Weer een top feestje gehad. Bijna de hele dag hardstyle gestaan en een beetje gependeld tussen alle stages. Verbaas me elkaar keer weer hoe goed alles is geregeld en eruit ziet. Mooi aankleding, heerlijk weer en een top sfeer.
Voor mij is dit feest ook wel een top feest omdat we met een groep een weekend vlakbij een paar huisjes huren elk jaar. Ook wel chill dat ze dit jaar wat langer doorgingen
