flevoboys schreef:
Leuk verslagje! Mixwerk was inderdaad om te smullen de hele avond! Dat maakte de setjes wel een heel stuk vetter

Zie dat je Act of Rage geskipt hebt, moet eerlijk zeggen dat dat mij nou totaal niet tegenviel! Natuurlijk draaide hij veel hitjes van z'n MM vriendjes, maar ook zijn mixwerk was rete-strak en deed niks onder van D&R!!
Qua drukte kon je inderdaad goed merken dat het festival seizoen was begonnen, denk dat veel mensen naar xxlerator zijn gegaan die hier normaal wel bij waren geweest!