wvd schreef:
Zelf geen probleem gehad, ben 17 en de controle stelde echt niks voor.. Over het feest zelf: bruut feest! Komt waarschijnlijk door het feit dat ik niet veel feesten bezoek. Met uitstek Zany & B-Front als set v/d avond, ongeloofelijk dat die voor PP draaide. Ze draaide Euphoria, Bitch, D.O.N.K.E.Y., Wilde Gullie Bass (edit), For The Girls, en nog 'n hele hoop meer.
Bij ons werd ook totaal nergens moeilijk over gedaan, zowel de kaartcontrole als het fouilleren.
Ik ben het eens met wvd, het feest was erg goed. Helden van de dag zijn Zany & B-Front, maar ook Tatanka vind ik het vermelden waard. Hij draaide een aantal nieuwe tracks van ik denk hemzelf, waaronder een edit van James Brown Is Dead, wat nu Michael Jackson is geworden. Erg goede track, knalt lekker door.