Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:32 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag mocht ik voor de muziek zorgen op een verjaardagsfeestje van een vriend. Aanvankelijk jaren 80-90-00. Maar 45 minuten mocht ik helemaal los voor mijn hardstyle-vrienden. Dat heb ik opgenomen en wil ik graag delen met jullie (kenners :P). Op het feestje waren ze allemaal zeer enthousiast, maar de kritiek is altijd wat minder naarmate er bier en andere drugs naar binnen is gezopen en gesnoven xD

Kritiek hoor ik graag, om van te leren.
De tracklist is dit:

(00.00 min) D-Block & S-Te-Fan - Kingdom (the Pitcher Re-Amp)
(03.03 min) Ivan Carsten - Evolution Beat
(07.19 min) Zatox - A New Dimension
(12.18 min) JDX Ft. Sarah Maria - Live the Moment
(17.55 min) Zatox and A-Lusion - No One Excluded
(22.17 min) Wasted Penguinz - Hate Mondayz
(26.54 min) Zatox and Vamper - The Crew (Original Mix)
(31.31 min) The Pitcher - Smack (Feat. MC Renegade)
(35.14 min) B-Front - Inner Creativity
(38.49 min) Bass Agents - Victrola
(44.16 min) B-Front & Frontliner - Magic
(48.40 min) Kodex - Paranormal Activites

Download: http://www.megaupload.com/?d=RZ2SYCZM
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier hebben we het livesets topic voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
Hier hebben we het livesets topic voor...

idd slotje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eigenlijk vind ik het niet eens zo gek dat dit soort setjes hier komen.. Dan blijft het Liveset gedeelte wat schoner met sets van de echte pro's (die tenminste bij een 'echt' label zitten).. persoonlijk zou ik daar iig graag een scheiding in zien

trouwens, niet dat ik deze set verder niet goed vind ofzo :P Maar ik zou gewoon een scheiding willen zien tussen sets van mensen die het (nog) als hobby doen en DJ's van de grotere labels
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:18 
 
Hardtraxx Addict

Er zijn genoeg djs die betere sets afleveren dan de dj's van de zoals jij zegt "grotere labels"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Er zijn genoeg djs die betere sets afleveren dan de dj's van de zoals jij zegt "grotere labels"


Meestal als je bij een label tekend is dit ook vanwege je tracks en niet vanwege je mix skills (Tegenwoordig dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Er zijn genoeg djs die betere sets afleveren dan de dj's van de zoals jij zegt "grotere labels"


Welk punt probeer je precies te maken? Ik zeg gewoon dat ik het graag gescheiden zou willen zien.. verder heb ik niets over de kwaliteit van de sets gezegt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Timothy21 schreef:
Er zijn genoeg djs die betere sets afleveren dan de dj's van de zoals jij zegt "grotere labels"


Welk punt probeer je precies te maken? Ik zeg gewoon dat ik het graag gescheiden zou willen zien.. verder heb ik niets over de kwaliteit van de sets gezegt...


Je hebt het over "de echte pro's, die tenminste bij een label zitten"

Dus dat doe je wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
Brainweavers schreef:
Timothy21 schreef:
Er zijn genoeg djs die betere sets afleveren dan de dj's van de zoals jij zegt "grotere labels"


Welk punt probeer je precies te maken? Ik zeg gewoon dat ik het graag gescheiden zou willen zien.. verder heb ik niets over de kwaliteit van de sets gezegt...


Je hebt het over "de echte pro's, die tenminste bij een label zitten"

Dus dat doe je wel.

idd en ik vind een scheiding ook egt overbodig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

moet ik nou echt woord voor woord gaan uitleggen wat ik bedoel :/

een pro is kort voor professioneel:

pro·fes·si·o·neel bn, bw 1 van beroep 2 aan het beroep eigen 3 (als) ve vakman: een -nele aanpak

Nergens beweer ik dat iemand die het voor het geld doet betere sets maakt, ik zou het alleen handig vinden als er een scheiding is tussen de twee, is overzichtelijker (en is verder ook zo geregeld met tracks hier op het forum, dus waarom niet ook zo met livesets)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
moet ik nou echt woord voor woord gaan uitleggen wat ik bedoel :/

een pro is kort voor professioneel:

pro·fes·si·o·neel bn, bw 1 van beroep 2 aan het beroep eigen 3 (als) ve vakman: een -nele aanpak

Nergens beweer ik dat iemand die het voor het geld doet betere sets maakt, ik zou het alleen handig vinden als er een scheiding is tussen de twee, is overzichtelijker (en is verder ook zo geregeld met tracks hier op het forum, dus waarom niet ook zo met livesets)...


Ik snap ook wel wat je bedoeld, maar als je zegt: "die tenminste bij een label zitten" komt dat heel afkeurend over tegenover de mensen die dat niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, daar kan ik wel een beetje inkomen, maarja waar leg je anders de scheiding tussen professioneel en hobby? ik bedoelde het meer als scheidingslijn daartussen.. In het nieuwe tracks topic zie je toch ook alleen nummers die 'echt' uitkomen (dus artiesten bij een label)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toch is hier een livesets board voor, denk dat de topicstarter dat wel kan vinden toch? Drop je setje daar maar opnieuw! :thumbup:
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner