Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding


Wat vorig jaar onder de noemer '26' plaats had hebben moeten vinden, maar wegens omstandigheden niet kon doorgaan (desondanks dat het na afloop van '25' wel was beloofd), gaat dit jaar dubbel en dwars ingehaald worden. Jones zelf vond het ook zonde dat '26' niet kon plaatsvinden en belooft daarom ook dat er dit jaar extra groots uitgepakt gaat worden.

Bij groots uitpakken hoort uiteraard een toplocatie. Jones heeft voor de tweede keer gekozen voor Lunenburg te Loosbroek. Deze locatie heeft alles in huis om een fantastisch decor te vormen voor deze onvergetelijke avond. Wat wil je ook; zeven area's met loepzuivere geluidssystemen en fantastische licht-/effectenshows. Jones heeft hier zowel als artiest als bezoeker stuk voor stuk topavonden beleefd, dus met ‘25' nog in het achterhoofd was zijn keuze niet moeilijk. Deze avond zal hij twee area's programmeren met artiesten die hij een warm hart toedraagt.

Bekijk onderstaande trailer en aanschouw zelf een greep uit de lijst van artiesten die deze avond acte de présence zullen geven:


Met het uitnodigen van het populairste hardstyle-duo van het moment heeft Jones ervoor gezorgd dat zijn verjaardag echt kleur zal krijgen. Ieder weekend staan zij, al maanden ervoor, volgeboekt en ze zijn geliefd door hun energieke optredens en waanzinnige producties. Deze 'Music Made Addictz' zullen garant staan voor vuurwerk! We hebben het natuurlijk over: D-Block & S-te-Fan!

Een andere artiest die deze avond present is, is een graag geziene gast bij Jones' verjaardagen. Waar hij op '24' als surpriseact samen met zijn maatje Headhunterz opdook, was hij op '25' wél aangekondigd van de partij. Dit jaar was hij verantwoordelijk voor het produceren van het officiële Defqon.1 Festival anthem en zette hij afgelopen weekend op het gelijknamige festival een legendarische set neer waar nog weken over nagepraat zal worden. Hij is een van de favoriete producers van Jones en kan dus ook dit jaar niet achterwege blijven. Zijn naam: Wildstylez!

We pakken even een denkbeeldig vliegtuig en reizen zo'n kleine 1500 kilometer naar het land van pizza's en pasta's, Versace en Armani, en een ietwat scheve toren. Eenmaal aangekomen volgen we een spoor van snoeiharde beats naar de man die met zijn ‘Raw Style' zonder enige twijfel tot één van de hardste exportproducten van Italië behoort! We laten hem op 4 september daarom ook maar wat graag naar ons land overvliegen om deze avond een Italiaans tintje te geven. De man van wie Jones al sinds het prille begin van zijn carrière de platen met liefde opdient; niemand minder dan: Zatox!

Eenmaal terug in ons eigen kikkerlandje brengen we twee andere dynamische duo's aan het licht. Beiden hebben met een contract bij respectievelijk Fusion Records en Dirty Workz een glansrijke toekomst voor de boeg. Op evenementen zoals Bassleader en Defqon.1 Festival hebben zij ieder voor zich hun eigen sound ten gehore gebracht en menig liefhebber met suizende oren achtergelaten. Wees voorbereid op twee denderende optredens van Frequencerz & Psyko Punkz!

Ook is dit jaar een van de grootste talenten van ons land aanwezig. Hij is nog steeds groeiende en zijn producties worden inmiddels door het grote publiek omarmd. Met zijn rauwe doch melodieuze sound heeft hij zich genesteld tussen de top van de hedendaagse hardstyle producers. Dat hij een grote gaat worden, voor zover hij dat nog niet is, moge duidelijk zijn. De man van A2 Records; Ran-D!

Om de avond waardig in te luiden zullen Spana & Ruff J. voor de opwarming zorgen. Verwacht bij deze heren enkel de lekkerste en beste gouwe ouwe early hardstyle hits.

Als MC's zullen Nolz, DL! en Dash. voor vocale ondersteuning zorgen in de eerste area genaamd; Beatstreet.

In de tweede area, de zogeheten Kelderbar, zullen aanstormende talenten en tevens goede vrienden van Jones van stuivertje wisselen. Maximale inspanning zal er geleverd worden om ook deze area de status van een Birthday Bash te geven. Met o.a. The Vision, J-twins, Noisecult, Vitellus, Ryfle, Distractor en vele anderen is ook deze area gevuld met talenten welke onderweg zijn naar de top. Aan kwaliteit zal niets ontbreken en ook deze artiesten zullen er een ware show van maken.

Zaterdag 4 september moet het dan allemaal gaan gebeuren. Een top line-up met tal van artiesten, een toplocatie en in het middelpunt de jarige Job… ehhm Jones. Het belooft dus wederom een onvergetelijke avond te worden. Draag als bezoeker hier aan bij en wees erbij om Jones te feliciteren. Met een entreeprijs van enkel € 10,- (€ 9,- in de voorverkoop) is deze avond niet te missen voor de echte hardstyle-liefhebbers. Overslaan is daarom geen optie!

Line-up
Area 1 (Beatstreet)
Jones
D-Block & S-te-Fan
Zatox
Wildstylez
Psyko Punkz
Frequencerz
Ran-D
Spana
Ruff J.
MC: Nolz
MC: DL!
MC: Dash.

Area 2 (Pleasure Point)
Pike
Drum DJ
The Vision
Mindcracker
The Z.
Brilliant
Phox
The Relighter
Ryfle
Distractor
Stanley3x0
J-twins
Noisecult
Vitellus
Soulshakerz

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 12:19 
 

Optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Perry'd schreef:
en zette hij afgelopen weekend op het gelijknamige festival een legendarische set neer waar nog weken over nagepraat zal worden.
Hmmmmmmmm. :huh:

OT: Ziet er vet uit en ook heel goedkoop, is die locatie wat? Misschien met de trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wie is jones?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 16:37 
 

ProfaNe schreef:
wie is jones?

hoe groot is die steen waar je onder zat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 17:12 
 

Hier zou ik toch erg graag heen willen ^^.


Almighty schreef:
ProfaNe schreef:
wie is jones?

hoe groot is die steen waar je onder zat?


Waarschijnlijk op z'n kop gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje is al gehaald als 't goed is :yay:, mooi op de fiets :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Perry'd schreef:
en zette hij afgelopen weekend op het gelijknamige festival een legendarische set neer waar nog weken over nagepraat zal worden.
Hmmmmmmmm. :huh:

OT: Ziet er vet uit en ook heel goedkoop, is die locatie wat? Misschien met de trein.

Ik kan je zeggen dat trein niet echt een optie is ;)
Ivm loosbroek in de verre omgeving (wat lopend/fietsend te doen is) geen station heeft ;)

Locatie, tja ik vind het best klein, vooral kelderbar is KLEIN!, vergelijkbaar met een wat grotere woonkamer :D
Edit: ik dacht even aan 7 zalen? kan nooit :lol:
Maar was er 2 vergeten, maar dan kom ik nog maar op 5 + rookruimte + friettent, en denk niet dat daar allebei muziek word gedraaid omdat dat normaal ook niet is

Dit feestje is lekker goedkoop, dicht voor mij
In de Discotheek waar het uitgaan voor mij begon :loving:
Alleen tegelijk met Elementz Festival.. twijfel twijfel dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
tomb schreef:
Perry'd schreef:
en zette hij afgelopen weekend op het gelijknamige festival een legendarische set neer waar nog weken over nagepraat zal worden.
Hmmmmmmmm. :huh:

OT: Ziet er vet uit en ook heel goedkoop, is die locatie wat? Misschien met de trein.

Ik kan je zeggen dat trein niet echt een optie is ;)
Ivm loosbroek in de verre omgeving (wat lopend/fietsend te doen is) geen station heeft ;)

Locatie, tja ik vind het best klein, vooral kelderbar is KLEIN!, vergelijkbaar met een wat grotere woonkamer :D
Edit: ik dacht even aan 7 zalen? kan nooit :lol:
Maar was er 2 vergeten, maar dan kom ik nog maar op 5 + rookruimte + friettent, en denk niet dat daar allebei muziek word gedraaid omdat dat normaal ook niet is

Dit feestje is lekker goedkoop, dicht voor mij
In de Discotheek waar het uitgaan voor mij begon :loving:
Alleen tegelijk met Elementz Festival.. twijfel twijfel dus!


7 zalen ja, en de Kelderbar is heel klein voor de line-up die er gepland staat ja. Loosbroek is wel een awesome dorp wat 10km van mij vandaag ligt, ik geloof dat Loosbroek wel 1.500 inwoners telt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spanjer schreef:
7 zalen ja, en de Kelderbar is heel klein voor de line-up die er gepland staat ja. Loosbroek is wel een awesome dorp wat 10km van mij vandaag ligt, ik geloof dat Loosbroek wel 1.500 inwoners telt!


En toch haal ik 7 niet? (zover ik nog weet van de keren dat ik bij lunenburg ben geweest

Grote zaal Beatstreat
Kelderbar
Rob's Saloon (toch? mog ik vroeger niet in want was voor 18/21+ ?)
Cafetje langs de trap
uh.. kan niet meer op die naam komen waar altijd shihut word/werd gedraaid, andere grote zaal
lounge ruimte (tenminste vroeger) dat is nu de rook ruimte

Dan mis ik er nog 1tje .. ? :D
Ik woon er 11 kilometer vandaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kom nog regelmatig bij de Lunenburg maar volgensmij heb je wel gelijk, sorry :whistle:

Waar woon jij dan? Ik woon er ook wel ongeveer 10km vanaf maar ik ga vaker naar de Dorsvlegel nu :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben er vroeger best vaak geweest! :D
Ik woon in Berghem, langs oss

Dorsvlegel, dan zal je wel in vinkel of nuland wonen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Ik ben er vroeger best vaak geweest! :D
Ik woon in Berghem, langs oss

Dorsvlegel, dan zal je wel in vinkel of nuland wonen :D


Berghem? Ah, woont m'n neef ook. En ik woon in Heesch, dorsvlegel is ongeveer 20 minutjes fietsen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat heb ik paar jaar geleden gedaan, op de fietst naar dorsvlegel, nee dat doe ik niet meer :D

Maar ontopic maar weer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word hem niet voor mij! Helaas

Ga smiddags/avond naar Elementz festival, en daarna snel afteren in de Matrixx met XXlerator :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Word hem niet voor mij! Helaas

Ga smiddags/avond naar Elementz festival, en daarna snel afteren in de Matrixx met XXlerator :D


Da's balen - wordt zo hard op de 'main' en natuurlijk even kijken bij The Vision in die ubergeile kelder :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bumpje, nog 1 weekje! :thumbsup:

Area is 2 is trouwens Pleasure Point geworden, dit omdat de Kelderbar maar een capiciteit heeft van 80 á 90 man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:30 
 

Zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spanjer schreef:
Bumpje, nog 1 weekje! :thumbsup:

Area is 2 is trouwens Pleasure Point geworden,



Heb het veranderd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou het graag heen willen, mja ga als naar Elementz festival!

om daarna nog hier heen te gaan haalt niks uit want dan ben ik er pas rond 2/3 uur :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Zou het graag heen willen, mja ga als naar Elementz festival!

om daarna nog hier heen te gaan haalt niks uit want dan ben ik er pas rond 2/3 uur :D


Gewoon non-stop doorpoffen! Dit is gewoon HET feestje voor mensen uit deze buurt, vooral ook de line-up in de Pleasure Point, helden :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable wordt waarschijnlijk pas bekend gemaakt op 't feest zelf (er hangen posters), aanwezig vanaf 22.00 dus! Rustig beginnen met wat early ^^

Nog meer members die hier bij zullen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 19:03 
 

Ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde vandaag dat 'n vriend van me met de auto ging, dus ik ben ook aanwaziggg vanuit Maastricht :)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten