Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zou Paul al financieel bekomen zijn? :lol:


Paultheone schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 14:16 
 
Donateur

2 BEZOEKERS OP 1 TICKET

Een nieuw event opzetten is in deze tijd een risico. Helaas is de kaartverkoop niet wat we ervan hadden gehoopt. Uiteraard willen we zaterdag toch met zoveel mogelijk Art of Creation fans de lancering van het eerste label event vieren. Alle kaartkopers mogen daarom iemand extra meenemen. Met 1 gescand ticket kunnen dus twee mensen naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

drift schreef:
2 BEZOEKERS OP 1 TICKET

Een nieuw event opzetten is in deze tijd een risico. Helaas is de kaartverkoop niet wat we ervan hadden gehoopt. Uiteraard willen we zaterdag toch met zoveel mogelijk Art of Creation fans de lancering van het eerste label event vieren. Alle kaartkopers mogen daarom iemand extra meenemen. Met 1 gescand ticket kunnen dus twee mensen naar binnen.


Oei, das wel heel zuur voor deze organisatie. Net als bij dat classics feest.

Wel opvallend dat een lineup met deze namen gewoon niet meer uitverkoopt. Zelfs niet een middengrote locatie als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wel heel erg zuur ja, een voor euforische liefhebbers wel een A klasse line up in mijn ogen en dan 3000 kaarten of op zijn minst een heel deel ervan niet verkocht krijgen.
En dan waren er mensen die zich af vroegen waarom er geen grotere locatie genomen was…
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneu inderdaad. Vraag me dan toch af waar het aan ligt, aangezien Evolution ook niet helemaal lekker liep. Zou mooi zijn voor de talentjes als er dankzij deze 1+1 actie toch nog een goed gevulde zaal staat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

drift schreef:
2 BEZOEKERS OP 1 TICKET

Een nieuw event opzetten is in deze tijd een risico. Helaas is de kaartverkoop niet wat we ervan hadden gehoopt. Uiteraard willen we zaterdag toch met zoveel mogelijk Art of Creation fans de lancering van het eerste label event vieren. Alle kaartkopers mogen daarom iemand extra meenemen. Met 1 gescand ticket kunnen dus twee mensen naar binnen.


Weet iemand of dit ook geldt voor tickets gewonnen via Guestzone? Want wellicht dat we dan iemand extra mee kunnen krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 21:55 
 
Hardtraxxer

Tering wat sneu dit..
Twijfel nu wel om na het eten even te kijken. 5 min fietsen en voor 17,50 1,5 hhz checken is wel leuk. Vind het alleen zuur dat ik bijdraag aan een grotendeels lege zaal en weinig consumpties haal. Moedigt niet aan dat ze dit vaker doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 00:07 
 
Hardtraxxer

Je kan niet altijd zes gooien.

Het proberen waard. Maar ieder geval geen classics of euforische hardstyle meer... ever...

Zaterdag ieder geval wel druk genoeg om het gezellig te maken en de productie is een split over 4 events dus die is mokerdik (Joy, Malice in Wonderland, Ghosttown en nu Art of Creation) dus het is gewoon een dik feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 09:09 
 
Donateur

Backfire schreef:
Zaterdag ieder geval wel druk genoeg om het gezellig te maken en de productie is een split over 4 events dus die is mokerdik (Joy, Malice in Wonderland, Ghosttown en nu Art of Creation) dus het is gewoon een dik feest.


Ah dat wist ik niet. Dat is in ieder geval goed nieuws :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Het proberen waard. Maar ieder geval geen classics of euforische hardstyle meer... ever...


Jammer dat een dergelijke line-up niet de mensen meer trekt. Duidelijk waar de voorkeur voor de Nederlandse (en vermoedelijk ook internationale) liefhebber op het moment ligt. Zelf kan ik niet op deze datum en dat vind ik jammer, want in Utrecht een prima line up. Zo te zien dus geen follow up later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Het proberen waard. Maar ieder geval geen classics of euforische hardstyle meer... ever...


Waarom denk jij peroonlijk dat de mensen weg blijven? Timing? Budget? Of is zo'n lineup gewoon niet meer boeiend genoeg in NL?

Op zich logisch als je daar niks over uit laat, maar ben wel nieuwsgierig.

Ik was er zelf na COVID ook wel een beetje bang voor dat de "uniekere" feesten/lineups de dupe gaan zijn van de klappen die er gevallen zijn, en nu met de hele inflatie en het duurder worden van alels er nog overheen. Maakt wel dat mensen alleen nog maar naar de zekerheidjes willen gaan en niet meer een "gokje wagen" op een ander feest.

Wel erg jammer deze conclusie te trekken, straks wordt het alleen nog raw/uptempo/techno wat volle zalen trekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin me dan ook wel zorgen te maken om de beginnende artiesten in dit sub genre als bijvoorbeeld A-Rize.
Zonder aansprekende boekingen, waar moet je dan je inkomen vandaan halen?
Zal steeds lastiger worden denk ik om alleen van muziek te leven. Of leveren de streams van Spotify zoveel op?

Nooit classics meer, gezien de animo van VWAB is er denk ik wel ruimte voor een aantal concepten.
Wellicht was voor dit feest de timing beter geweest als het was gehouden tijdens ADE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Zonder aansprekende boekingen, waar moet je dan je inkomen vandaan halen?


Die moet net als 90% van de rest van de artiesten gewoon een ander inkomen hebben buiten de muziek. Denk dat hij nog lang niet op een punt is dat hij van de muziek kan leven, dat is maar voor weinig weggelegd.

Denk dat dat voor artiesten als Ecstatic/Jay Reeve/Demi Kanon enzv niet heel anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Waarom denk jij peroonlijk dat de mensen weg blijven? Timing? Budget? Of is zo'n lineup gewoon niet meer boeiend genoeg in NL?


Las dit op Reddit en vond het wel een logische uitleg:
''Still no P1 album, NC inactive, one WS and two HHZ track in ten months, Audiotricz leaving, BM splitting. Lack of releases and exposure compared to other labels, and whenever there is a release it's boring as fuck even for euphoric.''
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:17 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Backfire schreef:
Het proberen waard. Maar ieder geval geen classics of euforische hardstyle meer... ever...


Waarom denk jij peroonlijk dat de mensen weg blijven? Timing? Budget? Of is zo'n lineup gewoon niet meer boeiend genoeg in NL?


Daar wil ik mij best over uitweiden hoor.

Simpelweg de muziek die gestopt is met ontwikkelen. Geen nieuwe aanwas, weinig nieuwe talenten en die er wel zijn draaien amper. De grote artiesten die hun connectie met de doelgroep hier in NL kwijt zijn omdat ze teveel in het buitenland draaien en te weinig actief bezig zijn met binding met hun fans (social media etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:

Dus wij gaan in 2022 ons alleen nog maar bezig houden met onze twee sterkste stromingen en gaan geen uitstapjes meer doen daar vanaf. De markt ontwikkeld zich en als organisatie moet je daar in mee gaan of je moet een platform creëren maar dan moeten de artiesten etc meewerken zoals dat bij Gearbox het geval is.

De reden dat hard techno (die hardstyle techno) en raw etc zo goed werkt is omdat mensen zichzelf helemaal kapot tiktokken / snapchatten / instagrammen en andere mensen dat zien en denken van WOW.. dit moet ik ook een keer meemaken.


Vind dit overigens wel een heel jammere ontwikkeling, wel begrijpelijk want er moet toch geld in het laatje komen.
Maar hierdoor krijg je wel een eenheidsworst binnen de aangeboden events. Ik hoop dat organisaties toch af en toe een beetje buiten de lijntjes durven kleuren en feesten neer willen zetten die er nog niet zijn of amper gegeven worden, ondanks de markt. De aanhouder wint zeggen ze wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 17:35 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Backfire schreef:

Dus wij gaan in 2022 ons alleen nog maar bezig houden met onze twee sterkste stromingen en gaan geen uitstapjes meer doen daar vanaf. De markt ontwikkeld zich en als organisatie moet je daar in mee gaan of je moet een platform creëren maar dan moeten de artiesten etc meewerken zoals dat bij Gearbox het geval is.

De reden dat hard techno (die hardstyle techno) en raw etc zo goed werkt is omdat mensen zichzelf helemaal kapot tiktokken / snapchatten / instagrammen en andere mensen dat zien en denken van WOW.. dit moet ik ook een keer meemaken.


Vind dit overigens wel een heel jammere ontwikkeling, wel begrijpelijk want er moet toch geld in het laatje komen.
Maar hierdoor krijg je wel een eenheidsworst binnen de aangeboden events. Ik hoop dat organisaties toch af en toe een beetje buiten de lijntjes durven kleuren en feesten neer willen zetten die er nog niet zijn of amper gegeven worden, ondanks de markt. De aanhouder wint zeggen ze wel eens.


We leven in Nederland, in essentie kan iedereen een event organiseren. Dus als mensen geloven in dergelijke dingen moet ze het vooral doen. Men kan ook gewoon klein beginnen. Echter zijn namen zoals Headhunterz simpelweg onbereikbaar door de fee's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 21:31 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Zonder aansprekende boekingen, waar moet je dan je inkomen vandaan halen?


Die moet net als 90% van de rest van de artiesten gewoon een ander inkomen hebben buiten de muziek. Denk dat hij nog lang niet op een punt is dat hij van de muziek kan leven, dat is maar voor weinig weggelegd.

Denk dat dat voor artiesten als Ecstatic/Jay Reeve/Demi Kanon enzv niet heel anders is.


Voor artiesten zoals een A-rize is het met name nog steeds een vrij dure hobby. Die willen nog graag investeren om in de toekomst bekender/groter te worden. Voor de overige namen die jij noemt is bij tijd en wijle ook nog steeds een dure hobby. Maar zelfs jongens zoals als BM en Audiotricz hebben er tegenwoordig een baan voor 3 of 4 dagen in de week naast. En dit zijn dan artiesten die al een aantal jaar meedraaien en al best een aardig aantal feesten achter hun naam hebben staan. Het is inderdaad voor een heel groot deel helemaal geen vetpot. Het merendeel mag voor een bescheiden bedrag op komen treden op grote evenementen, de kleinere betalen vaak wat beter. Feesten van Q worden dan wel zo duur, maar aan de prijzen die de meeste artiesten rekenen kan het echt niet liggen. Het valt soms echt tegen wat ze krijgen. Er is maar een heel klein deel dat er goed of heel riant van kan leven. Maar zoals Backfire ook opmerkt, die laatsten zie je amper meer in Nederland draaien. Ze kunnen het vragen en gooien de gage fors omhoog. Ze hoeven niet zoveel meer te doen en treden nog een aantal keer per jaar op op een groot evenement in binnen of buitenland en er is waarschijnlijk weer voldoende omzet gedraaid na een aantal optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 23:22 
 
Hardtraxxer

Trieste ontwikkeling dat een feest met zo'n line-up niet verkoopt...maar moet er dan wel bij zeggen dat de nummers die uitkomen op dit label ook veelal hetzelfde zijn na mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 23:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Waarom denk jij peroonlijk dat de mensen weg blijven? Timing? Budget? Of is zo'n lineup gewoon niet meer boeiend genoeg in NL?


Las dit op Reddit en vond het wel een logische uitleg:
''Still no P1 album, NC inactive, one WS and two HHZ track in ten months, Audiotricz leaving, BM splitting. Lack of releases and exposure compared to other labels, and whenever there is a release it's boring as fuck even for euphoric.''

Geeft wel de huidige tendens weer van de huidige ontwikkelingen binnen AOC, ondertussen is het label veel minder interessant geworden dan het in het begin wel was, nu is alleen wel Wiqtory een toffe nieuwe naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Zonder aansprekende boekingen, waar moet je dan je inkomen vandaan halen?


Die moet net als 90% van de rest van de artiesten gewoon een ander inkomen hebben buiten de muziek. Denk dat hij nog lang niet op een punt is dat hij van de muziek kan leven, dat is maar voor weinig weggelegd.

Denk dat dat voor artiesten als Ecstatic/Jay Reeve/Demi Kanon enzv niet heel anders is.


Ecstatic maakt film /commercial muziek. De producer van Degos & Re-Done doet dat bijv ook wat ik heb begrepen. Iemand als Galactixx produceert ook ontzettend veel muziek voor anderen.

Jay Reeve weet je goed zat vgm ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom hebben ze niet eerder een feest georganiseerd? 2 jaar na oprichting kwam covid
Ze hadden dat toch best daarvoor kunnen doen? Nu komt het wel erg laat ook vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 00:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Zonder aansprekende boekingen, waar moet je dan je inkomen vandaan halen?


Die moet net als 90% van de rest van de artiesten gewoon een ander inkomen hebben buiten de muziek. Denk dat hij nog lang niet op een punt is dat hij van de muziek kan leven, dat is maar voor weinig weggelegd.

Denk dat dat voor artiesten als Ecstatic/Jay Reeve/Demi Kanon enzv niet heel anders is.

Demi Kanon doet A&R bij Scantraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 08:26 
 
Hardtraxxer

4-5 jaar geleden was ik hier 100% naar toe gegaan.
Spirit of Hardstyle was een fijn feestje in de 013 :thumbsup: .
Maar de afgelopen jaren hebben zij toch amper goede muziek(in mijn ogen) uitgebracht. Ik vind het meer experimenteel dan dansbaar met al die rare kicks :/ .

Vind het enorm jammer van heady en nc heb ik zo hoog zitten. Maar het feit dat het P1 album nog niet uit is zegt eigenlijk genoeg. Dat zou ik op mijn werk niet kunnen presteren :list: . Je neemt de fans toch niet serieus zo.

Hopelijk word het zaterdag wel tof feestje! Dat gun ik ze wel, maar mijn muziek is het niet meer helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Zonder aansprekende boekingen, waar moet je dan je inkomen vandaan halen?


Die moet net als 90% van de rest van de artiesten gewoon een ander inkomen hebben buiten de muziek. Denk dat hij nog lang niet op een punt is dat hij van de muziek kan leven, dat is maar voor weinig weggelegd.

Denk dat dat voor artiesten als Ecstatic/Jay Reeve/Demi Kanon enzv niet heel anders is.

Demi Kanon doet A&R bij Scantraxx ;)


Ja nouja dan heeft hij dus nog een baan/inkomen naast z'n artiesten inkomen toch? Of hij nou bij Scantraxx op de loonlijst staat of dat hij achter de vuilniswagen staat.

Wat ik nog wel treurig vind dat Bass Modulators hun afscheid als duo hier doen, heb je op Qlimax/Defqon main gestaan, overal in de wereld. En dan doe je je afscheid voor een 50% gevulde zaal :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten