rwd schreef:
Ik ben erbij. Locatie is prima op de hitte na.
Recht voor de deur parkeren, zo op de snelweg, barren goed en prima geluid. En nog een keer heady classics vind ik totaal niet vervelend. Zijn er genoeg die ik al 20x een classic set heb horen draaien. Van heady maar 2
Hitte was vervelend, maar met 24 graden buiten is het lastig met ook nog eens een volle hal
Vreemd dat er door Broken Balance verder wordt medegedeeld dat er geen Origins komt. Moest dat persee op die datum dan?

Origins komt terug, alleen eenmaal niet op 4 feb 2023 anders was er vanuit Origins wel een bericht naar buiten gekomen. En eigenlijk hoeven we ons helemaal niet te verantwoorden naar wie dan ook maar er is iets op ons pad gekomen waar wij als organisatie iets bij hadden ja laten we dit doen, het gaat daarna ook niet meer gebeuren, althans de komende jaren niet meer. Dit kon alleen in het voorjaar en hebben een datum gekozen waar er geen ander classic feest was gepland om zo direct niet iemand in de weg te zitten. Dat willen we ook niet, we respecteren onze conculega's
Hopelijk tot 4 feb 2023 allemaal, en BB je bent van harte welkom, trakteren wij op een biertje
(of azijn) 