Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 sep 2010 22:50 
 

Hopen dat Psyko Punkz Live zijn
Bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hopen dat Psyko Punkz Live zijn


Jaa! :woot: Dit wordt gewoon het feest van 't jaar voor mij, homeparty, op de fiets, heldig! :bomb:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:16 
 

Op de fiets heen, met de fiets om je nek terug verhaaltje dus :P
Bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Op de fiets heen, met de fiets om je nek terug verhaaltje dus :P


Ach we fietsen er wekelijks heen, terug weg is altijd het leukste! :P
Bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is de locatie wat? 1e keer dat ik er kom.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vvkeer schreef:
Is de locatie wat? 1e keer dat ik er kom.


Met wat moet ik het vergelijken :)?
Bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wvd schreef:
vvkeer schreef:
Is de locatie wat? 1e keer dat ik er kom.


Met wat moet ik het vergelijken :)?

Hmm geen idee.. Vertel eens iets over 't geluid, de ruimte, 't bier :D
Bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vvkeer schreef:
wvd schreef:
vvkeer schreef:
Is de locatie wat? 1e keer dat ik er kom.


Met wat moet ik het vergelijken :)?

Hmm geen idee.. Vertel eens iets over 't geluid, de ruimte, 't bier :D


Zelf kwam ik er heel vaak bij 14+ feesten. Het geluid in de hoofdzaal is gewoon goed zover ik weet (hardstyle/core was altijd in de Kelderbar :P). In de Pleasure Point is 't geluid ook goed, was toen de hardstyle area met Amnesia. Je moet niet een Time-out achtige zaal verwachten. Er staan veel van die verhogingen en in 't midden heb je zeg maar 't "dans-gebied". Al-met-al, dik! :drool:

Je zult je zeker vermaken! :)
Bericht Geplaatst op 03 sep 2010 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd! Ik ammuseer me altijd wel, dus dat moet helemaal goed komen!
Morgennnn :bomb:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2010 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vvkeer schreef:
Ben benieuwd! Ik ammuseer me altijd wel, dus dat moet helemaal goed komen!
Morgennnn :bomb:


Hehe, spreek me maar aan als je dat wil. Ik draag waarschijnlijk een shirt met "RAW" erop, in hele grote letters, klein ventje, met allemaal andere kleine ventjes :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2010 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wvd schreef:
vvkeer schreef:
Ben benieuwd! Ik ammuseer me altijd wel, dus dat moet helemaal goed komen!
Morgennnn :bomb:


Hehe, spreek me maar aan als je dat wil. Ik draag waarschijnlijk een shirt met "RAW" erop, in hele grote letters, klein ventje, met allemaal andere kleine ventjes :P

Is goed man, zal 't proberen als 't me nog lukt dan haha :D
Bericht Geplaatst op 03 sep 2010 00:57 
 

Weet niet wat ik aan doe, maar sta iig helemaal vooraan
Bericht Geplaatst op 04 sep 2010 00:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net te horen gekregen dat we met auto gaan, nog heel even en we gaan knallen!

Morgen om 22.00 ben ik zekersteweten aanwezig tot het einde! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 sep 2010 01:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Zou het graag heen willen, mja ga als naar Elementz festival!

om daarna nog hier heen te gaan haalt niks uit want dan ben ik er pas rond 2/3 uur :D

jij weet echt niet wat je wil he:p xxlerator en dit :P wordt druk dagje
Bericht Geplaatst op 04 sep 2010 16:44 
 

Tot vanavond, helemaal vooraan :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 sep 2010 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog 'n paar uurtjesssss!
Bericht Geplaatst op 04 sep 2010 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net terug van voetbal, ik loop zo mank als een penguin, heb buikpijn en ben nogsteeds verkouden. Maar we gaan natuurlijk! :woot:
Bericht Geplaatst op 04 sep 2010 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line Up Zaal 2:
22.00 – 22.45 Phox
22.45 – 23.30 J-Twins
23.30 – 00.15 Drum DJ & Pike
00.15 – 01.00 Ryfle, Distractor & Stanley 3x0
01.00 – 01.45 The Vision & Mindcracker
01.45 – 02.15 Soulshakerz
02.15 – 03.00 The Z. & The Relighter
03.00 – 03.30 Lady Inc.
03.30 – 04.15 Noisecult
04.15 – 05.00 Brilliant & Vitellus
Bericht Geplaatst op 04 sep 2010 20:15 
 

00.15 - 01.00 checken :P
Bericht Geplaatst op 04 sep 2010 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vertrek zo samen met Krusaders en Brilliant
Bericht Geplaatst op 05 sep 2010 13:37 
 

Was een goed feestje, jammer dat zatox iets later kwam. Maar Crypsis als vervanger was ook vet :) Kregen nog een shout out van Jones dat 't vooraan goed los ging :P En Spanjer heb ik ook nog gezien/gesproken


8/10
Bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Was een goed feestje, jammer dat zatox iets later kwam. Maar Crypsis als vervanger was ook vet :) Kregen nog een shout out van Jones dat 't vooraan goed los ging :P En Spanjer heb ik ook nog gezien/gesproken


8/10


Dik feestje :thumbsup:

Vanaf half 11 binnen gekomen, eerste half uur achterin de zaal bij Frequencerz flink staan raggen! :loving:. Toen maar naar bekenden van school gelopen vooraan en daar heel de avond gestaan. Ook heletijd bij Almighty gestaan, die inderdaad vooraan stond, heletijd vol gas erop maar bij Zatox moest ik het soms toch af gaan leggen want ik was KAPOT! :P

Trouwens, Scary Noises & Chemical & Strike.. wat gaan die hard live :drool:
Bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:02 
 

wvd schreef:
Almighty schreef:
Was een goed feestje, jammer dat zatox iets later kwam. Maar Crypsis als vervanger was ook vet :) Kregen nog een shout out van Jones dat 't vooraan goed los ging :P En Spanjer heb ik ook nog gezien/gesproken


8/10

Ook heletijd bij Almighty gestaan, die inderdaad vooraan stond, heletijd vol gas erop maar bij Zatox moest ik het soms toch af gaan leggen want ik was KAPOT! :P


^^
Bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
wvd schreef:
Almighty schreef:
Was een goed feestje, jammer dat zatox iets later kwam. Maar Crypsis als vervanger was ook vet :) Kregen nog een shout out van Jones dat 't vooraan goed los ging :P En Spanjer heb ik ook nog gezien/gesproken


8/10

Ook heletijd bij Almighty gestaan, die inderdaad vooraan stond, heletijd vol gas erop maar bij Zatox moest ik het soms toch af gaan leggen want ik was KAPOT! :P


^^


Mooie was dat ik al bijna een half uur langs je stond toen we 't pas in de gaten kregen :clap:
Bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Was gisteren top! :D nog steeds een piep in me oren
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten