Last edited by RomanAnthony on , edited 1 time in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ff vervoer fixen, anders koop ik hem wel van je!wrote:Ik kan helaas niet op deze fissa aanwezig zijn, dus als iemand nog een kaartje zoekt hoor ik het wel.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Koop die van Ramon maar, zijn ze allebei geholpen. Ze hebben iets anders waar ze niet onder uit gaan komen.wrote:Ff vervoer fixen, anders koop ik hem wel van je!wrote:Ik kan helaas niet op deze fissa aanwezig zijn, dus als iemand nog een kaartje zoekt hoor ik het wel.
Ik heb overigens ook altijd nog een (early bird) kaartje te koop, voor de geinteresseerden. Zou er graag vanaf zijn.
1x Bass Protocol - Vazard: Chapters of the Night - (Early bird) Ticket
1x Bass Protocol - Vazard: Chapters of the Night - (Early bird) Ticket
wrote:Ik kan helaas niet op deze fissa aanwezig zijn, dus als iemand nog een kaartje zoekt hoor ik het wel.
Maten...wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
Kaartje te koop. €15. PM me maar bij interesse. Scheelt je servicekosten.
Zonde dat ik dit moet missen.
Ach, familieweekend met STVK, Remi & Romananthony wordt vast ook wel gezellig.
Edit: bijboeken is nog mogelijk, voor als er nog meer geïnteresseerden zijn om mee te gaan.
Edit: bijboeken is nog mogelijk, voor als er nog meer geïnteresseerden zijn om mee te gaan.
Ik ben jouw +1 toch?wrote:Zonde dat ik dit moet missen.![]()
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Ik heb vernomen dat het om een vrijgezellenfeest gaat. De gelukkigen zijn Yannick en ramon. Veel geluk en voorspoed gewenst aan het toekomstige echtpaar
.
Zowel familie anthonise als van kuijck zal gemist worden.
Groetjes en kusjes.
nee echt kut dat jullie er niet zijn.
Zowel familie anthonise als van kuijck zal gemist worden.
Groetjes en kusjes.
nee echt kut dat jullie er niet zijn.
Luna heeft ondertussen de perfecte leeftijd van 15 bereikt toch?wrote:Edit: bijboeken is nog mogelijk, voor als er nog meer geïnteresseerden zijn om mee te gaan.
Pffffffffffwrote:Luna heeft ondertussen de perfecte leeftijd van 15 bereikt toch?wrote:Edit: bijboeken is nog mogelijk, voor als er nog meer geïnteresseerden zijn om mee te gaan.
AMUSEMENT
The provision or enjoyment of entertainment.
31.3.2018 | Bass Protocol - Vazard: Chapters Of The Mind
![]()
Familie de Potter er bij en het is geheid gezelligheid.wrote:Zonde dat ik dit moet missen.![]()
Erggggg jammer dat deze gemist moet worden maar de week erna op Rebirth halen we dat wel in.
1 kaartje te koop voor 15 pietermannen. PM me maar bij interesse.
Ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat die beesten best giftig en gevaarlijk zijn, pas je wel goed op?wrote:1 kaartje te koop voor 15 pietermannen. PM me maar bij interesse.
Wanneer komt er meer info online over (pre)order van het album? Of worden die daar uitgedeeld als toen met RR album in Matrixx. 
Dat zou godverdomme mooi zijn!wrote:Wanneer komt er meer info online over (pre)order van het album? Of worden die daar uitgedeeld als toen met RR album in Matrixx.
In dat geval, RTM: jij hebt mijn kaart dus dat album is indirect toch voor mij gereserveerd dan...wrote:Dat zou godverdomme mooi zijn!wrote:Wanneer komt er meer info online over (pre)order van het album? Of worden die daar uitgedeeld als toen met RR album in Matrixx.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Ik denk dat mijn vriendin niet veel met dat album moet, dus die van haar zou je dan kunnen krijgen als ze dit besluiten te doen.wrote:In dat geval, RTM: jij hebt mijn kaart dus dat album is indirect toch voor mij gereserveerd dan...wrote:Dat zou godverdomme mooi zijn!wrote:Wanneer komt er meer info online over (pre)order van het album? Of worden die daar uitgedeeld als toen met RR album in Matrixx.

Oude collab met Main Concern? Of komen ze terug?
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Kun je alleen op Bass Protocol aan de fysieke CD komen en is het verder alleen een digitale release?
Vazard just released the full tracklist for his album "Chapters of the Mind"
A limited amount of physical CD copies will be available at Bass Protocol: Vazard - Chapters Of The Night on 31st March
Digital release will follow on April 2nd.
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Daaruit kan ik dus ophalen dat bovenstaande kloptwrote:Kun je alleen op Bass Protocol aan de fysieke CD komen en is het verder alleen een digitale release?
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 17 hours ago
Gvd dat is kut, niet aanwezig namelijk
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Voor de deur liggen op Bass Protocol, wat jammer dat je hem gewoon niet kunt pre ordenen..