Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Als je niet openstaat voor kritiek dan ben je wat mij betreft keihard af. Dan kun je jezelf amper professioneel noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ja kom laten we deze discussie nog een keer voeren in dit topic, joepie!

Mensen die gaan morgen, veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
hater

Hekzitter schreef:
haat

Delt-A schreef:
Hater!


Dit is toch zo verschrikkelijk irritant he. Hater dit hater dat. Iedere vorm van negatieve kritiek of een negatieve uiting is haat. KKK is haat. Stel je niet zo aan. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg veel zin in :D! 2Faced en Backfire ook veel plezier. En mochten er toch nog meer Ht'ers gaan, die dan natuurlijk ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
simon10pont schreef:
Daar leek het in hun panel op HDE in ieder geval niet op. Ze geven aan dat ze niet de beste tracks afleveren maar als je daar wat van vindt of je kritiek hebt op hun nummers, dan ben je een "hater". Het was eigenlijk nog het interessante panel van de dag maar ik weet nu voor 100% dat ik mij niet kan vinden in de sound die ze nu brengen en het imago van "we doen maar wat."


Eens. Was echt oprecht geïnteresseerd in hun verhaal, maar toen het puntje kwaliteit en haat om de hoek kwam kijken (mede mogelijk gemaakt door onze eigen Hardtraxxer Jordi)
Hierdoor heeft het producer vlak een veel minder prominent rol gekregen, terwijl dat toch nummer van 1 zou moeten zijn?


Ik heb hier toch wel 3x opnieuw moeten lezen. Dit is toch geen instelling als producer :/ Als producer wil je jezelf toch door ontwikkelen en je kwaliteit steeds verbeteren? Dit doe je oa met kritiek. Je kan dan nog steeds doen wat je wilt maar verleg je grenzen gewoon ipv iedereen die hier over wat te zeggen heeft is een hater.

Lekkere professionele omgang met je luisteraars, fans en je muzikale carrière.


Verder, veel plezier voor de gene die gaan :) maak er wat moois van. Maak het verschil tussen jullie en sommige Gearbox producers
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend leuk feest was dit!

Na behoorlijk lang buiten in de wachtrij te hebben gestaan de dag begonnen bij Art Frequency/MickeyG en Avi8. Waren 2 fijne euforische setjes, waarvan voor mij met name die van Avi8 puur genieten was :loving:. Wat fijne muziek maakt die jongen. Daarna naar area 1 verkast, en vanaf dat moment was het úren lang rammen geblazen. Wat een geweld en wat een moordend tempo zat er in die sets :surrender: . De ene bom van een kick klapte er nog niet in of de andere denderde er alweer overheen, heerlijk. Aantal keren met het kippenvel op mijn armen gestaan wanneer er weer z'n kick in kwam en dan iedereen massaal "OOOHHHH". Blijft mooi haha. De sfeer was de hele dag sowieso waanzinnig goed. Denk dat ik nog nooit op een feest ben geweest waar het saamhorigheids gevoel zo hoog was.

Nog even tussendoor naar area 2 gelopen om het eerste halfuurtje van Fraw en Invictuz mee te pakken. Vind dat wel 2 nieuwe interessante namen op Gearbox. Ook daar zat de sfeer er goed in, en man wat een dikke kicks kwamen daar ook voorbij. Toen weer terug naar area 1 voor de 10 Years Gearbox show. Thyron en Malice daarna ging eigenlijk nergens meer over, maar was wel fcking prachtig :lol: :bomb:

Absoluut een van de leukste feestjes die ik ooit bezocht heb.
Dank voor de mooie dag Gearbox en alle andere betrokkenen, en tot 15 Years Gearbox :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 12:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hekzitter schreef:
simon10pont schreef:
Daar leek het in hun panel op HDE in ieder geval niet op. Ze geven aan dat ze niet de beste tracks afleveren maar als je daar wat van vindt of je kritiek hebt op hun nummers, dan ben je een "hater". Het was eigenlijk nog het interessante panel van de dag maar ik weet nu voor 100% dat ik mij niet kan vinden in de sound die ze nu brengen en het imago van "we doen maar wat."


Eens. Was echt oprecht geïnteresseerd in hun verhaal, maar toen het puntje kwaliteit en haat om de hoek kwam kijken (mede mogelijk gemaakt door onze eigen Hardtraxxer Jordi)
Hierdoor heeft het producer vlak een veel minder prominent rol gekregen, terwijl dat toch nummer van 1 zou moeten zijn?


Ik heb hier toch wel 3x opnieuw moeten lezen. Dit is toch geen instelling als producer :/ Als producer wil je jezelf toch door ontwikkelen en je kwaliteit steeds verbeteren?

Ik denk dat tegenwoordig de doelstelling van een producer (artiest) is om een goeie boterham voor zichzelf te verdienen. En of dit nou linksom (kwaliteitsmuziek maken) of rechtsom ('muziek' die het schijnbaar goed doet op de dansvloer) maakt dan niet meer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 13:12 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
De sfeer was de hele dag sowieso waanzinnig goed. Denk dat ik nog nooit op een feest ben geweest waar het saamhorigheids gevoel zo hoog was.

Absoluut een van de leukste feestjes die ik ooit bezocht heb.
Dank voor de mooie dag Gearbox en alle andere betrokkenen, en tot 15 Years Gearbox :P


Amen! Ik denk dat we maar gewoon 11 jaar Gearbox doen..

En om even terug te komen op de andere discussie. Volgens mij waren jullie bij een ander panel dan ik want jullie slaan compleet de plank mis. Maar het is wel prima zo, geen zin om er meer tegenin te gaan en dat is ook niet nodig. Vindt wat je er van vind en dat is helemaal prima.

Ik laat het feest, de volle stages, het mokerdedicated publiek en de onverslaanbare sfeer wel voor zich spreken. De artiesten die gisteren hebben gedraaid bewezen zich stuk voor stuk bewezen dat ze sfeer kunnen brengen. Dat is voor mij kwaliteit. Blijven jullie maar lekker zwetsen over productiekwaliteit. Dit onvergetelijke evenement neemt niemand mij, het publiek en de artiesten meer af... En dit gaat alleen nog maar groter worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is goed jongen, veel succes met de dip he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 13:18 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Is goed jongen, veel succes met de dip he!

Ik zit nog op een roze wolkje met mijn fles champagne (L) Dus ik voel me niet aangesproken... x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Maar het is wel prima zo, geen zin om er meer tegenin te gaan en dat is ook niet nodig.


Doe dat dan ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Is goed jongen, veel succes met de dip he!

Kunnen we dit soort opmerkingen niet gewoon lekker in RSU laten, waar 'wij' ze ook afkeur(d)en?
Hoewel ik me grotendeels kan vinden in de kritiek is het nergens voor nodig om te proberen zo op de man te spelen, laat hem toch lekker genieten van een geslaagd feest joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Helicaze schreef:
Is goed jongen, veel succes met de dip he!

Kunnen we dit soort opmerkingen niet gewoon lekker in RSU laten, waar 'wij' ze ook afkeur(d)en?
Hoewel ik me grotendeels kan vinden in de kritiek is het nergens voor nodig om te proberen zo op de man te spelen, laat hem toch lekker genieten van een geslaagd feest joh.

Is goed jongen, veel succes met de dip he!

Nee, even serieus. Hij zegt dat hij er niet verder op in wil gaan, maar gaat vervolgens weer de interessante man uithangen. Toch om nog even te laten zien dat hij zich beter voelt dan ons. Rot toch even op dan maat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren hierheen geweest, maar mocht er volgend jaar een vergelijkbaar evenement zijn in Central Studios sla ik die zeker over.

Waren om 14:00 op locatie, helaas een uur (!) in de rij moeten staan om binnen te komen. Vervolgens een kluisje en munten gehaald, €3,- per munt, waar je vervolgens niet veel mee kon halen. Drinken zonder ijsblokjes, en dat hadden we zeker met deze onnoemelijke warmte hierbinnen wel nodig. In 8 jaar feesten bezoeken was dit echt het meest warme binnenfeest waar ik ben geweest, echt niet te doen.

Muzikaal gezien wel erg vermaakt, D-Sturb, Rebelion, Sickmode en Rooler echt stuk voor stuk een topsetje weggezet. Delete set van de avond, Virtue VIP :worship:
Snapte alleen niet wat ze met Gearbox Classics deden? Geen een ‘classic’ gehoord, stonden maar een beetje te prullen met zn alle op t podium en gooide dr wat platen als brutalized in met wat gpf fucks tussendoor, man man.

Eten was helaas ook slecht geregeld, was smiddags niet open en daarna heel de avond een rij waar je u tegen zegt. Een kraampje is echt te weinig als het pas aan het begin van de avond open gaat. Echt flink wat aandachtspunten voor als hier nog een evenement gehouden wordt.

Mondkapjes helaas ook niet op twee handen te tellen, maar dat had ik al wel verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Helicaze schreef:
Is goed jongen, veel succes met de dip he!

Ik zit nog op een roze wolkje met mijn fles champagne (L) Dus ik voel me niet aangesproken... x


Stoere boy hoor.

Backfire schreef:
En om even terug te komen op de andere discussie. Volgens mij waren jullie bij een ander panel dan ik want jullie slaan compleet de plank mis. Maar het is wel prima zo, geen zin om er meer tegenin te gaan en dat is ook niet nodig. Vindt wat je er van vind en dat is helemaal prima.



Ik heb toch andere dingen gehoord die er op dat panel zijn gezegd van mensen die er bij waren, fans en niet fans. :lol:
Met je bovenstaande reactie laat je ook wel zien hoe er met discussie en kritiek wordt omgegaan. Verwerpen, weg grappen, als haters bestempelen.

Vooral het feit dat er in de docu duidelijk wordt gezegd dat Gearbox niet ten eerste voor kwaliteit staat maar voor creativiteit. Niks mis met die instelling, vooral als er een draagvlak voor is en dat je vervolgens daar op inspeelt, dat is gewoon slim zaken doen. Maar vervolgens gaan een aantal artiesten na nog geen maand later janken dat mensen juist zeggen dat het kwalitatief niet geweldig is :lol:. Hoe geloofwaardig is dat motto van Gearbox dan nog. Voor de grote groep die het wel vet vindt zijn er ook mensen die het kut vinden dat zulke simpele producties worden gemaakt. En dat is net zo hun goed recht als dat mensen die het vet vinden ook gewoon het recht daar toe hebben omdat het hun smaak is.

Backfire schreef:
Ik laat het feest, de volle stages, het mokerdedicated publiek en de onverslaanbare sfeer wel voor zich spreken. De artiesten die gisteren hebben gedraaid bewezen zich stuk voor stuk bewezen dat ze sfeer kunnen brengen. Dat is voor mij kwaliteit. Blijven jullie maar lekker zwetsen over productiekwaliteit. Dit onvergetelijke evenement neemt niemand mij, het publiek en de artiesten meer af... En dit gaat alleen nog maar groter worden..


No shit, dacht je dat mensen die het kut vinden kaarten gaan kopen en er heen gaan? Natuurlijk gaat het publiek los en vinden het geweldig, anders kopen ze geen ticket. En natuurlijk komt er sfeer, er wordt precies gedraaid wat het publiek wil. Productiekwaliteit is productiekwaliteit en sfeer heeft niks daar mee te maken. Je kan een bak distortion aanzetten en een kick op 999 bpm en je hebt dan waarschijnlijk nog een groep die het geweldig vindt en een leuke sfeer op een feest neer zet omdat ze precies horen wat ze vet vinden.

Gearbox heeft niet de beste productiekwaliteit, feit. Betekent dat dat iedereen het ook niet vet zou moeten vinden? Nee. Een mens kan twee verschillende termen onderscheiden, gebruik het dan niet als excuus terwijl er in die docu eerlijk en duidelijk wordt gezegd hoe Gearbox in elkaar steekt en dat er een grote groep mensen zijn die dat vet vinden. Dat is het, niet meer niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 14:28 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Joey schreef:
Helicaze schreef:
Is goed jongen, veel succes met de dip he!

Kunnen we dit soort opmerkingen niet gewoon lekker in RSU laten, waar 'wij' ze ook afkeur(d)en?
Hoewel ik me grotendeels kan vinden in de kritiek is het nergens voor nodig om te proberen zo op de man te spelen, laat hem toch lekker genieten van een geslaagd feest joh.

Is goed jongen, veel succes met de dip he!

Nee, even serieus. Hij zegt dat hij er niet verder op in wil gaan, maar gaat vervolgens weer de interessante man uithangen. Toch om nog even te laten zien dat hij zich beter voelt dan ons. Rot toch even op dan maat. :lol:

Ik voel me alleen beter dan jou ;) Niet dan de rest.. kusje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Backfire kneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 15:15 
 
Hardtraxx Elite

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zit me toch af te vragen of die muzikale trucjes die o.a. veel Gearbox-acts nu uithalen op de langere duur wel gaan overleven. Op een gegeven moment is het klaar. In mijn ogen is de meerwaarde binnen de Hardstyle nauwelijks te bespeuren. Uiteindelijk zal 'kwaliteit' en muzikaliteit toch wel de bovenhand nemen. Daar hoop ik dan toch op. :surrender:

Ik gun jullie zeker een nichemarkt en fans die jullie muziek wel kunnen smaken. Maar ik erger mij enorm als die 'We gebruiken een piepkick en we zijn klaar' muziek te pas en te onpas voorbijkomt op 'gewone' feestjes. En dat geld zeker niet alleen voor Gearbox artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Backfire schreef:
Ik voel me alleen beter dan jou ;) Niet dan de rest.. kusje

Zie hier de dunne lijn tussen grootheidswaanzin en narcisme.

Enge trekjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ze geven aan dat ze niet de beste tracks afleveren maar als je daar wat van vindt of je kritiek hebt op hun nummers, dan ben je een "hater".

Backfire schreef:
Volgens mij waren jullie bij een ander panel dan ik want jullie slaan compleet de plank mis.

Backfire schreef:
Blijven jullie maar lekker zwetsen over productiekwaliteit.

Afbeelding
Backfire schreef:
Vindt wat je er van vind en dat is helemaal prima.

Juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 07:21 
 
Hardtraxx Veteran

Wel toegeven, maar niet kunnen aanhoren, wat prachtig (en daarbij heerlijk gênant) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Ik voel me alleen beter dan jou


Het is "beter dan jij". Graag gedaan. Geniet nog van je champagne!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Backfire schreef:
Ik voel me alleen beter dan jou


Het is "beter dan jij". Graag gedaan. Geniet nog van je champagne!

Zit niet zo te haten op de kwaliteit van zijn grammatica, hater. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig is Hardstyle tegenwoordig zo breed dat je dit bijv. ook links kunt laten liggen als het niet je ding is.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten