Die heb ik natuurlijk volop, maar je trollt veel te serieus manwrote:sterallures
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Lomperkennie 
Vond 'm best vaag, beetje moeilijk te volgen.
Die andere was dan wel weer gruwelijk.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Jou kende ik alwrote:wrote: Wie ik allemaal ontmoet heb voor zover ik het me nog heug
Dennis
M-arijn
Ruubbiie
Mr.lellebel
Dawasiknie
Henk-jan
Tel
Rawbin
Piaaa![]()
For me, i'm your sooooooooooooorrow???
En dat was echt even geniaal! Echt even vol gas met zijn 2en
Oepswrote:Lomperkennie
Oh op die fiets haha
Ja was heerlijk!

Draaide ze Who Wants This????wrote:Thera LIVEveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te kort!!!! HOE wants this motherfucker??
![]()
Was supergezellig
Hardtraxx... I'm not your fatherwrote:Het is ook maar een trolletje, Vader van HT
Damn wat een feest was dit zeg
alleen jammer dat het een dure avond is geworden voor mij, 65 euro binnen uitgegeven. En was halverwege het feest eigenlijk al te lazerus om door te gaan 
Ook weer wakker, lag d'r half 9 pas in..
Super vet feestje gehad! Vond eigenlijk alles wel vet, d'r was geen 1 set die er voor mij echt bovenuit kwam. The Beholder was een beetje minder, maar die heeft ook wel een paar dikke platen gedraaid!
De opener viel me ook op, hele dikke set gehoord van hem (vooral het eerste uur!). AVIO was ook echt heerlijk, stijltje van is zoo lekker!
Verder heb ik volgens mij iedereen wel een keer gesproken, ook een paar nieuwe mensen ontmoet
. Met Carnaval ben ik hier zeker weer bij! En iedereen, bedankt voor het gezellige avondje, ik was gesloopt aan 't eind!
Super vet feestje gehad! Vond eigenlijk alles wel vet, d'r was geen 1 set die er voor mij echt bovenuit kwam. The Beholder was een beetje minder, maar die heeft ook wel een paar dikke platen gedraaid!
De opener viel me ook op, hele dikke set gehoord van hem (vooral het eerste uur!). AVIO was ook echt heerlijk, stijltje van is zoo lekker!
Verder heb ik volgens mij iedereen wel een keer gesproken, ook een paar nieuwe mensen ontmoet
mooiwrote:Die heb ik natuurlijk volop, maar je trollt veel te serieus manwrote:steralluresvannacht had ik ook geen idee of je het nou meende of niet
A
Ojawrote:almighty (lief!! haha)
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Yes I remember, ik heb gewonnen toch?wrote: we did a battle remember?
HAHA inderdaad, beetje jammer dat dat niet werktewrote:janine (escaping from the heat yo! )
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Gaat daar lekker los daarwrote:View on YouTube
Pfoe wat een feest was dit zeg
Toch wel een beetje wisselvallig qua stemming
Van pure woede omdat scary noises wel geteased werd maar niet gedraaid naar een euphorische overdose aan geluk na thera live
In het begin was het iets te druk naar mijn mening maar heb toch wel genoeg los kunnen gaan de hele nacht
Op naar Inception
P.s: Mandy, na onze battle en ons gelijkspel daar maar weer even als een team los haha
Van pure woede omdat scary noises wel geteased werd maar niet gedraaid naar een euphorische overdose aan geluk na thera live
In het begin was het iets te druk naar mijn mening maar heb toch wel genoeg los kunnen gaan de hele nacht
Op naar Inception
P.s: Mandy, na onze battle en ons gelijkspel daar maar weer even als een team los haha
Last edited by tommetjeuh on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Haha ja dat was best lelijkwrote:Ik stond linksvooraan waar dus die cd's weggegeven werden, gevolg was dat ik helemaal naar de klote werd gedrukt door al die gierige Nederlanders die zo graag zo'n ragcd wouden.wrote:Wel erg tof dat die cdtjes uitdeelde! Had die van mij verstopt achter een kapotte drank automaat (?) vlakbij de muntjes balie omdat ik dacht dat die stuk zou gaan
Verder zeer geslaagd feest, Daveytl en Almighty gezien, verder vast nog wat meer maar ben slecht met namen, hehe.
ow ja? daar weet ik niks meer van.. als dat zo is, wil ik een herkansing!wrote:Yes I remember, ik heb gewonnen toch?wrote: we did a battle remember?
![]()
Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar 
wrote:Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar
Idd zeg, irritatiemomentjewrote:Pfoe wat een feest was dit zegToch wel een beetje wisselvallig qua stemming
![]()
Van pure woede omdat scary noises wel geteased werd maar niet gedraaid.
wrote:wrote:Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar![]()
![]()
Awkward...
Jaa echt vaag allemaalwrote:wrote:Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar![]()
![]()
owja wesley93 ook nog gezien volgens mij op t eind als ik het goed heb
nog een praatje gemaakt alleen geen idee meer waarover
Wat een avond!
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Wel op een echt vet nummer dan hewrote:ow ja? daar weet ik niks meer van.. als dat zo is, wil ik een herkansing!
Who was there
Nobody has said they're going yet.