Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Haha, terinngggg ik zie die comments van / over DonnyD nu pas. Ik had nog op zijn reactie gereageerd (dat zijn trieste opmerking qua niveau niet veel beter zou zijn dan Gearbox, o.i.d.), krijg ik als reactie:

Citaat:
jouw hoofd ook niet

:lol: . Klasse, pik. Keyboardwarrior.


Vooral het roepen dat hij dat niet is :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedacht me dat die post best wat begeleidende screenshots kon gebruiken:

Klik:
Afbeelding
Afbeelding

Is goed, maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 09:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:

Met je hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi met je hoof
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met je hoofd. Donny is zeke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil wel hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Met je hoofd. Donny is zeke.

Niet heel erg ver ervandaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word tijd dat ze jou eens aanpakken, Remi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Veel van de actieve leden kennen elkaar van gezicht tot aan persoonlijk, dus nee die vlieger gaat ook niet op maat.

Toch ontlopen wij elkaar steeds de dans.. :whistle:

Zullen we anders op dit feest meeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 13:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sgoet tot dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
DonnyD schreef:
joostmakaay schreef:
Buiten dat het publiceren van PMs een beetje triest is, is het liegen over een gemaakte comment nog veel triester. :lol:


Ik vind het allebei even triest! ;) Maar goed ik trek het boetekleed aan want geen nette reactie, reactie verwijderd op fb maar HT kennende gaan we hier nog lang last van hebben >.< :D Maar laten we nou niet doen alsof hier niemand "incognito" op het forum zit want dat is nog steeds het merendeel natuurlijk ;)


Ik snap niet zo goed waarom je zo iets openbaar met je eigen FB wel post, maar anoniem hier dan weer niet? Wat maakt het uit als je het nota bene met je FB account post.

Inderdaad, je zou eerder verwachten dat je een genuanceerde reactie onder je eigen naam plaatst en je... minder intellectuele reactie anoniem. Al is de inhoud van beide berichten natuurlijk wel passend voor de betreffende platformen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

xd xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 12:39 
 
Hardtraxxer

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te bedenken dat er nog geen enkele reactie is over het feest zelf. 7 pagina's aan pure afgunst naar elkaar en gearbox :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Donny nu nergens meer te bekennen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Te bedenken dat er nog geen enkele reactie is over het feest zelf. 7 pagina's aan pure afgunst naar elkaar en gearbox :lol:


Vind je het gek, de eerste de beste persoon die zegt 'aanwezig!' wordt uitgelachen en krijgt de 'snap oprecht niet hoe je hier naar kan luisteren' comments.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nuracore schreef:
Te bedenken dat er nog geen enkele reactie is over het feest zelf. 7 pagina's aan pure afgunst naar elkaar en gearbox :lol:


Vind je het gek, de eerste de beste persoon die zegt 'aanwezig!' wordt uitgelachen en krijgt de 'snap oprecht niet hoe je hier naar kan luisteren' comments.


Vind je het gek als de eerste post gelijk "HaTeRs DoEn OnS nIkS" is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
10 Years Gearbox - The Roast of DonnyD (19-10-2019, Central Studios, Utrecht)


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Nuracore schreef:
Te bedenken dat er nog geen enkele reactie is over het feest zelf. 7 pagina's aan pure afgunst naar elkaar en gearbox :lol:


Vind je het gek, de eerste de beste persoon die zegt 'aanwezig!' wordt uitgelachen en krijgt de 'snap oprecht niet hoe je hier naar kan luisteren' comments.


Vind je het gek als de eerste post gelijk "HaTeRs DoEn OnS nIkS" is.


De reacties daarop vind ik ook niet gek, dat is idd uitlokken :P Ik zeg alleen dat ik het niet gek vind als mensen geen zin hebben om in dit soort topics te posten dat ze aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik zeg alleen dat ik het niet gek vind als mensen geen zin hebben om in dit soort topics te posten dat ze aanwezig zijn.

Of die mensen zitten gewoon niet (in grote getale) op Hardtraxx? ;) Zie alleen SVBtwee reageren dat hij aanwezig is en daar reageert verder niemand op, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat eenieder dat al van tachtienmiljard kilometer aan zag komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
makrooy schreef:
Ik zeg alleen dat ik het niet gek vind als mensen geen zin hebben om in dit soort topics te posten dat ze aanwezig zijn.

Of die mensen zitten gewoon niet (in grote getale) op Hardtraxx? ;) Zie alleen SVBtwee reageren dat hij aanwezig is en daar reageert verder niemand op, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat eenieder dat al van tachtienmiljard kilometer aan zag komen :P


Die mensen zitten ook niet in grote getallen hier. Zeg niet dat ze niks durven zeggen. Zeg alleen dat ik het niet gek vindt als het zo is. Besides, er toevallig is er wel een hardtraxxer die hier zelfs draait en die zich wel heel stil houdt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die titel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Besides, er toevallig is er wel een hardtraxxer die hier zelfs draait en die zich wel heel stil houdt :whistle:

Ja Rickzel trek eens uit je schulp, de shitload is nu wel voorbij dus het is weer veilig om te reageren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Die titel. :lol:

Hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Te bedenken dat er nog geen enkele reactie is over het feest zelf. 7 pagina's aan pure afgunst naar elkaar en gearbox :lol:

En dat is (denk ik) precies wat backfire/gearbox wilt bereiken aan het zien van bijv. de inhoud van de posts en titelverandering. Maniertje om relevant te blijven. Dus als iedereen klaar is kan hier gewoon over het feest gepraat worden. Dus ontopic anders ga ik warns uitdelen en kun je gebanned worden, ben er een beetje klaar mee.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten