Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand weigeren van een feest klinkt als een effectieve remedie voor kritische reacties a.k.a. negatieve reclame. Om maar even in het Twents te blijven: Juust doar kriej proat van... Mooie zelfkritische organisatie ben je dan :/ Niet dat ik überhaupt nog naar feestjes van Absolutely Fresh zou willen, nadat ze Fantasy Island in koelen bloede hebben vermoord, maar alsnog mooi kut voor RTM93...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Wat is dat voor Noord-Koreaanse propaganda? Wanneer je kritisch bent over een organisatie of het bijbehorende beleid, dan mag je de toegang zomaar geweerd worden? :huh: :huh:


Ja want betrouwbare informatie delen en dan straf krijgen is inderdaad Noord-Koreeanse propaganda. Ja lekker man jij snapt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij het delen van informatie die niet naar buiten mag komen die je te horen krijgt via een vertrouwde van je, dan wel.

Dan breng je toch iemand zijn baan gevaar. Zal RTM wel gemist hebben maar gebeurt dagelijks in de VS, nieuws/geld maken over andermans rug heet dat.

Kritiek is wat anders dan dat, dat baseer je op bestaande informatie.

De straf is eerder het opdraaien voor het doorlekken van de bron zijn informatie in het openbaar. Want dat, of de bron verliest zijn baan. Lekker zou dat zijn voor die persoon niet? Puur zodat jij (niet persoonlijk op rtm) lekker kan pronken met, tbh, vrij voor de hand liggende informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:33 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Svennn schreef:
Wat is dat voor Noord-Koreaanse propaganda? Wanneer je kritisch bent over een organisatie of het bijbehorende beleid, dan mag je de toegang zomaar geweerd worden? :huh: :huh:


Ja want betrouwbare informatie delen en dan straf krijgen is inderdaad Noord-Koreeanse propaganda. Ja lekker man jij snapt het.

Daar doelde ik op: Ik heb mijzelf onmogelijk gemaakt bij de organisatie omdat ik te vaak te negatief heb gesproken over de organisatie Absolutely Fresh.

Mooi dat jij het wel snapt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had het anders moeten verwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
makrooy schreef:
Svennn schreef:
Wat is dat voor Noord-Koreaanse propaganda? Wanneer je kritisch bent over een organisatie of het bijbehorende beleid, dan mag je de toegang zomaar geweerd worden? :huh: :huh:


Ja want betrouwbare informatie delen en dan straf krijgen is inderdaad Noord-Koreeanse propaganda. Ja lekker man jij snapt het.

Daar doelde ik op: Ik heb mijzelf onmogelijk gemaakt bij de organisatie omdat ik te vaak te negatief heb gesproken over de organisatie Absolutely Fresh.

Mooi dat jij het wel snapt :thumbup:

Mooi dat je er nog tegen in gaat terwijl de persoon in kwestie zelf aangeeft dat je ongelijk hebt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:42 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Svennn schreef:
Ja want betrouwbare informatie delen en dan straf krijgen is inderdaad Noord-Koreeanse propaganda. Ja lekker man jij snapt het.

Daar doelde ik op: Ik heb mijzelf onmogelijk gemaakt bij de organisatie omdat ik te vaak te negatief heb gesproken over de organisatie Absolutely Fresh.

Mooi dat jij het wel snapt :thumbup:

Mooi dat je er nog tegen in gaat terwijl de persoon in kwestie zelf aangeeft dat je ongelijk hebt :lol:[/quote]
Nadat dat bericht al geplaatst was, geeft Rick aan dat dat niet klopt. Dat verandert de intentie van het eerste bericht toch niet? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk even hard op na, je bent toegang ontzegt dus ik ga er van uit dat ze je ticket ongeldig hebben verklaart.

Maar wat nou als je een ticket koopt op ticketswap? Hangen ze posters met je hoofd bij de ingang neer zodat je niet naar binnen kan? Is een bril + snor gadget nodig om je identiteit te verbergen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond al meteen duidelijk waarom hij zijn straf heeft gekregen, maar vooruit dan hadden we gewoon andere interpretaties :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:55 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Ik vond al meteen duidelijk waarom hij zijn straf heeft gekregen, maar vooruit dan hadden we gewoon andere interpretaties :P

Laten we het daar maar bij houden ja :P

Hoe dan ook, jammer voor Rick dat het zo gelopen is. Even op de blaren zitten dan maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een stukkie gemist maar het komt er op neer dat Rick wat gepost heeft en nu niet meer mag komen? :lol:

Dat is alsof je op een kinderfeestje mag komen, je zegt iets over de jarige en die zegt: "dat is niet aardig, ik vind je nu stom. Jij mag niet meer komen". Jezus zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 09:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb een stukkie gemist maar het komt er op neer dat Rick wat gepost heeft en nu niet meer mag komen? :lol:

Dat is alsof je op een kinderfeestje mag komen, je zegt iets over de jarige en die zegt: "dat is niet aardig, ik vind je nu stom. Jij mag niet meer komen". Jezus zeg :lol:


Zo zou het vrij stom zijn inderdaad :P

Maar het stukje wat je hebt gemist is dat er betrouwbare informatie in zat die hij kreeg van een bekende die bij de organisatie zit wat onder geen beding naar buiten mocht.

Ipv dat de medewerker in kwestie ontslagen wordt lijkt het meer dat Rick de straf opvangt. Wat mij niet meer dan redelijk lijkt.

Als het alleen om het kritiek ging dan werd half Hardtraxx wel geweerd bij de meeste feesten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, oké. Ik zie het wel in mijn inbox / via whatsapp verschijnen dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een keerzijde dat ik HT niet meer zoveel lees, ik mis alle sappige verhalen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook wat gemist volgens mij. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik heb ook wat gemist volgens mij. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel erg kinderachtig van de organisatie w.m.b..

Laten we dan maar hopen dat ze de tips van de vorige pagina's ook gelezen hebben en er wat mee doen :yes:

Verder: veel plezier vandaag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik heb ook wat gemist volgens mij. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo speciaal was het ook weer niet, RTM deelt iets betrouwbaars, organisaties vindt niet leuk, geen toegang als straf. rtm accepteert en geeft toe dat ie fout zat. Meer niet. Nou move on :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
geen toegang als straf

Vraag me af of je dit als straf kunt beschouwen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 20:13 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
makrooy schreef:
geen toegang als straf

Vraag me af of je dit als straf kunt beschouwen xd

Als je ziet waar hij nu is door dit akkefietje, dan wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er mensen van hier aanwezig vandaag? Op de beelden die ik links en rechts voorbij zie komen ziet het er erg rustig uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 04:16 
 
Hardtraxx Veteran

Was een dik feest!

althans dat hoorde ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 08:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Was een dik feest!

althans dat hoorde ik.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette avond gehad, wij kwamen rond 6 uur/half 7 pas binnen.

F. Noize en N-Vitral beste sets :love:
Organisatie ook niks om aan te merken, ging lekker vlot

Alleen jammer dat we een parking ticket hadden gekocht, maar we werden er niet op gecontroleerd (door het tijdstip?)

Warzone (watergevecht gebied) was een erg leuke toevoeging :yes:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten