Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@thera Hoe rebelion het neerzette klonk het inderdaad meer als een sneer ja. Maar deze informatie laat ook wat meer zien hoe de vork in de steel zit. Maar hoe je het ook went of keert. Respect voor hun groei heb ik zeker, maar dit filmpje is gewoon pure cringe en laat vooral zien hoe hij eigenlijk naar zichzelf als artiest kijken en ook kijken naar andere artiesten. Want als label zijn zij wellicht onderscheidend, maar ik hoor het verschil niet tussen veel platen die op gearbox uitgebracht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat ze over Theracords zeggen, vind ik ook best logisch. Als ze met een release komen en die tonen aan Thera en hij weigert het waarna ze vervolgens bij Gearbox hun ei kwijt kunnen en groeien en dan vervolgens de vraag opnieuw krijgen, is het niet meer dan logisch dat ze nee zeggen.

Maar ook best logisch vanuit Thera, toch? Is de kwaliteit (nog) niet goed genoeg voor het label, dan krijg je geen release/signing. Als je productiekwaliteit vooruit gaat, dan komen er wellicht nieuwe mogelijkheden vrij. Dat moet je als beginnende artiest juist begrijpen. In principe wil je mensen aan je label toevoegen die talent en potentie hebben. Iemand als Thera zit lang genoeg in de scene om dat te horen, of heeft in ieder geval een dergelijke maatstaf ontwikkeld om zoiets voor zichzelf te kunnen bepalen. Daarom denk ik ook dat de opmerking ‘if you can’t see further than what’s in front of you...’, zoals die gasten van Rebelion zeggen, redelijk misplaatst is t.o.v iemand als Thera.
Ik vind het eigenlijk sowieso best een raar stuk om in je docu te doen. Ik snap het prijzen van het eigen label voor de video, maar andere labels/personen met naam outcallen is vrij onnodig imo.

chas1n schreef:
Strekking bij iedere artiest is dat de kwaliteit niet boeit, dat is duidelijk te merken in alle tracks, zoals bekend.

Wel eerlijk in ieder geval. Dat stuk over het zijn van pioniers valt natuurlijk in twijfel te trekken, maar dat is wel een beetje ‘standaard’ zelfverheerlijking wat je bij zo’n video kan verwachten. En ik denk dat deze artiesten (en veel anderen met hen) er zelf wel van overtuigd zijn dat zij (een deel van) de scene toch op een bepaalde manier hebben gevormd. Of dat komt doordat de muziek daadwerkelijk innovatief is, is een tweede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als begininsteek vind ik het niet eens zo raar om te zeggen als label manager "je sounddesign is er kwalitatief nog niet, maar ik hoor er wel potentie in dus ik zou het tof vinden als je bij ons komt groeien". Zeker als je label nog wat kleiner is en je niet echt iemand in het label kan laten helpen met masteren e.d. is het logisch dat daar de focus niet ligt. Nu ik dit filmpje heb gezien verklaart dit wel iets waar ik een tijd lang over na zat te denken rond de release van Empire, namelijk het gebrek van verbetering in kwaliteit bij Rebelion (beetje off-topic misschien).

Tot die tijd leken de carrieres van Radical Redemption en Rebelion redelijk op elkaar; alletwee hadden ze debuutalbums die kwalitatief niet geniaal waren, maar wel een interessant geluid in zat waar op kon worden voortgebouwd. Daar waar Radical echter redelijke stappen had gemaakt tegen de tijd van TSOS en sterke platen als Accumulated Filth en One by One uitbracht, bleef Rebelion met Empire kwalitatief en creatief op hetzelfde niveau zitten. Dit vond ik toen raar omdat je zou zeggen dat je door simpelweg meer te produceren hier wel meer stappen in zet, maar nu ik zie dat er niemand in hun omgeving dus een enkele flikker om kwaliteit gaf is het wel een stukje logischer. Je ziet nu ze meer tijd doorbrengen met bijv. Delete en Q-dance er wel stevige stappen zijn gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 18:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aanwezig!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben tegenwoordig totaal niet meer thuis in de hardstyle scene en volg eigenlijk ook geen releases. Het enigste wat ik af en toe voorbij zie komen is iets op dit forum, of op RSU.

Wat verstaan jullie onder kwaliteit, of juist niet? Typerend voor Gearbox was altijd de pingpong tracks zonder veel diepgang (geloof ik, could be wrong). Maar lever je dan direct geen kwaliteit omdat het relatief simpel is, wat blijkbaar een groot deel van de hedendaagse raw fans wel op zit te wachten? Srs vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 08:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Waarom we al tijden schijt hebben aan de negatieve comments van de mensen op Hardtraxx ;)


Goed gesegt maadt!!!

OT: wat een trieste docu.. Kan me niet voorstellen dat zoiets positief uit kan pakken! Of is hun doelgroep echt zo debiel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Backfire schreef:
Waarom we al tijden schijt hebben aan de negatieve comments van de mensen op Hardtraxx ;)


Goed gesegt maadt!!!

OT: wat een trieste docu.. Kan me niet voorstellen dat zoiets positief uit kan pakken! Of is hun doelgroep echt zo debiel?


Ik denk dat jij en andere HT'ers niet moeten vergeten dat meeste HT'ers al met een heel ander mindset deze docu ingaan. Natuurlijk vindt iedereen het dan kut. Ik zag de docu nog voor dit topic en vond er eerst eigenlijk niet zoveel van. Het enige wat mij opviel was dat Luminite goed veel onzin praatte. Dus om een heel doelgroep zo af te schilderen is wel heel makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik denk dat jij en andere HT'ers niet moeten vergeten dat meeste HT'ers al met een heel ander mindset deze docu ingaan. Natuurlijk vindt iedereen het dan kut. Ik zag de docu nog voor dit topic


Ik volg GB niet want ik heb een hekel aan slechte muziek en ik heb de docu ook gezien voordat ik dit topic had gezien.. Ik vind het oprecht een slechte docu, mag toch? Stel ik was fan geweest van GB dan had ik ook flink cringe gehad van deze video :/

Maar goed allemaal leuk en aardig en netjes dat ze het bedrijf zo hebben weten op te bouwen maar ik blijf er in ieder geval ver uit de buurt, en dat bewijst deze docu helemaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
makrooy schreef:
Ik denk dat jij en andere HT'ers niet moeten vergeten dat meeste HT'ers al met een heel ander mindset deze docu ingaan. Natuurlijk vindt iedereen het dan kut. Ik zag de docu nog voor dit topic


Ik volg GB niet want ik heb een hekel aan slechte muziek en ik heb de docu ook gezien voordat ik dit topic had gezien.. Ik vind het oprecht een slechte docu, mag toch? Stel ik was fan geweest van GB dan had ik ook flink cringe gehad van deze video :/

Maar goed allemaal leuk en aardig en netjes dat ze het bedrijf zo hebben weten op te bouwen maar ik blijf er in ieder geval ver uit de buurt, en dat bewijst deze docu helemaal ;)


Ja hoor dat is allemaal prima joh, zit er geen moment mee dat jij GB kut vindt. Maar een heel groep afschilderen als debielen slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 11:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je kan het ook omdraaien, Hardtraxxers zijn alleen maar mensen op hun "high horse" die hun eigen mening als feit verkondigen en de hele scene aan het gatekeepen zijn omdat het allemaal aan hun eisen moet voldoen.

Lekker generaliseren bruur
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alsof je als Hardtraxxer wordt geboren... Maar het klopt op Hardtraxx zitten voornamelijk mensen met goede smaak. (Behalve SVB dan (L) )

Nee, lekker bezig op deze manier. :thumbdown:

Op zich heb ik er geen probleem mee dat die Monkapjes-Raw-Pingpong-Laserkick muziek bestaat maar om je dan zo te laten kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Maar een heel groep afschilderen als debielen slaat nergens op.


Oké sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

The Z. vs Backfire - H8tetraxx gonna h8te!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Waarom we al tijden schijt hebben aan de negatieve comments van de mensen op Hardtraxx ;)


Wat kinderachtig. Kijk ze teringveel schijt hebben. xd
Eigenlijk hadden jullie nog persoonlijk members moeten benoemen in het filmpje als het écht zo hoog zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hi, we are Rebelion. Alm1ghty is such a bokkelul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony only post his opinion by euphoric tracks and drugs offtopic so that makes him a sissy junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
RomanAnthony only post his opinion by euphoric tracks and drugs offtopic so that makes him a sissy junk

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En toch levert dit hen nu een hoop aandacht op
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
En toch levert dit hen nu een hoop aandacht op

Op dit forum, wat boeit dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
RomanAnthony only post his opinion by euphoric tracks and drugs offtopic so that makes him a sissy junk


Yes yes, zin in Decibel maat. Kom ik in beide gevallen weer aan mijn trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick bij het zien van dit topic


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is wel oprecht het meeste sneue wat ik in de afgelopen jaren heb gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij bevestigt dit precies wat ik zo haat aan Gearbox... De mensen stijf van de drugs vinden het goed genoeg? Prima release maar. Verberteren? Nah, niet nodig, dit werkt ook prima. Inspiratieloosheid in vol ornaat, wat een waardeloze levensdrive zeg (zal wel iets met de chronische lagere activiteit van dopamine en serotonine te maken hebben).

Ik mag hopen dat ze zichzelf niet als muzikanten zien :/ Ik vind zo'n instelling echt een schande voor de scene, das ook precies wat GPF in 't leven heeft geroepen (en wat ze dus nog een succes heeft gemaakt ook :x ).

Ik heb er geen problemen mee als dit soort shit een eigen stage heeft, en eigen feesten, lekker laten gaan, maar als je soms bijna gedwongen wordt op een feest om naar die troep te luisteren omdat ze op de grote stages staan... dan knapt er iets bij mij. Houd het dan wel in een gierkelder, enige plek voor shit.

Prima hoor dit feest voor de Gearbox fans, als ik er geen last van heb hoor je mij hier niet over klagen, ik wens iedereen die gaat veel plezier (en een terechte maximale dinsdagdip toe).

Bovenstaande statement dat ik dit dus prima vind... dan zou je zeggen reageer dan ook niet bij dit feest... Vond Thera z'n woorden iets te lovend dus vond dit even nodig, en die instelling... manmanman
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 17:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je kan ook overdrijven. Je klinkt echt net als de inwoners om Defqon die t willen verbannen. "Gooi t maar in een gierput, zolang ik er maar geen last van heb".
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten