Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik ga ontzettend vloeken in de kerk, ik ga namelijk bobben :lol:

Ik rijd ook, maar ik kan je de alcoholvrije Bavaria die ze de vorige keer schonken wel aanraden :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Ik ga ontzettend vloeken in de kerk, ik ga namelijk bobben :lol:

Ik rijd ook, maar ik kan je de alcoholvrije Bavaria die ze de vorige keer schonken wel aanraden :beer:


Dat wordt een gezellige Bob-meeting :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Gezellig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 06:52 
 
Hardtraxx Veteran

Erg vet als daar in eens onverwacht Titan Requim & Warface naast B-Front op komen dagen.
Hing goede sfeer, paar vette nieuwe tracks gehoord.

En euuh Pieter, waar gaat dit in hemelsnaam over ?

:lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima avondje gehad!

Verslag staat hier online:

http://partyflock.nl/report/13086:Achterhoeks-Beuken-3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Prima avondje gehad!

Verslag staat hier online:

http://partyflock.nl/report/13086:Achterhoeks-Beuken-3


Leuk verslagje! Mixwerk was inderdaad om te smullen de hele avond! Dat maakte de setjes wel een heel stuk vetter :thumbsup:

Zie dat je Act of Rage geskipt hebt, moet eerlijk zeggen dat dat mij nou totaal niet tegenviel! Natuurlijk draaide hij veel hitjes van z'n MM vriendjes, maar ook zijn mixwerk was rete-strak en deed niks onder van D&R!!

Qua drukte kon je inderdaad goed merken dat het festival seizoen was begonnen, denk dat veel mensen naar xxlerator zijn gegaan die hier normaal wel bij waren geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 18:56 
 
Hardtraxx Elite

Alweer Butterfly VIP gemist :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
flevoboys schreef:
Prima avondje gehad!

Verslag staat hier online:

http://partyflock.nl/report/13086:Achterhoeks-Beuken-3


Leuk verslagje! Mixwerk was inderdaad om te smullen de hele avond! Dat maakte de setjes wel een heel stuk vetter :thumbsup:

Zie dat je Act of Rage geskipt hebt, moet eerlijk zeggen dat dat mij nou totaal niet tegenviel! Natuurlijk draaide hij veel hitjes van z'n MM vriendjes, maar ook zijn mixwerk was rete-strak en deed niks onder van D&R!!

Qua drukte kon je inderdaad goed merken dat het festival seizoen was begonnen, denk dat veel mensen naar xxlerator zijn gegaan die hier normaal wel bij waren geweest!


Thnx! Ja ik moest toch ergens een pauze houden en Act Of Rage boeit me qua tracks niet zo dus daarvoor gekozen. Gelukkig maar want anders werd het wel erg proppen op de danslvoer xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten