Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van mij hoeft er geen euforische hardstyle stage bij, heb je alleen maar meer kans op dagjesmensen, dus nog meer drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis hier een techno stage, anders misschien aanwezig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis hier nog een afstudeerstage. Ik denk dat dat wel helpt om te groeien, veel mensen zijn er namelijk naar op zoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik mis hier nog een afstudeerstage. Ik denk dat dat wel helpt om te groeien, veel mensen zijn er namelijk naar op zoek.


In Enschede zou ik er wel één kunnen regelen :whistle: hoewel Airforce daar niet door groeit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 02:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ze per sé een extra stage willen toevoegen is het dan niet verstandig om de uptempo op te splitsen in normale uptempo en Frenchcore? Frenchcore lijkt me ook populair zat in Nederland, helemaal met iemand als Sefa die het wat aantrekkelijker maakt voor het grotere publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 08:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
ErikZ schreef:
Ronzz schreef:
Hopelijk volgend jaar dan maar een kleine euforische tent erbij om het aanbod te verbreden.


:huh: Op een Hardcore festival?

Als die info van Rick hierboven klopt en ze willen doorgroeien naar 40.000 man in het meest optimale geval, dan zul je toch haast wel iets breder moeten gaan programmeren dan dit? Überhaupt denk ik al niet dat je een festival van 40.000 man voor elkaar gaat krijgen hier in het oosten, maar een iets gevarieerdere programmering kan wel bijdragen aan de kansen. Dit is voor mij op fietsavond, maar met deze namen zou ik er nog niet dood gevonden willen worden. Een mainstream hardstyle stage zou daar zeker verandering in brengen en als ik in mijn omgeving kijk, geldt dat voor heel veel mensen.



Hier hetzelfde, ook op fietsafstand maar mis net een paar vrolijke namen om nog een editie te gaan. Editie van 2016 geweest, was best geinig maar mis persoonlijk toch de afwisseling die een festival als Fantasy wel kan bieden. Weet zeker dat de hele groep zou gaan als er een euforische stage was maar wij zullen wel een uitzondering zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 11:06 
 
Hardtraxx Newbie

Het weer is zaterdag in ieder geval goed, misschien wel te goed met 30 graden. Zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 11:53 
 
Hardtraxxer

Is dat met dit weer geen wettelijke verplichting om waterpunten te faciliteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Is dat met dit weer geen wettelijke verplichting om waterpunten te faciliteren?

Wat mij betreft verplichten ze voor alle evenementen in heel Nederland dat kraanwater overal gratis moet zijn. Duurzaam en in de zomer ook nog eens menselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 12:16 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Want bij absolutely fresh is een kraantje echt uitzondering. Normaal gebruiken ze bij de wc's dispenser met alcohol oplossing voor schone handen. Maar met deze vooruitzichten verwacht je wel wat meer.


Inderdaad! Dat is wel een minpunt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 20:53 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Momenteel 8.000 kaarten verkocht ofzo. Valt vies tegen.

Gebaseerd op inside info of het aantal mensen dat op het fb event op "gaan" staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Momenteel 8.000 kaarten verkocht ofzo. Valt vies tegen.


Oei, dat klinkt niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks zo'n originele line-up? Zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Momenteel 8.000 kaarten verkocht ofzo. Valt vies tegen.


Dat idee had ik al.. Ik word op social media helemaal doodgegooid met advertenties :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 09:53 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand hoe veel er vorig jaar ongeveer waren? Om een beetje in te schatten hoe druk het wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BloodyB schreef:
Weet iemand hoe veel er vorig jaar ongeveer waren? Om een beetje in te schatten hoe druk het wordt...


15.000 ongeveer

https://www.tubantia.nl/enschede/airfor ... ~aaf4704c/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Jullie hebben mijn verhaal gelezen, op advies aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wait wat :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soms moet je inderdaad uitkijken met wat je deelt maar tevens vind ik dit wel een wtf moment! En het verhaal wat je nu deelt, dat is wel geoorloofd? Want dat lijkt me misschien nog wel een stap verder gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lolwat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:26 
 
Hardtraxxer

Wat is dat voor Noord-Koreaanse propaganda? Wanneer je kritisch bent over een organisatie of het bijbehorende beleid, dan mag je de toegang zomaar geweerd worden? :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Soms moet je inderdaad uitkijken met wat je deelt maar tevens vind ik dit wel een wtf moment! En het verhaal wat je nu deelt, dat is wel geoorloofd? Want dat lijkt me misschien nog wel een stap verder gaan :x

Nee, je ziet het verkeerd, ik wil jullie laten weten dat acties altijd gevolgen hebben, ik schaam me niet om hier openlijk excuses voor te maken. Dit was nooit mijn bedoeling en ik heb grove fouten gemaakt waarvoor ik moet boeten. En mijn straf accepteren.

Dus wees niet als mij, en ga niet zomaar dingen roepen die je eigenlijk niet hoort te delen. Dit is de fout die ik heb gemaakt en daarvoor zal ik op de blaren moeten zitten.

Nogmaals, de organisatie zit hier hier niet fout, dat ben ik zelf.
Verder laat ik het hier graag bij.


Svennn schreef:
Wat is dat voor Noord-Koreaanse propaganda? Wanneer je kritisch bent over een organisatie of het bijbehorende beleid, dan mag je de toegang zomaar geweerd worden? :huh: :huh:

Nee info delen die niet gedeeld mag worden. Dat was mijn fout.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten