Nog steeds Chagarijnig ik had hier heen gekund want ineens besluit me halve hockeyteam dat ze allemaal na 5 minuten na de laatste wedstrijd naar huis gaan dus ik had kunnen zeggen dat die wedstrijd om 12 uur moest jezus serieus

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
wrote: Jij typt echt de meest wazige teksten
-
B
Waarom kwoot je jezelf gekke jongen
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Omdat ik soms een beetje mal benwrote:Waarom kwoot je jezelf gekke jongen
-
B
Ojaaa joh?wrote:Omdat ik soms een beetje mal benwrote:Waarom kwoot je jezelf gekke jongen
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa joh, helemaal mal weetje. Compleet uit mijn dakkie soms, helemaal gek enzeauwrote:Ojaaa joh?wrote:Omdat ik soms een beetje mal benwrote:Waarom kwoot je jezelf gekke jongen
Komen jouw ouders toevallig uit Brabant of zo? 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa joh, helemaal mal weetje. Compleet uit mijn dakkie soms, helemaal gek enzeau
Is nu ook op jou van toepassing.wrote:wrote: Jij typt echt de meest wazige teksten
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Nee joh, uit de achterhoek. Daar is het toch veel gezelliger?????????wrote:Komen jouw ouders toevallig uit Brabant of zo?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Trololol ik wist dat dit kwam, maar komop he dit is duidelijk.. 
Dan verschilt jou definitie van duidelijk blijkbaar met die van ons.
Sowieso al geen zin meer om die aan 1 stuk doorlopende zinnen te lezen.
wrote:jouw definitie
Maar kom op Anne Floor, zo moeilijk is het toch niet om een normale zin te schrijven. Interpunctie!
-
B
Tsssss, hat0rs. Doe eens lievv.wrote:wrote:jouw definitie![]()
Maar kom op Anne Floor, zo moeilijk is het toch niet om een normale zin te schrijven. Interpunctie!
-
B
Ja, ik heb gehoord dat biscuit zaterdag gratis bier uitdeelt aan mensen die lief doen tegen anne floor.wrote:
Slak to the rescue!
We luv AF!wrote:Ja, ik heb gehoord dat biscuit zaterdag gratis bier uitdeelt aan mensen die lief doen tegen anne floor.wrote:
Slak to the rescue!
Nee, volgens mij wil jij gewoon de slak op het witte paard spelen meneer.
-
E
maar even to the point: wat is status?wrote:Nog steeds Chagarijnig ik had hier heen gekund want ineens besluit me halve hockeyteam dat ze allemaal na 5 minuten na de laatste wedstrijd naar huis gaan dus ik had kunnen zeggen dat die wedstrijd om 12 uur moest jezus serieus![]()
![]()
AF rijdt met ons meewrote: maar even to the point: wat is status?
-
E
-
B
Shiiiitt, je hebt me door!wrote:We luv AF!wrote:Ja, ik heb gehoord dat biscuit zaterdag gratis bier uitdeelt aan mensen die lief doen tegen anne floor.wrote:
Slak to the rescue!![]()
Nee, volgens mij wil jij gewoon de slak op het witte paard spelen meneer.
-
E
Jij krijgt al geen biertje slijmerd.
Iemand anders een slijmerd noemen terwijl je zelf degene bent die bier uit gaat delen