Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 13:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Gelukkig is Hardstyle tegenwoordig zo breed dat je dit bijv. ook links kunt laten liggen als het niet je ding is.


Zeker, maar wanneer er dingen op je neus worden gedrukt, dan trekt dat natuurlijk de aandacht. Dan is het ook niet zo raar dat er reacties komen.

Als we allemaal ons bij ons eigen hokje zouden houden, dan kan je dit forum ook wel opdoeken en Facebook gebruiken waar je met de rest alleen op je favoriete artiesten kan kwijlen.

Het is een hardstyle forum, waar het hardstyle in de breedte wordt besproken en bediscussieerd, dit dus ook. Normaliter zouden de meesten dit ook wel links laten liggen, maar wanneer er gewoon dit soort dingen worden uitgekraamd, dan kun je reacties verwachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Helicaze schreef:
Is goed jongen, veel succes met de dip he!

Ik zit nog op een roze wolkje met mijn fles champagne (L) Dus ik voel me niet aangesproken... x


Wat een kneusje ben je toch ook hé :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Gelukkig is Hardstyle tegenwoordig zo breed dat je dit bijv. ook links kunt laten liggen als het niet je ding is.


Zeker, maar wanneer er dingen op je neus worden gedrukt, dan trekt dat natuurlijk de aandacht. Dan is het ook niet zo raar dat er reacties komen.

Als we allemaal ons bij ons eigen hokje zouden houden, dan kan je dit forum ook wel opdoeken en Facebook gebruiken waar je met de rest alleen op je favoriete artiesten kan kwijlen.

Het is een hardstyle forum, waar het hardstyle in de breedte wordt besproken en bediscussieerd, dit dus ook. Normaliter zouden de meesten dit ook wel links laten liggen, maar wanneer er gewoon dit soort dingen worden uitgekraamd, dan kun je reacties verwachten ;)

Tuurlijk, maarja. Dit is nou eenmaal de instelling daar en daar gaat weinig aan veranderen dus wat heeft het nou voor nut allemaal. GB is hier niet populair dus je krijgt hier de omgekeerde RSU echo-kamer. Laat lekker gaan.

En dat 11 pagina's lang. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zeg je wel nadat je zelf ook wat aan de discussie heb toegevoegd, op de vorige pagina nog wel :P

Verder volledig eens met BB. De discussie over kwaliteit was in principe ‘af’ wat betreft dit topic, maar Backfire heeft zelf deze reacties uitgelokt door zo’n opmerking te plaatsen. Prima, maar dan kun je uiteraard ook op nieuwe reacties rekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In principe maakte ik een opmerking over het gebruik van het woord “haat”. Niet echt inhoudelijk over het feest ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 18:02 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Backfire schreef:
Helicaze schreef:
Is goed jongen, veel succes met de dip he!

Ik zit nog op een roze wolkje met mijn fles champagne (L) Dus ik voel me niet aangesproken... x


Wat een kneusje ben je toch ook hé :lol:

Yes enorm! Best prima om een kneusje te zijn. Niks mis met opkomen waar je voor staat en geld verdienen met je passie. Ik ben erg benieuwd wat jij in je leven hebt bereikt behalve knullige comments maken en je verschuilen achter je hardtraxx profielletje..

Broken Balance schreef:
Het is een hardstyle forum, waar het hardstyle in de breedte wordt besproken en bediscussieerd, dit dus ook. Normaliter zouden de meesten dit ook wel links laten liggen, maar wanneer er gewoon dit soort dingen worden uitgekraamd, dan kun je reacties verwachten ;)

Absoluut, maar er is geen sprake van een discussie meer als mensen zo overtuigd zijn van hun standpunt. Dan is het alleen nog maar je punt proberen te maken dat Gearbox en alle artiesten rotzooi produceren / iets neerhalen. Dat is gewoon subjectief en treurig. Iets waar we natuurlijk tegenin gaan omdat het feitelijk gewoon een soort van insult is, eigenlijk ook zonde want feitelijk is er toch niks tegenin te brengen ook al is het bewijs super duidelijk... Volle stages, uitverkochte feesten, duizenden fans, miljoenen streams... Tja...

Nuracore schreef:
Gast, houd aub op zeg... Hier bereik je toch niets mee :/ stomzinnige opmerkingen steeds

Inderdaad. Daarom alleen nog maar wat liefde met deze video! Het was me weer een waar genoegen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast, houd aub op zeg... Hier bereik je toch niets mee :/ stomzinnige opmerkingen steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 18:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Yes enorm! Best prima om een kneusje te zijn. Niks mis met opkomen waar je voor staat en geld verdienen met je passie. Ik ben erg benieuwd wat jij in je leven hebt bereikt behalve knullige comments maken en je verschuilen achter je hardtraxx profielletje..


Doe jij nu niet precies het zelfde?

Want inhoudelijk op mijn comment ingaan doe je ook niet. Je plaatst zelf net zo zielige reacties.

Het ging over het feit dat er op HDE tegenovergestelde reacties werden gegeven t.o.v. wat er in de Gearbox docu werd gezegd. Iedereen die daar verhaal op ging halen wordt gewoon afgebrand, weggewoven en als hater bestempeld. Je kan duidelijk zien wat sommige Gearbox artiesten doen op hun socials.

Het feit dat jij vervolgens dit hele feest er bij haalt en hoe kwalitatief goed dit feest wel niet was en dat Gearbox zodoende kwalitatief goed is, is gewoon een vinger in je eigen reet steken. Dit hele feest had er helemaal niks mee te maken en is ook geen maatstaf voor productiekwaliteit. Dat zijn gewoon fans die losgaan op muziek die zij vet vinden. Niet meer, niet minder. Het enige wat je doet is het zelfde als het label, lekker iedereen die iets anders zegt afzeiken en tegelijk lekker een vinger in je eigen reet steken want man man, wat ben jij goed. Net zo narcistisch als je matties.

Het enige dat ik in de voorgaande pagina's zie, zijn mensen die zeggen wat er op jullie HDE panel werd gezegd en dat zij het daar niet mee eens zijn. Kan toch? Nee hoor, wij slaan de plank mis, wij hebben alles fout gehoord, wij zijn haters, jullie zijn veel beter dan ons want onze fans zeggen dat wij goed zijn.

Je kan wel zielig gaan doen over hoe iedereen reageert. Maar het gros wat men hier roept is precies het zelfde als wat er in de docu en op HDE werd gezegd door het label zelf. Dit hele feest heeft er niks mee te maken. Gefeliciteerd hoor, je hebt een feest georganiseerd waar mensen op afkwamen die de muziek leuk vinden. Knap, dat lukt zelfs Q, B2S en Shockerz niet, pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 18:30 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Verhaal


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 18:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Broken Balance schreef:
Verhaal


:thumbup:


Bewijst genoeg dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 18:34 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Backfire schreef:
Broken Balance schreef:
Verhaal


:thumbup:


Bewijst genoeg dit. :lol:


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 18:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Tuurlijk, maarja. Dit is nou eenmaal de instelling daar en daar gaat weinig aan veranderen dus wat heeft het nou voor nut allemaal. GB is hier niet populair dus je krijgt hier de omgekeerde RSU echo-kamer. Laat lekker gaan.

En dat 11 pagina's lang. :yawn:


Zie dit nu pas, maar heb je gelijk in natuurlijk. Echter zie je ook wel hoe dat komt, van beide kanten.

In het begin van het topic zag je juist dat veel mensen ook achter Gearbox stonden qua uitleg over hoe het label in elkaar zit. Zeker na de verduidelijking van Gearbox zelf, en dat werd ook gewoon gewaardeerd en gerespecteerd.

De hele reden dat het in het begin mis ging, en nu ook weer, is wederom omdat er wat tegenstrijdige statements werden genoemd, nu dus op HDE. Dat wordt hier aangehaald en dan zijn er altijd een paar van beide kampen die weer niet verder kunnen kijken dan hun eigen smaak, zich verlagen naar elkaars niveau of mensen die de breincapaciteit niet hebben om het verschil tussen (opbouwende) kritiek en hersenloos flamen te zien en de boel weer als haat bestempelen als bescherming voor hun eigen ego.

Het is hier vooral moeilijk elkaars "mening" te accepteren wanneer men vooral met onzin gaat spuwen om maar wat uit te lokken. Daardoor krijg je die reacties. Je gaat elkanders mening niet veranderen, maar je kunt wel gewoon inzicht geven in elkanders mening waardoor men het begrijpt. Dat is imo wel het verschil tussen een omgekeerde RSU zijn en gewoon een normaal forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Man man Backfire, je maakt jezelf alleen maar belachelijker, ook dat steeds het laatste woord willen hebben. Als er niks tegen de oh zo bekrompen mening van HT in te brengen valt en discussieren geen zin heeft volgens jou, waarom moet je dan toch steeds weer reageren? Stiekem heb je echt geen schijt aan de hatuuurz, anders zou je hier allang niet meer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Snap dat sommige reacties hier niet de moeite waard zijn om inhoudelijk op te reageren. Maar vind het enorm kinderachtig om bijdehand te reageren op Broken Balance, die mijn inziens gewoon de discussie wil aan gaan en met argumenten komt.

Als je dan toch zo overtuigd bent van je eigen gelijk, ga dan inhoudelijk de discussie aan, in plaats van het met semi lollige opmerkingen en zelfverheerlijking af te doen. Op deze manier maak je jezelf gewoon belachelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een klein kind. Voelt zich door zijn verhaal heel wat maar eigenlijk legt het zijn ontzettend grote onzekerheid bloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Man man Backfire, je maakt jezelf alleen maar belachelijker, ook dat steeds het laatste woord willen hebben. Als er niks tegen de oh zo bekrompen mening van HT in te brengen valt en discussieren geen zin heeft volgens jou, waarom moet je dan toch steeds weer reageren? Stiekem heb je echt geen schijt aan de hatuuurz, anders zou je hier allang niet meer zijn.

Of hij houdt gewoon van drama maken. Die mensen heb je er ook tussen zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Backfire kan zich maar beter bezig houden met het organiseren van feesten voor de keta-roepende, mondkapjes dragende, hekzittende, ooh roepende Joopies en consorten. Veel succes met Geertboks 11 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Backfire schreef:
Dan is het alleen nog maar je punt proberen te maken

Soort zoekt soort
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Backfire kan zich maar beter bezig houden met het organiseren van feesten voor de keta-roepende, mondkapjes dragende, hekzittende, ooh roepende Joopies en consorten. Veel succes met Geertboks 11 jaar.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man ik houd van Gearbox, puur vanwege deze laatste pagina's lezen :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 08:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Gisteren hierheen geweest, maar mocht er volgend jaar een vergelijkbaar evenement zijn in Central Studios sla ik die zeker over.

Waren om 14:00 op locatie, helaas een uur (!) in de rij moeten staan om binnen te komen. Vervolgens een kluisje en munten gehaald, €3,- per munt, waar je vervolgens niet veel mee kon halen. Drinken zonder ijsblokjes, en dat hadden we zeker met deze onnoemelijke warmte hierbinnen wel nodig. In 8 jaar feesten bezoeken was dit echt het meest warme binnenfeest waar ik ben geweest, echt niet te doen.

Muzikaal gezien wel erg vermaakt, D-Sturb, Rebelion, Sickmode en Rooler echt stuk voor stuk een topsetje weggezet. Delete set van de avond, Virtue VIP :worship:
Snapte alleen niet wat ze met Gearbox Classics deden? Geen een ‘classic’ gehoord, stonden maar een beetje te prullen met zn alle op t podium en gooide dr wat platen als brutalized in met wat gpf fucks tussendoor, man man.

Eten was helaas ook slecht geregeld, was smiddags niet open en daarna heel de avond een rij waar je u tegen zegt. Een kraampje is echt te weinig als het pas aan het begin van de avond open gaat. Echt flink wat aandachtspunten voor als hier nog een evenement gehouden wordt.

Mondkapjes helaas ook niet op twee handen te tellen, maar dat had ik al wel verwacht.


Wel benieuwd wat Backfire hier op te zeggen heeft, wat de reden van sommige benoemde punten was en of hier wat mee gedaan wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Mitch een hater is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Backfire kan zich maar beter bezig houden met het organiseren van feesten voor de keta-roepende, mondkapjes dragende, hekzittende, ooh roepende Joopies en consorten. Veel succes met Geertboks 11 jaar.


Ik denk dat ie nu bezig gaat met GPF 1,5 jaar ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan me niet voorstellen dat Phil (de baas toch?) het oké vindt dat zo iemand zijn levenswerk op deze manier "vertegenwoordigt"... >.<

Ik neem toch aan dat dit niet de USP's zijn van het label omtrent online-uitingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbup:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten