Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:30 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Jongens, laat het nou maar gewoon. Telkens als het klaar is gooit hij opnieuw olie op het vuur om mensen uit hun tent te lokken. Hij voegt verder niets toe aan het forum. Leef lekker je leven met je Gearboks groepje Backfire. Kan mij het verrotten wie je bent of wat je hebt "bereikt".

Er zijn misschien veel mensen die de muziek leuk vinden, maar er zijn er ook heel veel die het absolute meuk vinden. Deze mensen zijn het echter al lang beu en laten niets meer van hun horen. Het heeft toch geen zin om tegen mensen te discussiëren die met hun argumenten niet verder komen dan "ja, maar kijk hoeveel mensen het goed vinden".

Waarom reageer je dan als het je niks kan verotten? En je leest sowieso niet want ik zeg helemaal nergens wat IK heb bereikt. Maar praat sowieso telkens over het geheel. Dat jullie het graag op de man spelen weet ik ondertussen wel. Dat is altijd lekker makkelijk als je uitgepraat bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Helicaze schreef:
Jongens, laat het nou maar gewoon. Telkens als het klaar is gooit hij opnieuw olie op het vuur om mensen uit hun tent te lokken. Hij voegt verder niets toe aan het forum. Leef lekker je leven met je Gearboks groepje Backfire. Kan mij het verrotten wie je bent of wat je hebt "bereikt".

Er zijn misschien veel mensen die de muziek leuk vinden, maar er zijn er ook heel veel die het absolute meuk vinden. Deze mensen zijn het echter al lang beu en laten niets meer van hun horen. Het heeft toch geen zin om tegen mensen te discussiëren die met hun argumenten niet verder komen dan "ja, maar kijk hoeveel mensen het goed vinden".

Waarom reageer je dan als het je niks kan verotten? En je leest sowieso niet want ik zeg helemaal nergens wat IK heb bereikt. Maar praat sowieso telkens over het geheel. Dat jullie het graag op de man spelen weet ik ondertussen wel. Dat is altijd lekker makkelijk als je uitgepraat bent.

Ik zal wel terug reageren op jouw berichten als jij eerst op dat van Broken Balance reageert.

:thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:36 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Backfire schreef:
Helicaze schreef:
Jongens, laat het nou maar gewoon. Telkens als het klaar is gooit hij opnieuw olie op het vuur om mensen uit hun tent te lokken. Hij voegt verder niets toe aan het forum. Leef lekker je leven met je Gearboks groepje Backfire. Kan mij het verrotten wie je bent of wat je hebt "bereikt".

Er zijn misschien veel mensen die de muziek leuk vinden, maar er zijn er ook heel veel die het absolute meuk vinden. Deze mensen zijn het echter al lang beu en laten niets meer van hun horen. Het heeft toch geen zin om tegen mensen te discussiëren die met hun argumenten niet verder komen dan "ja, maar kijk hoeveel mensen het goed vinden".

Waarom reageer je dan als het je niks kan verotten? En je leest sowieso niet want ik zeg helemaal nergens wat IK heb bereikt. Maar praat sowieso telkens over het geheel. Dat jullie het graag op de man spelen weet ik ondertussen wel. Dat is altijd lekker makkelijk als je uitgepraat bent.

Ik zal wel terug reageren op jouw berichten als jij eerst op dat van Broken Balance reageert.

:thumbup: :thumbup:

Zoals ik zei: Je leest sowieso niet want ik zeg helemaal nergens wat IK heb bereikt of alleen heb bereikt. Maar praat sowieso telkens over het geheel. Dat jullie het graag op de man spelen weet ik ondertussen wel. Dat is altijd lekker makkelijk als je uitgepraat bent.

Dit geldt sowieso voor Broken Balance die begint dat ik een duim in mijn reet steek terwijl er nergens staat dat ik over mezelf praat (met uitzondering dat ik me lekker voel na een geslaagd evenement omdat iemand over een dip begint, jij dus). Dus dan ga ik er verder ook niet op in.

Maar Broken Balance mag mij een narcist of een Erdogan vinden. Wel grappig gevonden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Ok maar waarom denk je dat dat zo is...

Gewoon, omdat de hardere hardstyle nou eenmaal al tijden populairder is dan euforische hardstyle. Helemaal in NL. Het is wat een grote groep wilt horen.

Backfire schreef:
Zeg ik het goed dat je wil zeggen dat de tracks van Avi8 en MickeyG volgens jouw van hogere kwaliteit zijn?

Nee. Ik luister eigenlijk steeds minder hardstyle thuis dus ik zou zo 1,2,3 geen track voor de geest kunnen halen van deze heren. Het is vooral op basis van boekingen.

Backfire schreef:
Dat is dan toch gewoon subjectief omdat je meer van euphorische hardstyle houdt

Maar ik hou helemaal niet meer van euforische hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Backfire schreef:
Pedaalemre schreef:
Je weet zelf heel goed wat ik bedoel. Jullie eigen artiesten geven het nota bene zelf toe in de documentaire. 'Creativiteit > kwaliteit'. Dat jullie feesten het goed doen betekent niet dat de tracks opeens van hoge kwaliteit zijn. Zoals gezegd, GPF heeft ook een markt. Blijft het nog wel bagger. Je kan overal wel een fanbase mee opbouwen mits je marketing goed is en dat is dus wat jullie prima doen, moet ik toegeven.


Thanks eindelijk een antwoord waar we op verder kunnen. Yes. Creativiteit gaat zeker voor op kwaliteit. Maar dan zeg je eigenlijk dat productiekwaliteit hoe mooi de mastering is of hoe scherp de tracks klinken. Of simpel je houdt meer van melodie ipv kicks? Maar hoe belangrijk is dat voor iedereen? Is dit dan niet gewoon subjectief? Wat is dan kwaliteit? Een track die iedereen wil horen op een evenement of een track die mooi klinkt maar geen moer doet met de menigte omdat het idee niet creatief genoeg is...

En betreft de marketing. Wat doet Gearbox anders dan een ander label dan? Brengt toch ook gewoon muziek uit met videoclips?


Je zegt het alsof je kan kiezen tussen kwaliteit of creativitet, er zijn ook genoeg acts die beiden creatief zijn én platen maken waar veel tijd en vakmanschap inzit. Ik vind gewoon dat men altijd moet streven naar verbetering, bij een aantal artiesten van GB lijkt het alsof ze tracks gewoon in elkaar flansen omdat het 'toch wel werkt op de dansvloer'. En als resultaat daarvan, vind ik een groot percentage van de releases afgeraffeld klinken.

En over je 2e alinea, heel veel anders imo. Veel meer aanwezig dan andere labels/artiesten op de socials. Ik vind dat zowel GB als de artiesten (hun artiestenpagina's + hun persoonlijke FB accounts) wel net iets meer connecten met de fans dan de gemiddelde artiest. Dit vind ik persoonlijk gewoon heel chill, ik vind het fijn als dat soort dingen dagelijks bijgehouden worden. Er zijn genoeg artiesten die 1x per zoveel tijd eens een keer iets op social media plaatsen en daardoor compleet in de vergetelheid raken. Dus op dat gebied vind ik GB en zijn artiesten sterk. Zo bouwen de artiesten een goede 'artiest-fan band' op, en dat draagt veel bij aan de populariteit van GB.

Maar dan vind ik nog steeds dat het allebei zou moeten kunnen. Hoge kwaliteit platen én creatief met een hoog dansvloergehalte kan allemaal prima samen. Tientallen artiesten kunnen het. Dus waarom zouden jullie artiesten er niet naar streven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:40 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Gewoon, omdat de hardere hardstyle nou eenmaal al tijden populairder is dan euforische hardstyle. Helemaal in NL. Het is wat een grote groep wilt horen.


Yes en daarom wil ik ook graag ingaan op het geheel.

"Kwaliteit is een term die te pas en te onpas gebruikt wordt. Meestal gebruiken mensen dit om de eigen superioriteit aan te tonen. Ga je op deze claim inzoomen en vraag je door dan levert dat vaak niets op. En zeker niet iets dat onafhankelijk onderbouwd kan worden. Kwaliteit is echt een relatief begrip, je kunt er alle kanten mee op. Het krijgt alleen waarde wanneer je het kan onderbouwen."

Ik kan onderbouwen dat de muziek populair is. In streams, op evenementen of eigen label nights. Het voldoet in de behoeften van de doelgroep. Precies wat de term kwaliteit is.

Ook weet ik dat de heren hier wel degelijk uren voor in de studio zitten en er hard aan werken. Dus daarom vind ik het altijd zo bizar om te zeggen dat het geen kwaliteit is. Of productiekwaliteit...

Pedaalemre schreef:
Je zegt het alsof je kan kiezen tussen kwaliteit of creativitet, er zijn ook genoeg acts die beiden creatief zijn én platen maken waar veel tijd en vakmanschap inzit. Ik vind gewoon dat men altijd moet streven naar verbetering, bij een aantal artiesten van GB lijkt het alsof ze tracks gewoon in elkaar flansen omdat het 'toch wel werkt op de dansvloer'. En als resultaat daarvan, vind ik een groot percentage van de releases afgeraffeld klinken.


Maar dat is dan toch subjectief? Ik ken zat mensen die het wel toffe muziek vinden en daadwerkelijk buiten de dansvloer luisteren.

Citaat:
En over je 2e alinea, heel veel anders imo. Veel meer aanwezig dan andere labels/artiesten op de socials. Ik vind dat zowel GB als de artiesten (hun artiestenpagina's + hun persoonlijke FB accounts) wel net iets meer connecten met de fans dan de gemiddelde artiest. Dit vind ik persoonlijk gewoon heel chill, ik vind het fijn als dat soort dingen dagelijks bijgehouden worden. Er zijn genoeg artiesten die 1x per zoveel tijd eens een keer iets op social media plaatsen en daardoor compleet in de vergetelheid raken. Dus op dat gebied vind ik GB en zijn artiesten sterk. Zo bouwen de artiesten een goede 'artiest-fan band' op, en dat draagt veel bij aan de populariteit van GB.


Eens, maar denk je niet dat zonder muziek die de behoefte van mensen bevredigt ze uberhaupt populair/bekend zouden kunnen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:42 
 
Hardtraxxer

*dubbele post*
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Alm1ghty schreef:
Gewoon, omdat de hardere hardstyle nou eenmaal al tijden populairder is dan euforische hardstyle. Helemaal in NL. Het is wat een grote groep wilt horen.


Yes en daarom wil ik ook graag ingaan op het geheel.

"Kwaliteit is een term die te pas en te onpas gebruikt wordt. Meestal gebruiken mensen dit om de eigen superioriteit aan te tonen. Ga je op deze claim inzoomen en vraag je door dan levert dat vaak niets op. En zeker niet iets dat onafhankelijk onderbouwd kan worden. Kwaliteit is echt een relatief begrip, je kunt er alle kanten mee op. Het krijgt alleen waarde wanneer je het kan onderbouwen."

Ik kan onderbouwen dat de muziek populair is. In streams, op evenementen of eigen label nights. Het voldoet in de behoeften van de doelgroep. Precies wat de term kwaliteit is.

Ook weet ik dat de heren hier wel degelijk uren voor in de studio zitten en er hard aan werken. Dus daarom vind ik het altijd zo bizar om te zeggen dat het geen kwaliteit is. Of productiekwaliteit...



Een stel dronken mensen hebben liever een broodje kebab dan een kreeftenbisque. Volgens jou principe is het broodje kebab dus kwalitatief beter eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:45 
 
Hardtraxxer

Carminizerz schreef:
Backfire schreef:
Alm1ghty schreef:
Gewoon, omdat de hardere hardstyle nou eenmaal al tijden populairder is dan euforische hardstyle. Helemaal in NL. Het is wat een grote groep wilt horen.


Yes en daarom wil ik ook graag ingaan op het geheel.

"Kwaliteit is een term die te pas en te onpas gebruikt wordt. Meestal gebruiken mensen dit om de eigen superioriteit aan te tonen. Ga je op deze claim inzoomen en vraag je door dan levert dat vaak niets op. En zeker niet iets dat onafhankelijk onderbouwd kan worden. Kwaliteit is echt een relatief begrip, je kunt er alle kanten mee op. Het krijgt alleen waarde wanneer je het kan onderbouwen."

Ik kan onderbouwen dat de muziek populair is. In streams, op evenementen of eigen label nights. Het voldoet in de behoeften van de doelgroep. Precies wat de term kwaliteit is.

Ook weet ik dat de heren hier wel degelijk uren voor in de studio zitten en er hard aan werken. Dus daarom vind ik het altijd zo bizar om te zeggen dat het geen kwaliteit is. Of productiekwaliteit...



Een stel dronken mensen hebben liever een broodje kebab dan een kreeftenbisque. Volgens jou principe is het broodje kebab dus kwalitatief beter eten.


Volgens jouw theorie zijn raw hardstyle fans die van Gearbox houden (ondertussen soms wel 10.000 die bij een optreden van Rebelion / Malice staan of in dit geval 3000 afgelopen zaterdag) een stel dronken mensen? Dan is het toch een kwestie van smaak. Sommige mensen vinden kreeftenbisque niet te vreten... Waarom is het dan kwalitatief beter? Niet alle broodjes kebab zijn gelijk of even lekker... :lol:

"Kwaliteit is het voldoen aan de gebalanceerde eisen en verwachtingen van alle betrokken belanghebbenden." Volgens mij doen ze dat aardig toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Backfire schreef:
*dubbele post*


Omdat die mensen weinig/niets om kwaliteit geven zolang het maar goed klinkt. Hardtraxx nou eenmaal wel.

Vroeger was het gewoon 'zwoeg maar 10 jaar op je zolderkamer en dan mag je hopen dat je een keer wat op een label mag releasen. Sinds GB er is en meer 'scout' op creativiteit is de lat gewoon lager en krijg je gasten op het label die misschien 1 á 2 jaar geleden begonnen zijn met produceren en productietechnisch nog niet heel ver zijn maar wel door middel van lompe kicks of wat dan ook heel veel boekingen krijgen terwijl er ook gasten al 10+ jaar op hun kamertje zitten te nerden zonder enig resultaat. Wat betekent kwaliteit nog als we alles maar gaan releasen zolang het maar een fanbase aantrekt? Ongeacht hoe afgeraffeld tracks klinken? Om diezelfde reden ben ik (na het wel een tijdje grappig gevonden te hebben, eerlijk toegegeven) helemaal klaar met GPF. Maak gewoon plaats voor gasten die het wel serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Volgens jouw theorie zijn raw hardstyle fans die van Gearbox houden (ondertussen soms wel 10.000 die bij een optreden van Rebelion / Malice staan of in dit geval 3000 afgelopen zaterdag) een stel dronken mensen?

iig hun moeders wel tijdens de zwangerschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik geef het op. Ik weet wel dat je niet snuift, je mist echt ieder punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Backfire schreef:
Volgens jouw theorie zijn raw hardstyle fans die van Gearbox houden (ondertussen soms wel 10.000 die bij een optreden van Rebelion / Malice staan of in dit geval 3000 afgelopen zaterdag) een stel dronken mensen?

iig hun moeders wel tijdens de zwangerschap.

pff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Alm1ghty schreef:
Gewoon, omdat de hardere hardstyle nou eenmaal al tijden populairder is dan euforische hardstyle. Helemaal in NL. Het is wat een grote groep wilt horen.


Yes en daarom wil ik ook graag ingaan op het geheel.

"Kwaliteit is een term die te pas en te onpas gebruikt wordt. Meestal gebruiken mensen dit om de eigen superioriteit aan te tonen. Ga je op deze claim inzoomen en vraag je door dan levert dat vaak niets op. En zeker niet iets dat onafhankelijk onderbouwd kan worden. Kwaliteit is echt een relatief begrip, je kunt er alle kanten mee op. Het krijgt alleen waarde wanneer je het kan onderbouwen."

Ik kan onderbouwen dat de muziek populair is. In streams, op evenementen of eigen label nights. Het voldoet in de behoeften van de doelgroep. Precies wat de term kwaliteit is.

Ook weet ik dat de heren hier wel degelijk uren voor in de studio zitten en er hard aan werken. Dus daarom vind ik het altijd zo bizar om te zeggen dat het geen kwaliteit is. Of productiekwaliteit...

Mensen hier weten over het algemeen het verschil tussen een punch en een tail wel. Niet gek dat het hier wat meer opvalt wanneer een plaat wat simpeler is. Daarom horen ze hier ook wanneer er een bak met werk in een track zit. En dat wordt hier dan ook gewaardeerd en dat zie je in de reacties.

Maarja je ziet het dus ook als het niet zo is of klinkt alsof er weinig werk in zit en eerlijk gezegd boeit het mij geen ene flikker of je nou 18 of 78 sporen gebruikt voor je track, en of je kick mooi rond klinkt. E-Force z'n populairste track is Seven en dat is ook een track die maar ff in elkaar geflanst is.

Nou en. Laat lekker gaan, er zijn nog steeds mensen zoals Noisecontrollers of Wildstylez als je kwaliteit in muziek zoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Backfire schreef:
Volgens jouw theorie zijn raw hardstyle fans die van Gearbox houden (ondertussen soms wel 10.000 die bij een optreden van Rebelion / Malice staan of in dit geval 3000 afgelopen zaterdag) een stel dronken mensen?

iig hun moeders wel tijdens de zwangerschap.

Hopppaa, met gestrekt been er in die man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
[Vroeger was het gewoon 'zwoeg maar 10 jaar op je zolderkamer en dan mag je hopen dat je een keer wat op een label mag releasen. Sinds GB er is en meer 'scout' op creativiteit is de lat gewoon lager en krijg je gasten op het label die misschien 1 á 2 jaar geleden begonnen zijn met produceren en productietechnisch nog niet heel ver zijn maar wel door middel van lompe kicks of wat dan ook heel veel boekingen krijgen terwijl er ook gasten al 10+ jaar op hun kamertje zitten te nerden zonder enig resultaat. Wat betekent kwaliteit nog als we alles maar gaan releasen zolang het maar een fanbase aantrekt? Ongeacht hoe afgeraffeld tracks klinken?

Als je al 10+ jaar op je zolderkamer zit te nerden zonder resultaat dan mag je wel eens keertje naar buiten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Famke Louise en Rapper Sjors hebben ook miljoenen streams en trekken volle zalen. Dus dat je mensen trekt en mensen je muziek streamen wil nog niet zeggen dat je kwaliteit nastreeft. Of Snollebollekes, die op zijn gemak al een jaar van te voren de GelreDome 3 keer uitverkoopt. De meest simpele carnavalsmuziek, beetje springen, iets over vrouwen, soms een leuk kickje eronder en een of andere waus die een half uur lang aan het rondstuiteren is. Kwaliteit kun je het amper noemen, maar het werkt wel.

Het is een bepaalde trend, mensen willen steeds harder en lomper. Hoe meer zeekoeien er worden afgeslacht en hoe meer lasers er om je oren vliegen hoe beter. Ik geef toe, af en toe vind ik het ook best lekker om even een setje mee te pakken van een aantal Gearbox namen (al weet ik niet in hoeverre je Rebellion of Rooler nog tot die categorie behoren). Maar dat is niet omdat ik dan even wil genieten van een stukje kwaliteitsmuziek maar meer omdat ik zin heb om effe lomp te doen.

Het is knap wat jullie allemaal voor elkaar krijgen en daar heb ik ook wel respect voor, maar dat je een evenement uitverkoopt of dat er een artiest 1 miljoen streams heeft op Spotify heeft naar mijn mening weinig te maken met productiekwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Nja 10 jaar is overdreven, maar de lat ligt bij andere labels wel degelijk hoger dan bij GB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:06 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Nja 10 jaar is overdreven, maar de lat ligt bij andere labels wel degelijk hoger dan bij GB.


Ik denk niet echt dat de lat bij bijvoorbeeld X-Bone hoger ligt dan bij Gearbox eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Famke Louise en Rapper Sjors hebben ook miljoenen streams en trekken volle zalen. Dus dat je mensen trekt en mensen je muziek streamen wil nog niet zeggen dat je kwaliteit nastreeft. Of Snollebollekes, die op zijn gemak al een jaar van te voren de GelreDome 3 keer uitverkoopt. De meest simpele carnavalsmuziek, beetje springen, iets over vrouwen, soms een leuk kickje eronder en een of andere waus die een half uur lang aan het rondstuiteren is. Kwaliteit kun je het amper noemen, maar het werkt wel.

Het is een bepaalde trend, mensen willen steeds harder en lomper. Hoe meer zeekoeien er worden afgeslacht en hoe meer lasers er om je oren vliegen hoe beter. Ik geef toe, af en toe vind ik het ook best lekker om even een setje mee te pakken van een aantal Gearbox namen (al weet ik niet in hoeverre je Rebellion of Rooler nog tot die categorie behoren). Maar dat is niet omdat ik dan even wil genieten van een stukje kwaliteitsmuziek maar meer omdat ik zin heb om effe lomp te doen.

Het is knap wat jullie allemaal voor elkaar krijgen en daar heb ik ook wel respect voor, maar dat je een evenement uitverkoopt of dat er een artiest 1 miljoen streams heeft op Spotify heeft naar mijn mening weinig te maken met productiekwaliteit.


Kon het niet beter verwoorden. Dit is precies wat iedereen hier Backfire duidelijk probeert te maken. Op THArdstyler na dan :lol: Die ging even full Pepe modus, gestrekt boven de knieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

rikraben schreef:
Pedaalemre schreef:
Nja 10 jaar is overdreven, maar de lat ligt bij andere labels wel degelijk hoger dan bij GB.


Ik denk niet echt dat de lat bij bijvoorbeeld X-Bone hoger ligt dan bij Gearbox eerlijk gezegd


Maar dan pak je ook een beginnerslabel waarna ze normaal gesproken zelfs nog eerst een tussenstap maken naar Silver waarnaar ze 3 jaar later een keer bij het mainlabel zitten tegenover Gearbox waar je gelijk overstroomd wordt door boekingen als je een paar releases in elkaar hebt geflanst die een beetje dikke kicks hebben die het goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:11 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Basshunterzz schreef:
Famke Louise en Rapper Sjors hebben ook miljoenen streams en trekken volle zalen. Dus dat je mensen trekt en mensen je muziek streamen wil nog niet zeggen dat je kwaliteit nastreeft. Of Snollebollekes, die op zijn gemak al een jaar van te voren de GelreDome 3 keer uitverkoopt. De meest simpele carnavalsmuziek, beetje springen, iets over vrouwen, soms een leuk kickje eronder en een of andere waus die een half uur lang aan het rondstuiteren is. Kwaliteit kun je het amper noemen, maar het werkt wel.

Het is een bepaalde trend, mensen willen steeds harder en lomper. Hoe meer zeekoeien er worden afgeslacht en hoe meer lasers er om je oren vliegen hoe beter. Ik geef toe, af en toe vind ik het ook best lekker om even een setje mee te pakken van een aantal Gearbox namen (al weet ik niet in hoeverre je Rebellion of Rooler nog tot die categorie behoren). Maar dat is niet omdat ik dan even wil genieten van een stukje kwaliteitsmuziek maar meer omdat ik zin heb om effe lomp te doen.

Het is knap wat jullie allemaal voor elkaar krijgen en daar heb ik ook wel respect voor, maar dat je een evenement uitverkoopt of dat er een artiest 1 miljoen streams heeft op Spotify heeft naar mijn mening weinig te maken met productiekwaliteit.


Kon het niet beter verwoorden. Dit is precies wat iedereen hier Backfire duidelijk probeert te maken. Op THArdstyler na dan :lol: Die ging even full Pepe modus, gestrekt boven de knieën.


Ok, dus Physika, Rebelion, D-Sturb, Krowdexx, Chemical Soldiers zijn artiesten waarbij je lekker lomp gaat doen? Gearbox is dus alleen maar lompe muziek? Gearbox Euphoria bestaat dus niet?

Enige wat ik hier lees is dat er hier mensen gewoon geen fans zijn van bepaalde Gearbox artiesten. Allemaal subjectief. En dat is ook de reden waarom Gary in het panel er zo op in ging. Hij zit lang in de studio en doet dit met passie. En terecht.. en dan wordt het hier gewoon compleet verdraaid, de reden waarom ik er nog even op in ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je je wat verder in dit forum had verdiept, had je geweten dat deze namen het hier vaak wel aardig doen. Het zijn die schelle kicks zonder bass, laserkicks of ontelbaar hoge distortion over de kicks waar het schoentje knelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:16 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Als je je wat verder in dit forum had verdiept, had je geweten dat deze namen het hier vaak wel aardig doen. Het zijn die schelle kicks zonder bass, laserkicks of ontelbaar hoge distortion over de kicks waar het schoentje knelt.

Ok maar dan is het toch subjectief? Jij bent gewoon geen fan van schelle kicks zonder bass, laserkicks of ontelbaar hoge distortion over de kicks waar het schoentje knelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Hekzitter schreef:
Basshunterzz schreef:
Famke Louise en Rapper Sjors hebben ook miljoenen streams en trekken volle zalen. Dus dat je mensen trekt en mensen je muziek streamen wil nog niet zeggen dat je kwaliteit nastreeft. Of Snollebollekes, die op zijn gemak al een jaar van te voren de GelreDome 3 keer uitverkoopt. De meest simpele carnavalsmuziek, beetje springen, iets over vrouwen, soms een leuk kickje eronder en een of andere waus die een half uur lang aan het rondstuiteren is. Kwaliteit kun je het amper noemen, maar het werkt wel.

Het is een bepaalde trend, mensen willen steeds harder en lomper. Hoe meer zeekoeien er worden afgeslacht en hoe meer lasers er om je oren vliegen hoe beter. Ik geef toe, af en toe vind ik het ook best lekker om even een setje mee te pakken van een aantal Gearbox namen (al weet ik niet in hoeverre je Rebellion of Rooler nog tot die categorie behoren). Maar dat is niet omdat ik dan even wil genieten van een stukje kwaliteitsmuziek maar meer omdat ik zin heb om effe lomp te doen.

Het is knap wat jullie allemaal voor elkaar krijgen en daar heb ik ook wel respect voor, maar dat je een evenement uitverkoopt of dat er een artiest 1 miljoen streams heeft op Spotify heeft naar mijn mening weinig te maken met productiekwaliteit.


Kon het niet beter verwoorden. Dit is precies wat iedereen hier Backfire duidelijk probeert te maken. Op THArdstyler na dan :lol: Die ging even full Pepe modus, gestrekt boven de knieën.


Ok, dus Physika, Rebelion, D-Sturb, Krowdexx, Chemical Soldiers zijn artiesten waarbij je lekker lomp gaat doen? Gearbox is dus alleen maar lompe muziek? Gearbox Euphoria bestaat dus niet?

Enige wat ik hier lees is dat er hier mensen gewoon geen fans zijn van bepaalde Gearbox artiesten. Allemaal subjectief. En dat is ook de reden waarom Gary in het panel er zo op in ging. Hij zit lang in de studio en doet dit met passie. En terecht.. en dan wordt het hier gewoon compleet verdraaid, de reden waarom ik er nog even op in ging.


Zelf ben je overigens lekker objectief xd
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten