Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? 7th Sunday Festival
Waar? Festivalterrein de Roost in Erp (nabij Veghel)
Wanneer? Zaterdag 27 mei 2012
Hoe laat? 14.00 uur tot middernacht
Prijs? TBA

Line-up: TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 10:51 
 

Even line-up afwachten, misschien dat ik dan een combi-ticket koop met HoH -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig :) Lekker op het fietske erheen en ladderzat naar huis :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:19 
 

aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.fusionbv.com/schedules

Citaat:
27-05-2012
7th Sunday festival
Festival terrein DeRoost Keldonk Nl
Dozer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zou hier graag heengaan, maar dan niet voor de Hardstyle ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb de early bird kaartjes al in de pocket! thuiswedstrijdje voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 01:45 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
Zou hier graag heengaan, maar dan niet voor de Hardstyle ^^

Ga dan met ons mee? Moet je ff aan Bas van Doormaal vragen of je mee kunt met de bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag Emporium, zondag 7th Sunday! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:32 
 
Hardtraxxer

Goeie herinneringen aan dit feest van vorig jaar.
Dit jaar wss weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste namen bekend,

John Dahlbäck | Noisecontrollers Live (First 2012 performance) | Swanky Tunes | Dj Dave Clarke | La Fuente & MC Gee |
The Partysquad | Boemklatsch (Equalizer show) | Sandro Silva


Noisecontrollers LIVE dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 11:57 
 
Hardtraxxer

Nieuwe namen: Robbie Rivera, Hardwell, D-Block & S-te-fan, Flexican ft. MC Sef, 2000andOne vs. Madskillz, The Advent live, Kenneth G, Vince

Vince :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volledige Line Up:

Mainstage
Martin Solveig (FR)
John Dahlbäck (SWE)
Robbie Rivera (USA)
Hardwell
Quintino
Pleasurekraft (SWE/USA)
Funkerman
La Fuente &­ MC Gee
Jordy Dazz (aka Jordy Lishious)
MC Gee
MC Apster
VJ Optiqal

Hard Nature
D-Block &­ S-te-Fan
Noisecontrollers (Live)
Zany vs B-Front
Brennan Heart
Tatanka (ITA)
Psyko Punkz
Ran-D
Vince
Dozer
Winner Dance Tunes dj competition (Hardstyle)
MC DV8
MC Apster

Reboot
Dave Clarke (UK)
The Advent (Live) (POR)
Gregor Tresher (DE)
2000andOne vs Madskillz
Steve Rachmad
Joel Mull (DE)
Ferreck Dawn
MC Nelis
VJ STV Visuals

Electro Rush
Dr.­ Lektroluv (BE)
Joost van Bellen
Boemklatsch (Equalizer show)
The Oddword (BE)
RipTide
Kypski
She Male
Bram van Helden
Cursed P
MC Lyrical Tie

V-Essentials
Bingo Players
Swanky Tunes (RUS)
Gregor Salto
Shermanology
Luciën Foort
Baggi Begovic
Dave Lambert (BE)
Winner Dance Tunes DJ Competition
Mitch Crown

Dirty House
Vato Gonzalez &­ MC Tjen
Sandro Silva
Dyna
Kenneth G
Funk D
Stefan Vilijn
MC Iceman

SLAM!FM
Gers Pardoel
The Partysquad
Flexican feat.­ MC Sef
Alvaro
FeestDJRuud
Menno de Boer
Puresang feat.­ D.­MC
D-Wayne
East &­ Young
MC V

LOS Vegas
Dirk Dali
Naughty Nik
Jay Juice
Ricket
Niels Sterken
Dave Knoxx

The Ballsroom – tent met ballen
Showmaster Mr Balls
Memphis Maniacs
Jody Bernal
Superstijl
Mad Mix Mustang
The Balloonatic
More artists coming soon !!

Boom Shakalak
Rude Gullit &­ IrieBadeo
Ron Gozert
Durian
Skarel
King Chubby &­ Jimmy Spliff
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 22:52 
 

Lekker dichtbij, dus gewoon aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 10:01 
 
Hardtraxxer

Hopelijk weer gratis kaarten via het werk dan aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:42 
 
Hardtraxxer

Woodside schreef:
Hopelijk weer gratis kaarten via het werk dan aanwezig.


daar wacht ik ook nog op! Je werkt ook bij sligro / emte? Vorig jaar kwamen ze er ook iets te last minute mee....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:51 
 
Hardtraxxer

Nog mensen aanwezig? Ik heb der wel zin in iig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Nog mensen aanwezig? Ik heb der wel zin in iig :D

Woei! Feestje met Jorg! \o/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:01 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Jorgvv schreef:
Nog mensen aanwezig? Ik heb der wel zin in iig :D

Woei! Feestje met Jorg! \o/


Ja eindelijk weer! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Chukkels schreef:
Jorgvv schreef:
Nog mensen aanwezig? Ik heb der wel zin in iig :D

Woei! Feestje met Jorg! \o/


Ja eindelijk weer! :yay:

Nog gelukt met die tickets overnemen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 12:35 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Nog gelukt met die tickets overnemen? ;)


Ja waarschijnlijk wel, krijg als het goed is morgen bericht! bedankt nog! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mainstage
14:00 - 15:00: Jordy Dazz
15:00 - 16:00: Funkerman
16:00 - 17:00: Pleasurekraft
17:00 - 18:00: La Fuente
MC: Gee
18:00 - 19:00: Hardwell
19:00 - 20:00: Robbie Rivera
20:00 - 21:15: John Dahlbäck
21:15 - 22:45: Martin Solveig
22:45 - 23:45: Quintino
VJ: Optiqal
MC: Apster
MC: Gee

2 Hard Nature
15:00 - 16:00: Dozer
16:00 - 17:00: Brennan Heart
17:00 - 18:00: Tatanka
18:00 - 19:00: D-Block & S-te-Fan
19:00 - 19:30: Live: Noisecontrollers
19:30 - 20:30: Ran-D
20:30 - 21:45: B-Front & Zany
21:45 - 22:45: Psyko Punkz
22:45 - 23:30: Vince
Live: 3DJL
MC: Apster
MC: DV8

3 Reboot
14:00 - 15:00: Ferreck Dawn
15:00 - 16:00: 2000 and One Madskillz
16:00 - 17:30: Gregor Tresher
17:30 - 18:30: Live: The Advent
18:30 - 20:00: Joel Mull
20:00 - 21:30: Steve Rachmad
21:30 - 23:30: Dave Clarke
Nelis
VJ: Stv-Visuals

4 Electrorush
14:00 - 15:00: Bram van Helden
15:00 - 16:00: She Male
16:00 - 17:00: Cursed P
17:00 - 18:00: The Oddword
18:00 - 19:00: RipTidE
19:00 - 20:00: Joost van Bellen
20:00 - 21:00: Dr. Lektroluv
21:00 - 22:00: Boemklatsch
22:00 - 23:00: Kypski
MC: Lyrical Tie

5 Slam!fm
14:00 - 15:00: East & Young
15:00 - 16:00: D-wayne
16:00 - 17:00: Puresang
MC: D.MC
17:00 - 18:30: The Partysquad
18:30 - 19:00: Gers Pardoel
19:00 - 20:00: The Flexican
MC: Sef
20:00 - 21:00: Feestdjruud
21:00 - 22:00: Menno de Boer
22:00 - 23:00: Alvaro
MC: V

6 V-essentials
15:00 - 16:00: Sem Thomasson
16:00 - 17:00: Dave Lambert
17:00 - 18:00: Baggi Begovic
18:00 - 19:00: Gregor Salto
19:00 - 20:00: Live: Shermanology
20:00 - 21:00: Luciën Foort
21:00 - 22:00: Swanky Tunes
22:00 - 23:00: Bingo Players
Mitch Crown

7 Dirty House
14:00 - 15:00: Dyna
15:00 - 16:00: Funk D
16:00 - 17:30: Kenneth G
17:30 - 19:00: Stefan Vilijn
19:00 - 20:00: Skitzofrenix
20:00 - 21:30: Tjen Vato Gonzalez
21:30 - 23:00: Sandro Silva
MC: Bizzey
MC: Iceman

8 Los Vegas
14:00 - 16:30: Niels Sterken Ricket
16:30 - 18:15: Dirk Dali
18:15 - 20:00: Naughty Nik
20:00 - 21:45: Jay Juice
21:45 - 23:00: Dave Knoxx

9 The Ballsroom
15:15 - 16:00: Madmix Mustang
17:45 - 18:45: Live: Memphis Maniacs
19:15 - 19:45: Jody Bernal
19:45 - 20:15: Live: The Scooter Experience

10 Boomshakalak Sound System
14:00 - 15:00: Durian
16:00 - 17:00: Drywood
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logische timetable voor Hard Nature.
Ofja, op de Psyko Punkz na dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:54 
 
Hardtraxxer

Zal hier 90% van de dag te vinden zijn. De standaard linksvoor afgesproken met iedereen die ik ken ;) Loop na B-front vs Zany wel weg om mijn vrienden te zoeken en over te halen dat we naar Vince moeten !

Al met al zin in ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geweigerd worden aan de deur omdat je niet je eigen naam op je ticket hebt staan. En dan gewoon van het terrein afgedonderd worden door security op het moment dat je tot een oplossing wil komen. Triest dit, maar goed had er toch al weinig zin in. Ik zie dit als een teken van boven die heeft weten te voorkomen dat ik 30 euro zou verspillen aan dit feest.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten