Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dat gehaat op elkaar is nergens voor nodig, ook weet ik dat Grim dat niet zo bedoeld, vind Unkind ook beter bij de Gearbox stal passen imo.


Was inderdaad niet 100% serieus maar als je naar zijn niet live optredens kijkt draait hij bijzonder weinig Spoontech platen en meer platen die richting Gearbox gaan. Unkind is uiteraard vrij om zelf te doen wat hij wilt als artiest zijnde. Het past enkel niet in de norm die je vandaag de dag ziet dat er voornamelijk eigen platen en die van het label waar je zit gedraaid worden. Of platen die daar tegenaan leunen qua stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Ik schat zo in dat Mind Dimension op Qapital staat en het onmogelijk was om op beide events te draaien.

Dit denk ik ook inderdaad, helaas.

Joey schreef:
Rest is zoals te verwachten maar wel erg lekker, vraag me af wat The Wicked zoal draait.

Dit, alleen iets verrassender had wel gemogen eerlijk gezegd. Ik vind persoonlijk dat ze daar vorige editie goed in zijn geslaagd met namen als The Punch Patrol en Digital Abuse. En N-Vitral en Rebelion ook wel, voor zover het verrassingselement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 23:24 
 
Hardtraxxer

D-Verze schreef:
Wil iemand mijn artiestennaam ff fixen in de OP :whistle:

Mongoose schreef:
Autocorrect :lol:


Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:


Ik mis in deze line-up ook wel een beetje een classics set & Mind Dimension, maar ach voor die 10 euro niks te klagen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aan de ene kant is het wel goed voor de diversiteit binnen Spoontech natuurlijk dat Unkind zo dicht bij Gearbox ligt. Nu je eenmaal weet dat hij meer Gearbox dan Spoontech draait valt er wel mee te leven. Op een feest is het natuurlijk wel een mentale klap als je een Spoontech setje verwacht en vervolgens alleen Malice en Rebelion hoort (Loudness).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Aan de ene kant is het wel goed voor de diversiteit binnen Spoontech natuurlijk dat Unkind zo dicht bij Gearbox ligt. Nu je eenmaal weet dat hij meer Gearbox dan Spoontech draait valt er wel mee te leven. Op een feest is het natuurlijk wel een mentale klap als je een Spoontech setje verwacht en vervolgens alleen Malice en Rebelion hoort (Loudness).

Zo hard uitkijken naar dat uurtje Spoontech om af te sluiten. Nog nooit zo hard gebaald als toen. Alles ging ook mis. Belabberd mixwerk, muziek die een paar keer uitviel om vervolgens 2x een plaat vanaf de eerste seconde afspelen, CC flow remix op 145 bpm,... Ik vergeet het nooit meer. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Line-up:
Vazard
Delete
Hardstyle Mafia
Genox
Unkind
Racisme
Vyral
D-verse
Infirium
The Purge
The Wicked


Betere line-up dan End Of Days imo. Met name omdat de laatste twee uur daar niet bepaald interessant meer waren. Dit keer heb ik alleen wat minder met Unkind en Genox. Die laatste vooral omdat ik vaak niet zoveel met zijn platenkeuze heb, en zijn eigen werk ook niet echt fantastisch vind. Unkind is al voldoende over gezegd.
Dit keer wel Vazard, D-Verze & Infirium op de line-up, die ik vorige editie toch wel echt gemist heb. Enige gemis is imo dan nog Main Concern, maar wie weet. :D
Verder ook benieuwd naar The Wicked, heb daar wel een goed gevoel over door eerdere guestmixes die ik voorbij heb zien komen. :)

Edit: Mind Dimension is natuurlijk ook een gemis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up meer dan prima. Gewoon iedereen vertegenwoordigd. Helaas dan geen mind dimension maar die platen zul je echt wel horen die avond. Cc flow bij unkind, the Purge draait daar ook altijd wel wat van + collabs. Als main concern er ook staat dan is het feestje helemaal compleet, maar met Vazard, Delete, D-Verze, Infirium, Vyral en The Purge is mijn wens meer dan genoeg gevuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
kingxxl schreef:
Aan de ene kant is het wel goed voor de diversiteit binnen Spoontech natuurlijk dat Unkind zo dicht bij Gearbox ligt. Nu je eenmaal weet dat hij meer Gearbox dan Spoontech draait valt er wel mee te leven. Op een feest is het natuurlijk wel een mentale klap als je een Spoontech setje verwacht en vervolgens alleen Malice en Rebelion hoort (Loudness).

Zo hard uitkijken naar dat uurtje Spoontech om af te sluiten. Nog nooit zo hard gebaald als toen. Alles ging ook mis. Belabberd mixwerk, muziek die een paar keer uitviel om vervolgens 2x een plaat vanaf de eerste seconde afspelen, CC flow remix op 145 bpm,... Ik vergeet het nooit meer. :lol:

145 bpm pfff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Helicaze schreef:
kingxxl schreef:
Aan de ene kant is het wel goed voor de diversiteit binnen Spoontech natuurlijk dat Unkind zo dicht bij Gearbox ligt. Nu je eenmaal weet dat hij meer Gearbox dan Spoontech draait valt er wel mee te leven. Op een feest is het natuurlijk wel een mentale klap als je een Spoontech setje verwacht en vervolgens alleen Malice en Rebelion hoort (Loudness).

Zo hard uitkijken naar dat uurtje Spoontech om af te sluiten. Nog nooit zo hard gebaald als toen. Alles ging ook mis. Belabberd mixwerk, muziek die een paar keer uitviel om vervolgens 2x een plaat vanaf de eerste seconde afspelen, CC flow remix op 145 bpm,... Ik vergeet het nooit meer. :lol:

145 bpm pfff :lol:


Het was echt een drama... aan de andere kant Unkind wel dankbaar. Door die actie zo'n intense haatgevoelens gehad dat ik een hardtraxx account heb aangemaakt om hier gal te gaan lopen spugen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik weet nu als Unkind ergens draait dat ik er bij uit de buurt moet blijven indien dit mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
En ik weet nu als Unkind ergens draait dat ik er bij uit de buurt moet blijven indien dit mogelijk is.

Prima eetmomentje dus 31 maart. Hoewel ik Fight The Power wel echt een pareltje vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 15:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iRon schreef:
onverwachte naam als Thera

Ik ben dr wel hoor! Ik kom alleen niet draaien :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
iRon schreef:
onverwachte naam als Thera

Ik ben dr wel hoor! Ik kom alleen niet draaien :P :P

Dat is gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net een ticket gekocht! Heel erg benieuwd hiernaar. Eerste volledige spoontech feessie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Protocol schreef:
EMOTION
Plural noun: emotions
A strong feeling deriving from one's circumstances, mood, or relationships with others.
31.3.2018 | Bass Protocol - Vazard: Chapters Of The Night

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De vijf chapters zijn: Memory, Emotion, Perception, Adrenaline en Analysis. Ben je daar ook weer vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoilers!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Bedankt!

Kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. Soort van mijn 22 jarig bestaan hier maar eens vieren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speciaal voor Melvin

Citaat:
Perception

Noun
The ability to see, hear, or become aware of something through the senses.

31.3.2018 | Bass Protocol - Vazard: Chapters Of The Mind

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eppo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan helaas niet op deze fissa aanwezig zijn :cry: , dus als iemand nog een kaartje zoekt hoor ik het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik kan helaas niet op deze fissa aanwezig zijn :cry: , dus als iemand nog een kaartje zoekt hoor ik het wel.


Aan nog iemand met familie weekend. Weet Ramon dit al? hardtraxx is de ideale plaats om dat te delen namelijk.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten