Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een fucking bruut feest (L) Ook ik kom nu pas net thuis binnen gelopen, maar damn voor zo een nacht heb ik het ervoor over (Dus volgende raw editie van Bass Academy ben ik er gewoon bij, maakt me geen flikker uit hoelang ik moet reizen!! Godsgruwelijke sets van iedereen met Thera voor mij met stip op 1 (ik hoor op partyflock dat sommigen vonden dat hij niet alles gaf, nou daar heb ik niks gemerkt, had je hem met die set op de sluit gehad met wat hardcore erachter was het ook prima!) Maar ik ga niet generaliseren, want absoluut elke dj, van Luna, Titan, Thera, Adaro en Crypsis zetten gruwelijke setjes neer! Ik denk dat ik dit feest wel nomineer tot 1 van de vetste (if not het vetste) indoor dat ik al heb meegemaakt. Haha ben benieuwd naar die aftermovie, we staan er volgens mij weer allemaal uitgebreid op! (L) Wat ook bijzonder heerlijk was was dat je er ook gewoon echt veel ruimte had om je eigen ding te doen, ik weet niet of het op Lesson 2 ook zo was of dat er nu gewoon een stuk minder bezoekers waren maar ik vond het helemaal te gek! Als ik dan al 1 minpunt moet noemen is het het kut rookmachine was zoveel rook uitblaasden dat ik nog niet meer zag maar mijn vuisten belanden met het stampen. Elke keer maar even gestopt als ik weer even niks zag want ik wil niet iemand leed doen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 12:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien was Adaro "De weg kwijt" ?
:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje met mooie mensjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mooi feestje met mooie mensjes :cool:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Heerlijk feestje gehad! Inderdaad jammer van Adaro Titan was koning!
Denk dat dit de eerste en ook de laatste keer is geweest voor een feest in Zaandam.
De reis is gewoon veelste lang xd half 8 vannochtend de trein gepakt en om half 11 pas thuis xd

Dat vind jij lang? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
wesskeej schreef:
Heerlijk feestje gehad! Inderdaad jammer van Adaro Titan was koning!
Denk dat dit de eerste en ook de laatste keer is geweest voor een feest in Zaandam.
De reis is gewoon veelste lang xd half 8 vannochtend de trein gepakt en om half 11 pas thuis xd

Dat vind jij lang? :P

valt idd wel mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mooi feestje met mooie mensjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 13:53 
 

Henk-Jan schreef:
wesskeej schreef:
Heerlijk feestje gehad! Inderdaad jammer van Adaro Titan was koning!
Denk dat dit de eerste en ook de laatste keer is geweest voor een feest in Zaandam.
De reis is gewoon veelste lang xd half 8 vannochtend de trein gepakt en om half 11 pas thuis xd

Dat vind jij lang? :P


Dat vind ik lang ja we hebben langer gereist dan het feest zelf heeft geduurt xd dan vind ik het lang ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat een heerlijk feestje weer! Ook nog lache om radical redemption en crypsis bij het tankstation nog tegen te komen omdat ze ook honger hadden :P enige minpuntjes van de avond : geluid aan het begin van de avond en die fucking rookmachine :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pete schreef:
en die fucking rookmachine :(


Vooral die rookmachine inderdaad, ging de hele tijd lopen stoppen met dansen omdat ik schrik had iemand pijn toe doen ofzo omdat je je eigen armen nog niet meer zag zo een dikke lucht hing er
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Als ik dan al 1 minpunt moet noemen is het het kut rookmachine was zoveel rook uitblaasden dat ik nog niet meer zag maar mijn vuisten belanden met het stampen. Elke keer maar even gestopt als ik weer even niks zag want ik wil niet iemand leed doen :innocent:
DarkBeatz schreef:
Pete schreef:
en die fucking rookmachine :(


Vooral die rookmachine inderdaad, ging de hele tijd lopen stoppen met dansen omdat ik schrik had iemand pijn toe doen ofzo omdat je je eigen armen nog niet meer zag zo een dikke lucht hing er

Meen je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:01 
 
Artiest

Heerlijk, wat een set van Thera :worship:

Hoogtepunt van de avond voor mij: Phrantic - Road Warrior
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro was te laat omdat hij na Gunz for Hire nog alles moest opruimen e.d., en hij kon écht niet eerder weg dan nu.

Maar wát een sets zijn er weggezet zeg :love: Iedereen draaide geweldig!
Persoonlijke hoogtepunten voor mij:

Who Wants This.
Inner Child.
Necropsy.
2e track van Titan (nieuwe track volgens mij).
Rotten from the Inside.
Dead of the Night.
The Cycle.

Ook nog leuke praatjes gehad met Radical Redemption/ Adaro, ik kon die rust heeeel goed gebruiken aangezien ik verkrampte tijdens Inner Child :(
Was weer een feestje voor in de boeken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:23 
 
Hardtraxx Addict

Hoe was Diabolic trouwens? Ben ik wel benieuwd naar aangezien hij in Groningen erg lekker draaide vanacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[quote="Daveytl
2e track van Titan (nieuwe track volgens mij).

Coarsection & Regain Titel wist hij niet meer:P gvd deze ging zo hard snel opzoek!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption- Redemption was trouwens ook ziekkk.
GVD wat een agressie, zo veel sounds door elkaar, maar snoei- en snoeihard.

Hele set van Crypsis was dik, maar ben eerste half uur niet echt losgegaan omdatik aan het praten was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat draaide crypsis het laatste kwartier? De laatste die ik nog hoorde was transmission volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:51 
 

Pommer schreef:
Wat draaide crypsis het laatste kwartier? De laatste die ik nog hoorde was transmission volgens mij

Nieuwe track van Radical Redemption, Minus is More track, en sloot af met If All Fails op 170bpm :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Inner Child.


Wie draaide die? :woot:

Ik vroeg gister nog aan Ran-D waarom hij Inner Child nooit meer draait. Hij zei dat hij er op z'n minst maar eens een remix van gaat maken omdat hij hem kwalitatief toch wat onder het niveau van tegenwoordig vind liggen.. Benieuwd of die dat ook echt gaat doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Daveytl schreef:
Inner Child.


Wie draaide die? :woot:

Ik vroeg gister nog aan Ran-D waarom hij Inner Child nooit meer draait. Hij zei dat hij er op z'n minst maar eens een remix van gaat maken omdat hij hem kwalitatief toch wat onder het niveau van tegenwoordig vind liggen.. Benieuwd of die dat ook echt gaat doen!


Wat een onzin is dat wat Ran-D daar zegt. Ging super lekker gisteravond! . Adaro draaide hem trouwens op aanvraag van Davey ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[quote="Daveytl
2e track van Titan (nieuwe track volgens mij).

Coarsection & Regain Titel wist hij niet meer:P gvd deze ging zo hard snel opzoek!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die was echt ziekelijk hard idd.
Dacht dat hem om een B-Front & Chris One track ging of zo, JE-ZUS wat een geweld!

Wie ben jij eigenlijk Delcone? Heb jij gisteren nog ge-meet met Hardtraxxers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dik feestje. Over de sets:

Diabolic: geluid ging niet voluit maar halverwege werd de volumeknop gevonden en was het geluid weer ouderwets loeihard in Area 48. Draaide o.a. al Under Attack, toon was dus gelijk gezet voor de avond.

Luna: staat altijd garant voor een leuke platenkeuze en ook deze keer vond ik m een vrij sterke set neerzetten, deze keer ook met een prima opbouw (de vorige keer op BA was nogal random). Bracht voor het tijdstip waarop hij stond een uitstekende set. Magic als één van de laatste platen doet het altijd goed natuurlijk!

Titan: eindelijk een van zijn sets meegemaakt. Om te beginnen: zijn mixwerk was meesterlijk! Weet niet of ie het nog met laptop deed of niet maar het was één grote aaneenschakeling van beukers. Als 3e plaat al gelijk Psycho erop gooien en eigenlijk geen moment dat het iets minder werd. Virus ook voor het eerst live gehoord, vond de kicks wel aardig tegenvallen. Necropsy daarentegen... dat ging a-so-ciaal HARD! Een ook weer genoten van Symphonic Feedback (Titan remix) die echt een van mn favoriete platen van het jaar begint te worden. Tijdje geleden dat ik zo'n dikke set heb gehoord iig!

Thera: na de opener Doggystyle wist ik alweer dat dit maximaal kapotgaan voor het leven zou worden. En deze man flikt het gewoon weer om alle verwachtingen te overtreffen. Nieuwe Theracords-platen die loeihard gingen, de ene kick die er nog harder in klapte dan de ander! Toen Evil Intent (Thera rmx) werd gedraaid kon het voor mij sowieso al niet meer stuk, maar het werd alleen maar beter, vetter en harder! Op een gegeven moment had ie een run van 4/5 platen (o.a. Who Wants This, Happy Face, Bombs Away), te belachelijk gewoon! Tot dan toe eigenlijk dik de set van het jaar, maar Thera moest ineens een half uur/drie kwartier langer omdat Adaro te laat kwam. Vervolgens werd er vooral afgebouwd naar wat minder bizar hard werd. Dit werd me dan ook iets te langdradig en op een gegeven moment ben ik maar ff gaan zitten want ik was totaal naar de klote van al dat geweld van de afgelopen 3 uur. Wel petje af voor Pieter om niet oerend hard erdoorheen te rammen, wel zo netjes voor je opvolgers. Al met al wel een van de beste sets van het jaar!

Adaro: ik zat er doorheen maar Adaro is er met geen mogelijkheid in geslaagd om mn energie weer terug te brengen. Wat vielen sommige van zijn kicks ineens in het niet bij die van Thera. Heb eigenlijk vooral stil gestaan en zelfs op mn favoriete nummers (Put It On en Under Attack) nauwelijks een dansje gewaagd. Het verschil tussen de hardstyle van Thera en die van Adaro was ook te groot. Hiermee wil ik overigens echt niet zeggen dat Adaro geen goede of harde set neerzette, mij trok het op dat moment gewoon totaal niet :(

Crypsis: had m daarvoor even gesproken en had maar gelijk mn favoriete nummers aangevraagd, Before The Storm en Transmission. Hij opende met de eerste en de 2e kwam ergens halverwege... daar heb ik best van genoten. Verder een set vol met Crypsis/Chain Reaction/Radical Redemption-platen. dus t was wel goed te doen. Had er niet veel van verwacht als afsluiter maar ik heb me echt prima vermaakt, tempo zat er ook goed in.

En het was verder gewoon een heerlijk feest: gezelligheid, bekenden, heerlijk geluid, geen lange wachttijden, ruimte... Net als de vorige editie een geweldig feest! Het enige minpunt was dat rookkanon. Ik kan daar echt niet tegen en was steeds bang dat ik ging stikken. De idioot die dat ding bediende was de enige die een onvoldoende scoorde tijdens deze les.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mooi feestje met mooie meisjes :cool:

Erg vet feest! Onwijs goed naar me zin gehad. Beste set was sowieso die van Titan, hij draaide voor zijn doen best gevarieerd en hij draaide erg dikke tracks. Hoogtepunten voor mij zijn: Radical Redemption - Redemption Disturbia rmx & Degos & Re-Done - Yes We Know :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik blijf maar terugdenken aan Who Wants This gister, volgens mij zag ik er echt als een debiel uit toen maar dat scheelde me niet zoveel xd Wat een meesterwerk :worship:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten