Ah Racisme altijd goedwrote: Line-up:
Vazard
Delete
Hardstyle Mafia
Genox
Unkind
Racisme
Vyral
D-verse
Infirium
The Purge
The Wicked
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik vind niet dat je Racisme een podium moet geven
Wie?wrote:wrote: Line-up:
Vazard
Delete
Hardstyle Mafia
Genox
Unkind
Racisme
Vyral
D-verse
Infirium
The Purge
The Wicked
https://www.facebook.com/events/129555451051566/wrote:Bron?
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Autocorrect 
Mind Dimension is wel de grote afwezige op deze line-up imo
-
MHardtraxxer
- last seen Feb 2024
Ik schat zo in dat Mind Dimension op Qapital staat en het onmogelijk was om op beide events te draaien.wrote:Ik mis Mind dimension
wrote:Ik schat zo in dat Mind Dimension op Qapital staat en het onmogelijk was om op beide events te draaien.wrote:Ik mis Mind dimension
Dat zou goed nieuws zijn
-
MHardtraxxer
- last seen Feb 2024
Helaas is dit pure hoop. Enige bron heb ik hier niet voorwrote:![]()
![]()
Dat zou goed nieuws zijn
Mind Dimension inderdaad de grote afwezige, jammer van Unkind. Rest is zoals te verwachten maar wel erg lekker, vraag me af wat The Wicked zoal draait.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Prima line-up! Zoals verwacht.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Niet super verrassend natuurlijk. Wel fijn om deze namen allemaal weer eens achter elkaar te zien.
Hopelijk draait the wicked een beetje main concern, warface en mind dimension naast zijn eigen werk. Dan heb je het hele spectrum wel zo'n beetje in een avond.
Hopelijk draait the wicked een beetje main concern, warface en mind dimension naast zijn eigen werk. Dan heb je het hele spectrum wel zo'n beetje in een avond.
Qapital zaal 1 ??????wrote:Ik schat zo in dat Mind Dimension op Qapital staat en het onmogelijk was om op beide events te draaien.wrote:Ik mis Mind dimension
Dan wel zonde dat Delete in dat geval niet op Qapital staatwrote:Qapital zaal 1 ??????wrote:Ik schat zo in dat Mind Dimension op Qapital staat en het onmogelijk was om op beide events te draaien.wrote:Ik mis Mind dimension
Kunnen we allemaal even tot een consensus komen om met zijn allen te gaan zitten zodra Unkind een Gearbox plaat draait? 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Ik acht de kans dat Mind dimension in zijn vrije tijd naar rodenburg komt nog best wel aanwezig. Evenals Main Concern die wat plaatjes komt draaien. Die vorige spoontech night in rodenburg was ook zo dik.
Wordt gewoon in de grote zaal gehouden toch trouwens ?
Wordt gewoon in de grote zaal gehouden toch trouwens ?
Geen verrassende line-up. Had eigenlijk wel op een onverwachte naam als Thera of Warface gehoopt. Nog even kijken wat Qapital aan te bieden heeft, anders ben ik hier waarschijnlijk wel aanwezig.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Unkind Live vond ik best wel vet op We Are Hardstyle..wrote:Kunnen we allemaal even tot een consensus komen om met zijn allen te gaan zitten zodra Unkind een Gearbox plaat draait?
Ik mis in deze line-up ook wel een beetje een classics set & Mind Dimension, maar ach voor die 10 euro niks te klagen
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Neen, is wel fijn af en toe!wrote:Kunnen we allemaal even tot een consensus komen om met zijn allen te gaan zitten zodra Unkind een Gearbox plaat draait?
Mag niet van Vazard https://www.facebook.com/vazard.dj/phot ... =3&theaterwrote:Kunnen we allemaal even tot een consensus komen om met zijn allen te gaan zitten zodra Unkind een Gearbox plaat draait?
Vyral
D-verse
Infirium
The Purge

D-verse
Infirium
The Purge
Wil iemand mijn artiestennaam ff fixen in de OP
OT: Wordt een feestje dit
OT: Wordt een feestje dit
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Moet iedereen lekker zelf weten wat iemand van een label / muziek"soort" vind. Ik waardeer vrijwel alles van Spoontech maar ook een paar wat minder, net als bij Gearbox zoals Rebelion en Unresolved. Dat gehaat op elkaar is nergens voor nodig, ook weet ik dat Grim dat niet zo bedoeld, vind Unkind ook beter bij de Gearbox stal passen imo.wrote:Mag niet van Vazard https://www.facebook.com/vazard.dj/phot ... =3&theaterwrote:Kunnen we allemaal even tot een consensus komen om met zijn allen te gaan zitten zodra Unkind een Gearbox plaat draait?