Vreemd genoeg heb ik het met nuchtere feestjes het ergst. Zelfs spierpijn in m'n armen en het voelt alsof m'n schouder uit de kom iswrote:Ik heb het ook pas sinds vandaagwrote:Spierpijn wordt erger met de dag John. Geloof me, ik heb hetzelfde probleem haha.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik heb precies hetzelfde. Op het midden van de avond kon ik mijn linkervoet niet meer draaien, maar na verloop van tijd kon ik weer rustig los gaan en na een tijdje weer volle bak.wrote:Jezus, eerst breekt vriendinnetje van me haar voet op Q-Base en nu heb ik op een of andere manier halverwege de avond toch echt wat verrekt in mijn voet (verstuikt of spiertje verrekt ofzo).. Straks toch maar even naar de eerste hulp want zaterdag moeten we er weer tegen aan, heb er zaterdag ook nog de hele nacht op kunnen stuiteren, al hoewel ik wel verder wel niet meer met mijn volledig gewicht op de linkervoet kon stampen, maar dan lukt het dus op Thrillogy ook wel
Sukkel ik zei het toch jonguh!wrote:Ik heb door mijn fucked up toetsweek weer een schitterend avondje gemist zo te horen. If all fails op 170 BMP mijn gunst, Titan een gruwelijke set en who wants this...![]()
![]()
Baal als een stekker!
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Tja ik ben het ook niet met hem eens, maar zo denkt hij er over.. Vind hem heeeerlijk. Jammer dat ik daar niet bij waswrote:Wat een onzin is dat wat Ran-D daar zegt. Ging super lekker gisteravond! . Adaro draaide hem trouwens op aanvraag van Daveywrote:Wie draaide die?wrote: Inner Child.![]()
Ik vroeg gister nog aan Ran-D waarom hij Inner Child nooit meer draait. Hij zei dat hij er op z'n minst maar eens een remix van gaat maken omdat hij hem kwalitatief toch wat onder het niveau van tegenwoordig vind liggen.. Benieuwd of die dat ook echt gaat doen!
Vind t inderdaad erg jammer dat die nooit meer gedraaid word. Innerchild ging harder dan de meeste G4H-achtige platen van tegenwoordig.
Ja sukkel, wat kan ik hieraan doen?!wrote:Sukkel ik zei het toch jonguh!wrote:Ik heb door mijn fucked up toetsweek weer een schitterend avondje gemist zo te horen. If all fails op 170 BMP mijn gunst, Titan een gruwelijke set en who wants this...![]()
![]()
Baal als een stekker!
Gewoon je school falen.wrote:Ja sukkel, wat kan ik hieraan doen?!wrote:Sukkel ik zei het toch jonguh!wrote:Ik heb door mijn fucked up toetsweek weer een schitterend avondje gemist zo te horen. If all fails op 170 BMP mijn gunst, Titan een gruwelijke set en who wants this...![]()
![]()
Baal als een stekker!
Was echt vet inderdaad!! Titan draaide echt geweldig, maar de rest was ook super. Ook maar een paar uurtjes geslapen, we zaten om 12 uur al weer tentamens te leren.
Vet dat ik Who Wants This, Necropsy, Kaylee's Nightmare, Inner Child, al die RR-shit en Virus heb gehoord
Had ook nog graag Revolution en 2.17 willen horen, maar ik ga niet klagen, was super!
Vet dat ik Who Wants This, Necropsy, Kaylee's Nightmare, Inner Child, al die RR-shit en Virus heb gehoord
Die wil ik ook nog wel horenwrote: Necropsy,
x2wrote:Die wil ik ook nog wel horenwrote: Necropsy,
x0 maakt 0wrote:x2wrote:Die wil ik ook nog wel horenwrote: Necropsy,
trololol
H
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Vond eerlijk gezegt Titan niet heel geweldig draaien. Jammer dat Adaro te laat was, maar Vond het helemaal niet erg dat thera ff door aan het draaien was!
Wie ben jij nou dan?wrote:Vond eerlijk gezegt Titan niet heel geweldig draaien. Jammer dat Adaro te laat was, maar Vond het helemaal niet erg dat thera ff door aan het draaien was!
Het grote mysteriewrote:Wie ben jij nou dan?wrote:Vond eerlijk gezegt Titan niet heel geweldig draaien. Jammer dat Adaro te laat was, maar Vond het helemaal niet erg dat thera ff door aan het draaien was!
Trololol.. Titan en Adaro waren held, Thera had wel iets eerder mogen stoppen.wrote:Vond eerlijk gezegt Titan niet heel geweldig draaien. Jammer dat Adaro te laat was, maar Vond het helemaal niet erg dat thera ff door aan het draaien was!
T
Ja inderdaad dan zou ik wel eens een keer achter de draaitafels staan ipv dat thera dan een half uurtje doorgaatwrote:Trololol.. Titan en Adaro waren held, Thera had wel iets eerder mogen stoppen.wrote:Vond eerlijk gezegt Titan niet heel geweldig draaien. Jammer dat Adaro te laat was, maar Vond het helemaal niet erg dat thera ff door aan het draaien was!
H
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Nee hoorwrote:Trololol.. Titan en Adaro waren held, Thera had wel iets eerder mogen stoppen.wrote:Vond eerlijk gezegt Titan niet heel geweldig draaien. Jammer dat Adaro te laat was, maar Vond het helemaal niet erg dat thera ff door aan het draaien was!
En de wsl epic aftermoviewrote:Waar blijven de fotos?!
Haha, iedereen gewoonwrote:Daar sta ik wel heel erg mooi op denk ik
Word waarschijnlijk door een maat van me gemaakt.
Die jongen met Fusion shirt die de hele nacht liep te filmen. Als hij hem echt mag maken word het een hele vette aftermovie! 
Je bedoelt dat jij er dan heel vaak op komt te staanwrote:Word waarschijnlijk door een maat van me gemaakt.Die jongen met Fusion shirt die de hele nacht liep te filmen. Als hij hem echt mag maken word het een hele vette aftermovie!
Ik denk dat ik niet op de aftermovie kom te staan, maar daar heb ik ook helemaal geen problemen mee
Who was there
Nobody has said they're going yet.