Als je het adres nog niet weet Danny: Kriegerdreef 13 Aalten 
poederbrieven zijn onderweg!wrote:Als je het adres nog niet weet Danny: Kriegerdreef 13 Aalten
poederbrieven zijn onderweg!wrote:Als je het adres nog niet weet Danny: Kriegerdreef 13 Aalten
Kom maar op, krijg je een mooi kogelbriefje terugwrote:poederbrieven zijn onderweg!wrote:Als je het adres nog niet weet Danny: Kriegerdreef 13 Aalten
Das Aardig!wrote:poederbrieven zijn onderweg!wrote:Als je het adres nog niet weet Danny: Kriegerdreef 13 Aalten
Hell yeah!wrote:Tonight, whole Zaandam is ours!![]()
Anyone?wrote:Hell yeah!wrote:Tonight, whole Zaandam is ours!![]()
![]()
Hoe kom je trouwens het makkelijkst bij ARE48?
Met de trein naar station Zaandam.. en dan?
Wij gaan gewoon lopen vanaf Zaandam CS, je kan ook met de bus maar volgens mij is dat echt een rotzooi. Je moet gewoon een heel stuk rechtdoor totdat je bij een carpetright ofzo komtwrote:Anyone?wrote:Hell yeah!wrote:Tonight, whole Zaandam is ours!![]()
![]()
Hoe kom je trouwens het makkelijkst bij ARE48?
Met de trein naar station Zaandam.. en dan?
was ik alweer helemaal vergetenwrote:Als je het adres nog niet weet Danny: Kriegerdreef 13 Aalten
Uurtje of 8.wrote: was ik alweer helemaal vergetenMaar rond welke tijd kan ik aanhoppen?
Dan zie je me dan wel verschijnenwrote:Uurtje of 8.wrote: was ik alweer helemaal vergetenMaar rond welke tijd kan ik aanhoppen?
wrote:Toch nog aanwezig! Weet iemand toevallig hoever dit lopen is vanaf het station?
wrote:Wij gaan gewoon lopen vanaf Zaandam CS, je kan ook met de bus maar volgens mij is dat echt een rotzooi. Je moet gewoon een heel stuk rechtdoor totdat je bij een carpetright ofzo komtEn dan naar rechts en dan ben je er al bijna. Is een kwartiertje lopen ofzo.
[/quote]wrote:Wij gaan gewoon lopen vanaf Zaandam CS, je kan ook met de bus maar volgens mij is dat echt een rotzooi. Je moet gewoon een heel stuk rechtdoor totdat je bij een carpetright ofzo komtEn dan naar rechts en dan ben je er al bijna. Is een kwartiertje lopen ofzo.