Hopen dat Psyko Punkz Live zijn
Jaa!wrote:Hopen dat Psyko Punkz Live zijn
Jaa!wrote:Hopen dat Psyko Punkz Live zijn
Ach we fietsen er wekelijks heen, terug weg is altijd het leukste!wrote:Op de fiets heen, met de fiets om je nek terug verhaaltje dus
Met wat moet ik het vergelijkenwrote:Is de locatie wat? 1e keer dat ik er kom.
Hmm geen idee.. Vertel eens iets over 't geluid, de ruimte, 't bierwrote:Met wat moet ik het vergelijkenwrote:Is de locatie wat? 1e keer dat ik er kom.?
Zelf kwam ik er heel vaak bij 14+ feesten. Het geluid in de hoofdzaal is gewoon goed zover ik weet (hardstyle/core was altijd in de Kelderbarwrote:Hmm geen idee.. Vertel eens iets over 't geluid, de ruimte, 't bierwrote:Met wat moet ik het vergelijkenwrote:Is de locatie wat? 1e keer dat ik er kom.?
Hehe, spreek me maar aan als je dat wil. Ik draag waarschijnlijk een shirt met "RAW" erop, in hele grote letters, klein ventje, met allemaal andere kleine ventjeswrote:Ben benieuwd! Ik ammuseer me altijd wel, dus dat moet helemaal goed komen!
Morgennnn
Is goed man, zal 't proberen als 't me nog lukt dan hahawrote:Hehe, spreek me maar aan als je dat wil. Ik draag waarschijnlijk een shirt met "RAW" erop, in hele grote letters, klein ventje, met allemaal andere kleine ventjeswrote:Ben benieuwd! Ik ammuseer me altijd wel, dus dat moet helemaal goed komen!
Morgennnn
jij weet echt niet wat je wil he:p xxlerator en ditwrote:Zou het graag heen willen, mja ga als naar Elementz festival!
om daarna nog hier heen te gaan haalt niks uit want dan ben ik er pas rond 2/3 uur
Dik feestjewrote:Was een goed feestje, jammer dat zatox iets later kwam. Maar Crypsis als vervanger was ook vetKregen nog een shout out van Jones dat 't vooraan goed los ging
En Spanjer heb ik ook nog gezien/gesproken
8/10
wrote:Ook heletijd bij Almighty gestaan, die inderdaad vooraan stond, heletijd vol gas erop maar bij Zatox moest ik het soms toch af gaan leggen want ik was KAPOT!wrote:Was een goed feestje, jammer dat zatox iets later kwam. Maar Crypsis als vervanger was ook vetKregen nog een shout out van Jones dat 't vooraan goed los ging
8/10![]()
Mooie was dat ik al bijna een half uur langs je stond toen we 't pas in de gaten kregenwrote:wrote:Ook heletijd bij Almighty gestaan, die inderdaad vooraan stond, heletijd vol gas erop maar bij Zatox moest ik het soms toch af gaan leggen want ik was KAPOT!wrote:Was een goed feestje, jammer dat zatox iets later kwam. Maar Crypsis als vervanger was ook vetKregen nog een shout out van Jones dat 't vooraan goed los ging
8/10![]()