Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feest: Airforce Festival
Datum: 04-08-2018
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: Military Airport Twenthe, Enschede
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.airforcefestival.com/tickets/
Prijs: € 54,-

Afbeelding

Line-up:

Mainstage: Unity
Angerfist
Miss K8 Live
Partyraiser
Destructive Tendencies
N-Vitral presents Bombsquad
Nosferatu Live
Mad Dog
F.Noize
Neophyte
Denekamps Gespuis Live
Noize Suppressor
Anime
Dyprax
Furyan presents Fatal Fields
D-Fence Live
Bodyshock Live
Unexist
Thorax
Hosted by: MC Syco

Raw Hardstyle: G-Force
Radical Redemption
Warface
Public Enemies Live
E-Force
D-Sturb
Delete
Crypsis Live
B-Front
Act of Rage
Malice
Sub Sonik
Killshot
Enemy Contact
RAPTVRE
Hosted by: Nolz

Uptempo / Frenchcore: Hellfire
Sefa
Andy The Core
Fant4stik Live
The Sickets Squad
Deadly Guns
Sjammienators
Angernoizer
DRS
Spitnoise
The Speed Freak
Juliëx
System: Overload
Hosted by: MC Da Mouth of Madness

Early / Millenium: Black Box
Marc Arcadipane
Promo
Vince
Ophidian
DNA DJ-Team (Negative A & E-Noid)
Jappo
Catscan Live
Day-Mar
Gizmo
Frantic Freak
Vinyljunk
Kokka
X-Treme
Hosted by: MC Ruffian

Industrial / Terror: Killzone
Drokz
Noisekick
Striker
Detest
The Outside Agency
SRB
Sei2ure
Thrasher
Igneon System
The Satan
Goetia
Luxxer
Hosted by: MC No-ID

Freestyle: Radar
Paul Elstak
Darkraver
Mental Theo
Ruthless
Zany
Bass-D
Mark with a K
Re-Style
Dr Phunk
Mashup Jack
Kit Hype
Hosted by: MC Alee

Trailer:


Anthem:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Raw Hardstyle: G-Force
Radical Redemption
Warface
Public Enemies Live
E-Force
D-Sturb
Delete
Crypsis Live
B-Front
Act of Rage
Malice
Sub Sonik
Killshot
Enemy Contact
RAPTVRE
Hosted by: Nolz


Het gaat echt nooit stoppen of wel....

Edit: Ik ben geen hardcore expert, maar terror en industrial op 1 stage, is dat niet wat gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo'n leuke Most Wanted line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 12:42 
 
Hardtraxxer

Voor de 3e keer aanwezig. line up is prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow, verrassende line-up zeg... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Edit: Ik ben geen hardcore expert, maar terror en industrial op 1 stage, is dat niet wat gek?

Niet per se. Namen als Detest en The Satan gooien er ook wel een aardig tempo op. Daarnaast zie je dit ook wel op de PRSPCT feesten soms (Tripped, Akira).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Edit: Ik ben geen hardcore expert, maar terror en industrial op 1 stage, is dat niet wat gek?


De industrial heeft bij Art of Dance zelden meer dan 3 industrial namen. Maar zij geven toch geen fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Public Enemies and Nosferatu collaborated for this year's anthem for AIRFORCE Festival 2018. More info soon!


Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De reacties op ieder AoD evenement zijn nog minder verrassend dan de line up zelf :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:35 
 
Hardtraxxer

Wat zou de reden zijn dat Absolutely Fresh dit evenement niet alleen wil doen? Vind het echt zonde dat het AoD gedeelte in de line-ups zo overdreven sterk naar voren komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 08:11 
 
Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks mis met het anthem, ik vind het wel een lekker plaatje

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 07:51 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem ook prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Sefa op de main! Alleen jammer dat hij vrij vroeg moet draaien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 22:58 
 
Hardtraxxer

Delete weer b2b... :thumbdown:
Wordt denk een beetje pendelen tussen Black Box, G-Force en Killzone, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk volgend jaar dan maar een kleine euforische tent erbij om het aanbod te verbreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ronzz schreef:
Hopelijk volgend jaar dan maar een kleine euforische tent erbij om het aanbod te verbreden.


:huh: Op een Hardcore festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 15:33 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Ronzz schreef:
Hopelijk volgend jaar dan maar een kleine euforische tent erbij om het aanbod te verbreden.


:huh: Op een Hardcore festival?

Als die info van Rick hierboven klopt en ze willen doorgroeien naar 40.000 man in het meest optimale geval, dan zul je toch haast wel iets breder moeten gaan programmeren dan dit? Überhaupt denk ik al niet dat je een festival van 40.000 man voor elkaar gaat krijgen hier in het oosten, maar een iets gevarieerdere programmering kan wel bijdragen aan de kansen. Dit is voor mij op fietsavond, maar met deze namen zou ik er nog niet dood gevonden willen worden. Een mainstream hardstyle stage zou daar zeker verandering in brengen en als ik in mijn omgeving kijk, geldt dat voor heel veel mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Een mainstream hardstyle stage zou daar zeker verandering in brengen en als ik in mijn omgeving kijk, geldt dat voor heel veel mensen.


Klopt! Veel bekenden van mij uit die regio gaan daarom ook niet ondanks dat het zo'n vette locatie is :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 20:44 
 
Hardtraxxer

Wel chill voor de verandering dat het niet over die vleermuizen gaat vlak voor Airforce xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
ErikZ schreef:
Ronzz schreef:
Hopelijk volgend jaar dan maar een kleine euforische tent erbij om het aanbod te verbreden.


:huh: Op een Hardcore festival?

Als die info van Rick hierboven klopt en ze willen doorgroeien naar 40.000 man in het meest optimale geval, dan zul je toch haast wel iets breder moeten gaan programmeren dan dit? Überhaupt denk ik al niet dat je een festival van 40.000 man voor elkaar gaat krijgen hier in het oosten, maar een iets gevarieerdere programmering kan wel bijdragen aan de kansen. Dit is voor mij op fietsavond, maar met deze namen zou ik er nog niet dood gevonden willen worden. Een mainstream hardstyle stage zou daar zeker verandering in brengen en als ik in mijn omgeving kijk, geldt dat voor heel veel mensen.


Dan kan Airforce als naam eigenlijk ook niet meer, misschien moeten we het Fantasy Airfield gaan noemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 01:49 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal mee eens. En gezien de aantallen die euforische feesten en stages hier trekken in het oosten ook totaal niet rendabel. Of moet ik iedereen hier even herinneren aan het euforisch ingestelde superbash. Of uberhaupt het verschil tussen de main van hardfest en de raw . Totaal niet rendabel hier.

Waar op dominator de Raw ook echt financieel iets toevoegt voor de organisatie lijkt mij dat euforisch alleen maar ten koste gaat van de omzet momenteel. Niet voor niets dat het aantal rauw ingestelde feesten velen malen groter is dan met alle respect die uit de euforische hoek.

Het heeft hier niet gewerkt, en het zal hier ook niet gaan werken.
Dan kun je gewoon beter 2-3 namen boeken om te laten openen.


Dit is verder ook geen sneer naar de euforische kant. Maar wel gewoon de pijnlijke cijfers van de laatste 3-4 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 10:53 
 
Hardtraxxer

Waarom het aanbod verbreden? Airforce is een hardcore festival en zal zo blijven. Elk jaar groeit het nog en het is pas de 3e editie. Lokatie en organisatorisch is het gewoon dikke prima. Euforisch hoeft voor mij niet. Daarvoor heb je genoeg andere festivals.

Wel zin in trouwens. nog een klein weekje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
ErikZ schreef:
Ronzz schreef:
Hopelijk volgend jaar dan maar een kleine euforische tent erbij om het aanbod te verbreden.


:huh: Op een Hardcore festival?

Als die info van Rick hierboven klopt en ze willen doorgroeien naar 40.000 man in het meest optimale geval, dan zul je toch haast wel iets breder moeten gaan programmeren dan dit? Überhaupt denk ik al niet dat je een festival van 40.000 man voor elkaar gaat krijgen hier in het oosten, maar een iets gevarieerdere programmering kan wel bijdragen aan de kansen. Dit is voor mij op fietsavond, maar met deze namen zou ik er nog niet dood gevonden willen worden. Een mainstream hardstyle stage zou daar zeker verandering in brengen en als ik in mijn omgeving kijk, geldt dat voor heel veel mensen.

Precies. Ik ben ook deze derde editie niet geweest omdat er gewoon geen eurofisch is. En nou zal de organisatie vast niet wakker liggen dat 1 persoon er niet is om die reden maar wellicht is het wel een optie om het festival te laten groeien. Voor ieder wat wils zeg ik dan maar. Dat de raw en uptempo op dit moment populair zijn is bekend + de vergelijking van SuperBash is denk ik ook niet helemaal terecht. Ik weet 100% zeker dat een festival overdag meer mensen trekt dan een nachtfeestje van 22 tot 07.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn er ook best veel mensen die niet gaan omdat er geen Dance stage aanwezig is. Misschien moeten ze daar eens aan gaan denken, als ze willen groeien?
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten