Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 09:31 

Hardtraxx Addict

Shockerz-Events schreef:
rwd schreef:
Ik ben erbij. Locatie is prima op de hitte na.
Recht voor de deur parkeren, zo op de snelweg, barren goed en prima geluid. En nog een keer heady classics vind ik totaal niet vervelend. Zijn er genoeg die ik al 20x een classic set heb horen draaien. Van heady maar 2

Hitte was vervelend, maar met 24 graden buiten is het lastig met ook nog eens een volle hal :thumbdown:

Vreemd dat er door Broken Balance verder wordt medegedeeld dat er geen Origins komt. Moest dat persee op die datum dan? :D Origins komt terug, alleen eenmaal niet op 4 feb 2023 anders was er vanuit Origins wel een bericht naar buiten gekomen. En eigenlijk hoeven we ons helemaal niet te verantwoorden naar wie dan ook maar er is iets op ons pad gekomen waar wij als organisatie iets bij hadden ja laten we dit doen, het gaat daarna ook niet meer gebeuren, althans de komende jaren niet meer. Dit kon alleen in het voorjaar en hebben een datum gekozen waar er geen ander classic feest was gepland om zo direct niet iemand in de weg te zitten. Dat willen we ook niet, we respecteren onze conculega's (L)

Hopelijk tot 4 feb 2023 allemaal, en BB je bent van harte welkom, trakteren wij op een biertje (of azijn) :loving:

Toch leuk dat iemand anders het nu ook een zegt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 09:44 

Hardtraxx Veteran

Een dikke optie! Die woensdag kom ik terug van vakantie, dus een mooi feestje om mijn vakantie mee af te sluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:05 

Hardtraxx Veteran

Hopen op een editie met langere sets, zou het voor mij extra interessant maken. Goed ook tegen de trend van steeds kortere setjes in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:08 

Kraak... Piep...

heggenschaar schreef:
Toch leuk dat iemand anders het nu ook een zegt :lol:

Shockerz-Events schreef:
Ok Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:15 

Hardtraxx Veteran

Ook ik heb eigenlijk al besloten om de week ervoor naar Reactivate te gaan dus denk nu écht eens niet bij. Dat riep ik vorige keer al maar toen had ik 'niks te doen' die weken. Nu (helaas?) de weken er voor en er na wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:24 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
xd Heel vreemd een feest organiseren als organisatie.
Ga je toch niet heen? Hoef je toch geen ziek lang betoog voor te schrijven :lol:
Zal aan mij liggen

Echt he, dit is weer peak Broken Dennis he :lol:

Het is een éxtra editie, niet ten koste van. De "normale" editie gaan ze vast kijken naar een betere locatie. En deze editie laat je dan toch lekker links liggen? >.<

Als Origins een daverend succes was hadden ze het echt nog wel een keer gegeven, maar waarom risico nemen met een relatief nieuwe (nog niet zo gehypte) naam als ze nu een Headhunterz editie kunnen geven die binnen 30 minuten uitverkoopt.

"aah shit man gratis geld"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:33 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ook ik heb eigenlijk al besloten om de week ervoor naar Reactivate te gaan dus denk nu écht eens niet bij. Dat riep ik vorige keer al maar toen had ik 'niks te doen' die weken. Nu (helaas?) de weken er voor en er na wel.

Zie je daar maat!
Is al bekend dat HHZ hier staat. Kan het nergens terugvinden. Of obv 'The Man with the Golden Classics'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:36 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Henk-Jan schreef:
xd Heel vreemd een feest organiseren als organisatie.
Ga je toch niet heen? Hoef je toch geen ziek lang betoog voor te schrijven :lol:
Zal aan mij liggen

Echt he, dit is weer peak Broken Dennis he :lol:

Het is een éxtra editie, niet ten koste van. De "normale" editie gaan ze vast kijken naar een betere locatie. En deze editie laat je dan toch lekker links liggen? >.<

Als Origins een daverend succes was hadden ze het echt nog wel een keer gegeven, maar waarom risico nemen met een relatief nieuwe (nog niet zo gehypte) naam als ze nu een Headhunterz editie kunnen geven die binnen 30 minuten uitverkoopt.

"aah shit man gratis geld"

Je leest weer niet hè.

De kritiek was niet op dat ze deze kans namen ;).

Citaat:
Ik verwacht ook niet dat je iets doet met wat ik of andere zeggen verder, zeker niet op de kansen die je neemt. Ik snap ook wel dat je een kans op een Headhunterz feest qua classics niet laat liggen, en die in een Autotron wilt doen.

Maar ik geloof dat jullie eveneens wel snappen waar de kritiek vandaan komt en dat dat voor een goed deel los staat van de kans die jullie hebben genomen hier.

Is dit dan peak blinde Rick weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:58 

Hardtraxx Elite

Datum komt me niet heel goed uit, maar wellicht trekt de line up me over de streep
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 11:36 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Remi schreef:

Zie je daar maat!
Is al bekend dat HHZ hier staat. Kan het nergens terugvinden. Of obv 'The Man with the Golden Classics'?

Hhz was de 'james bond' van de vorige editie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 11:57 

Kraak... Piep...

Plus, de enigste andere die je zou kunnen associëren met Gold is Max Enforcer (bekende plaat + label Scantraxx Gold). En ik denk niet dat ze alles opzij gooien en per sé de Autotron moeten hebben om met hem een avond te strikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 16:26 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Vreemd dat er door Broken Balance verder wordt medegedeeld dat er geen Origins komt. Moest dat persee op die datum dan? :D Origins komt terug, alleen eenmaal niet op 4 feb 2023 anders was er vanuit Origins wel een bericht naar buiten gekomen.

Thx Dennis, deze kunnen we in de zak steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 16:28 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
Shockerz-Events schreef:
Vreemd dat er door Broken Balance verder wordt medegedeeld dat er geen Origins komt. Moest dat persee op die datum dan? :D Origins komt terug, alleen eenmaal niet op 4 feb 2023 anders was er vanuit Origins wel een bericht naar buiten gekomen.

Thx Dennis, deze kunnen we in de zak steken.

Task failed succesfully
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 16:48 

Hardtraxx Veteran

Komt Origins aankomende winter/voorjaar nog? Ben benieuwd wanneer de aankondiging komt want dan kan ik zorgen dat ik niet op vakantie ben tegelijk met Origins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 09:22 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Komt Origins aankomende winter/voorjaar nog? Ben benieuwd wanneer de aankondiging komt want dan kan ik zorgen dat ik niet op vakantie ben tegelijk met Origins.

Ja ik verwacht nu ook duidelijkheid! Kan ik alvast de brommer starten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 12:01 

Hardtraxxer

Hoop op flink wat bekende namen dan!
Headhunterz & Wildstylez (B2B of Project One), Noisecontrollers, Frontliner, Max Enforcer, Josh & Wesz, T&T, D-Block & S-Te-Fan, Zany, Alpha2 & Crypsis - allen setjes van 1 uur! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 12:28 

Hardtraxx Veteran

Zie ik hier nou gewoon iemand vragen om J&W op een classics feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 12:37 

Hardtraxxer

Zou wel dik zijn ja.

Misschien dat ze ook Thera kunnen vragen, als ze in een hele gekke bui zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 13:44 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Headhunterz & Wildstylez (B2B of Project One), Noisecontrollers, Frontliner, Max Enforcer, Josh & Wesz, T&T, D-Block & S-Te-Fan, Zany, Alpha2 & Crypsis - allen setjes van 1 uur! :bomb:

Dus eigenlijk grotendeels wat de vorige editie was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 17:00 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:

Ze bestaan echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 17:20 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Ze bestaan echt.

ta tu ta tu ta tu ta tu HALT kijk eens wie we daar hebben. Het is de bulldog van de classics politie Dj CRO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 20:14 

Hardtraxx Veteran

Wasted penguinz graag! Noisecontrollers erbij, Crypsis, nogmaals Neilio, Coone, atmozfears, dblock en Stefan, TNT,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 20:57 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:
Ze bestaan echt.

ta tu ta tu ta tu ta tu HALT kijk eens wie we daar hebben. Het is de bulldog van de classics politie Dj CRO.

En MelvinFR zit ook in de wagen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 21:03 

Hardtraxx Addict

Marks schreef:

aub niet

donderstraal op met constant dezelfde namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 11:59 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
THArdstyler schreef:

Ze bestaan echt.

Hahaha gruwelijk
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten