Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2026 12:21 

Artiest

Wat n feest, ongekende sfeer tijdens de f2f va b-front en phuture noize!! Dankbaar dat ik er bij kon zijn.

“ Adaro draaide op 4-5 platen na hetzelfde als Raw definition maar als je zulke goede tracks draait is dat geen straf.”
Thanks :D maar heb even nagekeken , want dat zou niet best zijn, maar heb 12 andere tracks gedraaid als op Raw Generation :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2026 17:21 

Hardtraxx Veteran

Adaro schreef:
Wat n feest, ongekende sfeer tijdens de f2f va b-front en phuture noize!! Dankbaar dat ik er bij kon zijn.

“ Adaro draaide op 4-5 platen na hetzelfde als Raw definition maar als je zulke goede tracks draait is dat geen straf.”
Thanks :D maar heb even nagekeken , want dat zou niet best zijn, maar heb 12 andere tracks gedraaid als op Raw Generation :D

Oo dat valt inderdaad reuze mee! Maar zoals gezegd al was het wel zo, ik vond de set met Ran-D vrijdag al grandioos en de groep met wie ik mee was wilde eigenlijk na de F2F set weggaan. Ik zei nog : wacht nou even, als adaro net zo draait als gisteren dan is dat zeker het blijven waard. En achteraf waren ze het met die conclusie eens. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2026 20:25 

Artiest

Helemaal super, thanks daarvoor en ook aan je vriendengroep!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten