Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
geweigerd worden aan de deur omdat je niet je eigen naam op je ticket hebt staan. En dan gewoon van het terrein afgedonderd worden door security op het moment dat je tot een oplossing wil komen. Triest dit, maar goed had er toch al weinig zin in. Ik zie dit als een teken van boven die heeft weten te voorkomen dat ik 30 euro zou verspillen aan dit feest.

What the f*ck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
geweigerd worden aan de deur omdat je niet je eigen naam op je ticket hebt staan. En dan gewoon van het terrein afgedonderd worden door security op het moment dat je tot een oplossing wil komen. Triest dit, maar goed had er toch al weinig zin in. Ik zie dit als een teken van boven die heeft weten te voorkomen dat ik 30 euro zou verspillen aan dit feest.

Jezus wat een onzin. Die security mensen hebben er volgens mij plezier in om mensen te naaien in plaats van de 'sfeer te beheren'. Zeker vroeger gepest ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 19:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sjezus, dat is echt kut.....Dat ze op het terrein irritante gastjes aanpakken ipv dit soort onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelf geen probleem gehad, ben 17 en de controle stelde echt niks voor.. Over het feest zelf: bruut feest! Komt waarschijnlijk door het feit dat ik niet veel feesten bezoek. Met uitstek Zany & B-Front als set v/d avond, ongeloofelijk dat die voor PP draaide. Ze draaide Euphoria, Bitch, D.O.N.K.E.Y., Wilde Gullie Bass (edit), For The Girls, en nog 'n hele hoop meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Zelf geen probleem gehad, ben 17 en de controle stelde echt niks voor.. Over het feest zelf: bruut feest! Komt waarschijnlijk door het feit dat ik niet veel feesten bezoek. Met uitstek Zany & B-Front als set v/d avond, ongeloofelijk dat die voor PP draaide. Ze draaide Euphoria, Bitch, D.O.N.K.E.Y., Wilde Gullie Bass (edit), For The Girls, en nog 'n hele hoop meer.


Bij ons werd ook totaal nergens moeilijk over gedaan, zowel de kaartcontrole als het fouilleren.
Ik ben het eens met wvd, het feest was erg goed. Helden van de dag zijn Zany & B-Front, maar ook Tatanka vind ik het vermelden waard. Hij draaide een aantal nieuwe tracks van ik denk hemzelf, waaronder een edit van James Brown Is Dead, wat nu Michael Jackson is geworden. Erg goede track, knalt lekker door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 12:56 
 
Hardtraxxer

Mezelf weer prima vermaakt hier.
Weinig hardstyle meegekregen maar dat had ik van tevoren al verwacht.
Bijna de hele dag op de mainstage gestaan, nog ff bij de slam fm stage en de rest bij hard nature.

NC Live was niet bijzonder goed, maar toch een lekker setje.
Ik baal er wel van dat ik zany & b-front heb moeten missen.
De 2 nummers van PP die ik heb gehoord waren veel dikker dan dat ik had verwacht.
Daarna nog ff lekker staan knallen met vince.
Al met al weer een super feestje gehad. Grote kans dat ik volgend jaar weer aanwezig ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:55 
 
Hardtraxxer

Was een leuk feestje! Setje van zany & b-front was ook heerlijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:56 
 
Hardtraxxer

Omdat ik met vrienden was die niet van Hardstyle houden maar gedeeltelijk in hard nature geweest.

Set van Brennan Heart meegepakt omdat een vriend die wou zien. maar bah bah bah wat een kutset. nog nooit zo lang stil gestaan bij hardstyle. Pfff

Daarna andere stages bezocht om bij NC live weer terug te komen. Vermakelijke set maar wel voorspelbaar. Daarna Ran-d was zeker niet verkeerd. Gelukkig nog the italian tribute gehoord. En toen Zany vs B-front. Wat een set! Heel mijn dag goed :yay:

Nouja toen de psyko punkz maar snel naar mijn vrienden gerend want dat was zoiezo minder na zon set.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten