xd

Echt top vermaakt heerlijke sfeer hier komen echt alleen liefhebbers op af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Hoe was Diabolic trouwens? Ben ik wel benieuwd naar aangezien hij in Groningen erg lekker draaide vanacht :)

Kwalitatief -op 1 enkel beatmatch foutje na- de beste set van de avond. Wat een mixerk en wat een heerlijke tracks. Under Attack als 4e nummer draaien en daarna niet zachter. Geef die man alsjeblieft een standbeeld. Voor de rest heb ik me super vermaakt, al werden de lichten mij tijdens Crypsis te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hij draaide de 2e climax van Killshot niet, toen mixte hij hem uit.
WHAT THE FUCKKKK!?!?! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik blijf maar terugdenken aan Who Wants This gister, volgens mij zag ik er echt als een debiel uit toen maar dat scheelde me niet zoveel xd Wat een meesterwerk :worship:

pff dat is zacht uitgedrukt ja! Maar wat een plaat om live te horen :worship:

Voor de rest, 1e bass academy voor mij. Hier ga ik denk ik wel vaker terug komen, zeer goed bevallen. Sfeertje wat er was, was goed. Afgezien een paar koekwousen wie al vroeg helemaal na de tering waren en telkens overal doorheen wilden waggelen.
Setjes waren voor mij allemaal zeer goed. Jammer van adaro dat hij wat later kwam, maar thera bleef lekker nog even doordraaien, en draaide genoeg lekkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
En hij draaide de 2e climax van Killshot niet, toen mixte hij hem uit.
WHAT THE FUCKKKK!?!?! :huh:

Ohja! , die frustraties toen hahaha. Weet zeker dat ie zich best wel schuldig voelde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Daveytl schreef:
En hij draaide de 2e climax van Killshot niet, toen mixte hij hem uit.
WHAT THE FUCKKKK!?!?! :huh:

Ohja! , die frustraties toen hahaha. Weet zeker dat ie zich best wel schuldig voelde :P

Ach ja, voor de rest heeft hij ook heel lekker gedraaid, dus boos kan ik eigenlijk niet zijn.

Thera werd me trouwens iets te veel na een uur & nog wat. Na Rotten from the inside was het met mij helemaal gedaan, ik kon écht niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hehe :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:lol: al sta ik ook echt niet meer op 100 vandaag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
:lol: al sta ik ook echt niet meer op 100 vandaag xd


Dat staat niemand wat gisteren in ARE48 stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een vette editie van Bass Academy! :D Gezellige mensen en de sfeer was top, vond alleen het geluid niet al te best. Zat veel te weinig bass in. Beste set van de avond was sowieso van Titan, enige minpuntjes die ik me kan bedenken zijn Ain't Nobody Re-Amp en Knock Out, maar dat weegt natuurlijk niet op tegen Haunted, Necropsy, Kaylee's Nightmare, Virus, Psycho en nog veel meer belachelijk beukwerk. Track van de avond / nacht was voor mij Redemption, allejezus wat ging die hard zeg. Hij was eerst al vet, maar nu de climax is veranderd is ie nog minimaal 10 keer zo vet. Hulde. :worship: Geweldig ook hoe iedereen he-le-maal uit z'n plaat ging op Who Wants This. Ik ben trots op Hardtraxx. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk feestje, mede mogelijk gemaakt door al de partyluverts van ht, en de vrienden daarom heen natuurlijk ook! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb trouwens 1 nummer gemist op de hele avond, Revolution van Frequencerz! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ik heb trouwens 1 nummer gemist op de hele avond, Revolution van Frequencerz! :(

Die had wel in de plaats gemogen van Rockin' Ur Mind inderdaad. Heerlijk hoe de hele zaal elkaar verbaasd stond aan te kijken en Luna plotseling besefte dat hij niet in Eclipse stond en snel overging op een ander nummer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toevallig hebben Luna & E-Force Revolution WEL gedraaid in de Eclipse gister :) . Bril-jant nummer, kan d'r niks anders over zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 23:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik miste Night Colours Black anders ook wel :( Voor de rest wel alles gehoord waar ik op gehoopt had
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer dat Diabolic de 2e climax van Killshot niet draaide en Crypsis de 3e climax van Before The Storm niet. :( En zit ik even boven te rusten, mis ik verdomme gewoon Rotten From The Inside. Snel naar het balkon gerend toen ik de climax hoorde en daar nog ff staan raggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus, eerst breekt vriendinnetje van me haar voet op Q-Base en nu heb ik op een of andere manier halverwege de avond toch echt wat verrekt in mijn voet (verstuikt of spiertje verrekt ofzo).. Straks toch maar even naar de eerste hulp want zaterdag moeten we er weer tegen aan, heb er zaterdag ook nog de hele nacht op kunnen stuiteren, al hoewel ik wel verder wel niet meer met mijn volledig gewicht op de linkervoet kon stampen, maar dan lukt het dus op Thrillogy ook wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spierpijn wordt erger met de dag John. Geloof me, ik heb hetzelfde probleem haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Spierpijn wordt erger met de dag John. Geloof me, ik heb hetzelfde probleem haha.


Desnoods stuiter ik op 1 voet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb door mijn fucked up toetsweek weer een schitterend avondje gemist zo te horen. If all fails op 170 BMP mijn gunst, Titan een gruwelijke set en who wants this... :woot: :bomb:

Baal als een stekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Ik heb door mijn fucked up toetsweek weer een schitterend avondje gemist zo te horen. If all fails op 170 BMP mijn gunst, Titan een gruwelijke set en who wants this... :woot: :bomb:

Baal als een stekker!

Volgende week goed maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Spierpijn wordt erger met de dag John. Geloof me, ik heb hetzelfde probleem haha.


Desnoods stuiter ik op 1 voet >.<

Jumpen! Als een ekte ekte Belg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Spierpijn wordt erger met de dag John. Geloof me, ik heb hetzelfde probleem haha.

Ik heb het ook pas sinds vandaag :P
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten