T
5 posts member since 2011
last seen May 2013
Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag mocht ik voor de muziek zorgen op een verjaardagsfeestje van een vriend. Aanvankelijk jaren 80-90-00. Maar 45 minuten mocht ik helemaal los voor mijn hardstyle-vrienden. Dat heb ik opgenomen en wil ik graag delen met jullie (kenners :P). Op het feestje waren ze allemaal zeer enthousiast, maar de kritiek is altijd wat minder naarmate er bier en andere drugs naar binnen is gezopen en gesnoven xD

Kritiek hoor ik graag, om van te leren.
De tracklist is dit:

(00.00 min) D-Block & S-Te-Fan - Kingdom (the Pitcher Re-Amp)
(03.03 min) Ivan Carsten - Evolution Beat
(07.19 min) Zatox - A New Dimension
(12.18 min) JDX Ft. Sarah Maria - Live the Moment
(17.55 min) Zatox and A-Lusion - No One Excluded
(22.17 min) Wasted Penguinz - Hate Mondayz
(26.54 min) Zatox and Vamper - The Crew (Original Mix)
(31.31 min) The Pitcher - Smack (Feat. MC Renegade)
(35.14 min) B-Front - Inner Creativity
(38.49 min) Bass Agents - Victrola
(44.16 min) B-Front & Frontliner - Magic
(48.40 min) Kodex - Paranormal Activites

Download: http://www.megaupload.com/?d=RZ2SYCZM
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Hier hebben we het livesets topic voor...
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
marsiascout wrote:Hier hebben we het livesets topic voor...
idd slotje ;)
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Eigenlijk vind ik het niet eens zo gek dat dit soort setjes hier komen.. Dan blijft het Liveset gedeelte wat schoner met sets van de echte pro's (die tenminste bij een 'echt' label zitten).. persoonlijk zou ik daar iig graag een scheiding in zien

trouwens, niet dat ik deze set verder niet goed vind ofzo :P Maar ik zou gewoon een scheiding willen zien tussen sets van mensen die het (nog) als hobby doen en DJ's van de grotere labels
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Er zijn genoeg djs die betere sets afleveren dan de dj's van de zoals jij zegt "grotere labels"
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Timothy21 wrote:Er zijn genoeg djs die betere sets afleveren dan de dj's van de zoals jij zegt "grotere labels"
Meestal als je bij een label tekend is dit ook vanwege je tracks en niet vanwege je mix skills (Tegenwoordig dan).
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
Timothy21 wrote:Er zijn genoeg djs die betere sets afleveren dan de dj's van de zoals jij zegt "grotere labels"
Welk punt probeer je precies te maken? Ik zeg gewoon dat ik het graag gescheiden zou willen zien.. verder heb ik niets over de kwaliteit van de sets gezegt...
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Brainweavers wrote:
Welk punt probeer je precies te maken? Ik zeg gewoon dat ik het graag gescheiden zou willen zien.. verder heb ik niets over de kwaliteit van de sets gezegt...
Je hebt het over "de echte pro's, die tenminste bij een label zitten"

Dus dat doe je wel.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
marsiascout wrote:
Brainweavers wrote:
Je hebt het over "de echte pro's, die tenminste bij een label zitten"

Dus dat doe je wel.
idd en ik vind een scheiding ook egt overbodig ;)
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
moet ik nou echt woord voor woord gaan uitleggen wat ik bedoel :/

een pro is kort voor professioneel:

pro·fes·si·o·neel bn, bw 1 van beroep 2 aan het beroep eigen 3 (als) ve vakman: een -nele aanpak

Nergens beweer ik dat iemand die het voor het geld doet betere sets maakt, ik zou het alleen handig vinden als er een scheiding is tussen de twee, is overzichtelijker (en is verder ook zo geregeld met tracks hier op het forum, dus waarom niet ook zo met livesets)...
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Brainweavers wrote:moet ik nou echt woord voor woord gaan uitleggen wat ik bedoel :/

een pro is kort voor professioneel:

pro·fes·si·o·neel bn, bw 1 van beroep 2 aan het beroep eigen 3 (als) ve vakman: een -nele aanpak

Nergens beweer ik dat iemand die het voor het geld doet betere sets maakt, ik zou het alleen handig vinden als er een scheiding is tussen de twee, is overzichtelijker (en is verder ook zo geregeld met tracks hier op het forum, dus waarom niet ook zo met livesets)...
Ik snap ook wel wat je bedoeld, maar als je zegt: "die tenminste bij een label zitten" komt dat heel afkeurend over tegenover de mensen die dat niet zijn.
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
Ja, daar kan ik wel een beetje inkomen, maarja waar leg je anders de scheiding tussen professioneel en hobby? ik bedoelde het meer als scheidingslijn daartussen.. In het nieuwe tracks topic zie je toch ook alleen nummers die 'echt' uitkomen (dus artiesten bij een label)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
En toch is hier een livesets board voor, denk dat de topicstarter dat wel kan vinden toch? Drop je setje daar maar opnieuw! :thumbup: