Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Pommer wrote: Ik kan het eigenlijk niet maken maar ik ga proberen om volgend weekend alsnog bij Inception te zijn, ik wil wel meer van dit soort avonden beleven :loving:
Je gaat gewoon :mad:
Pommer wrote:Dit had ik echt niet willen missen, lellebellebellebel je bent m'n held!
Glad you enjoyed it :D Op het einde kon ik niet meer om dat drankje heen he :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Oeh wat klinkt dit vet zeg...

En hoe was RR, verwachtte daar niet veel van... maar hoor er ook niemand over?
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
J9_ wrote:Leuk feestje! :D helden sowieso Frequencerz live
we did a battle remember :cool: ?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Rik wrote:En hoe was RR, verwachtte daar niet veel van... maar hoor er ook niemand over?
Ik heb er toch zeker van genoten, Annihilate vond ik echt heerlijk, zelfde geldt voor Redemption. Verder kwamen de kicks niet echt goed over, dat was wel jammer :/ De kicks van Helpless waren ronduit vreselijk, was echt niet om aan te horen :sick: Toen ik een beetje om me heen keek had ik ook wel het idee alsof veel mensen het niet geweldig vonden, wat ik wel kan begrijpen.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Mr Lellebel wrote:
Rik wrote:En hoe was RR, verwachtte daar niet veel van... maar hoor er ook niemand over?
Ik heb er toch zeker van genoten, Annihilate vond ik echt heerlijk, zelfde geldt voor Redemption. Verder kwamen de kicks niet echt goed over, dat was wel jammer :/ De kicks van Helpless waren ronduit vreselijk, was echt niet om aan te horen :sick: Toen ik een beetje om me heen keek had ik ook wel het idee alsof veel mensen het niet geweldig vonden, wat ik wel kan begrijpen.
Aha, tja, mij zou zo'n RR only set sowieso niet aanstaan denk ik...
A
't was ook drama... Enig hoogtepuntje van Pattern 2 imo
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wel erg tof dat die cdtjes uitdeelde! Had die van mij verstopt achter een kapotte drank automaat (?) vlakbij de muntjes balie omdat ik dacht dat die stuk zou gaan :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Almighty wrote:'t was ook drama... Enig hoogtepuntje van Pattern 2 imo
En Nackt :D voor de rest was het alleen maar meer van hetzelfde :P .
Maar wat was het gruwelijk vet en episch gezellig, Luc wat ben jij ook een kerel :P het einde was echt geweldig! Jammer dat we wat eerder weg gingen :( .
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Radical Redemption was de enige set van de avond waar ik echt helemaal geen ruk aan vond. Sorry to say. Avio kon me ook niet zo boeien :(
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Zoooo, ik ben ook weer wakker! Wat een gruwelijk dik feest was dit zeg! Echt de hele avond maximaal losgegaan met wie allemaal wel niet?! :yay:

Echt alles wat iedereen heeft gezegd klopt helemaal! Echt te vet! Ook weer veel nieuwe lieve mensjes ontmoet :)
1 tip, haal er nooit een broodje bal, wat een gigantisch goor broodje was dat zeg :sick:

Wie ik allemaal ontmoet heb voor zover ik het me nog heug
Dennis
M-arijn
Ruubbiie
Mr.lellebel
Dawasiknie
Henk-jan
Tel
Rawbin
Piaaa
En vast nog wel wat meer! Speciale dank gaat uit naar Pete, Daveytl, Janus en Wootum! :yay:
Held van de avond was duidelijk Thera, dit was echt gruwelijk!
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik vind trouwens Trespasser een briljante track live, thuis vind ik er weinig aan, maar live gaat die zo gigantisch hard :D
Artist
1973 posts member since 2009
Thera LIVE :worship: veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te kort!!!! HOE wants this motherfucker?? :lol:

Was supergezellig :D
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
ik ben trouwens theracords fan AF na deze avond... de dj's van theracords ( m.u.v. Degos & Re-Done) hebben me zwaaaaaaaaaaar teleurgesteld :(
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ruubiie wrote:ik ben trouwens theracords fan AF na deze avond... de dj's van theracords ( m.u.v. Degos & Re-Done) hebben me zwaaaaaaaaaaar teleurgesteld :(
Thera? xd

Die draaide juist een meesterlijk setje.
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
M-arijn wrote:Wel erg tof dat die cdtjes uitdeelde! Had die van mij verstopt achter een kapotte drank automaat (?) vlakbij de muntjes balie omdat ik dacht dat die stuk zou gaan :P
Ik stond linksvooraan waar dus die cd's weggegeven werden, gevolg was dat ik helemaal naar de klote werd gedrukt door al die gierige Nederlanders die zo graag zo'n ragcd wouden.

Verder zeer geslaagd feest, Daveytl en Almighty gezien, verder vast nog wat meer maar ben slecht met namen, hehe.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Ruubiie wrote:ik ben trouwens theracords fan AF na deze avond... de dj's van theracords ( m.u.v. Degos & Re-Done) hebben me zwaaaaaaaaaaar teleurgesteld :(
Er waren er 2, en 1 daarvan was een uitzondering & je bent Theracords fan af?

Klinkt als vrouwen taal :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Olijfboompje wrote:
Thera? xd

Dat niet, maar o.a. Rikkert herkende me niet eens (heb hem al 6000000x gesproken inmiddels) en Pieter negeerde me half.. beetje sterallures beginnen de mannen van Theracords te krijgen!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ruubiie wrote:
Olijfboompje wrote:
Thera? xd

Dat niet, maar o.a. Rikkert herkende me niet eens (heb hem al 6000000x gesproken inmiddels) en Pieter negeerde me half.. beetje sterallures beginnen de mannen van Theracords te krijgen!
Man man man, doe eens niet zo huilie huilie.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Het is ook maar een trolletje, Vader van HT :P
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ruubiie wrote:Het is ook maar een trolletje, Vader van HT :P
grappig joh
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
b-ram wrote:
Ruubiie wrote:Het is ook maar een trolletje, Vader van HT :P
grappig joh
oeeeeeeeeh, er komt een trollkritiekje op Theracords, en gelijk is het niet leuk meer :lol: :lol: :aww:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Degos wrote:
Rampestamper wrote:
pepepe wrote:Toen degos & re-done mash up van phillipe rochard erin knalde wist ik echt niet meer waar ik het zoeken moest! Misschien wel de vetste track die ik live op een feest gehoord heb :loving:
Graag gedaan.. :D Ten minste, ik had het met Thijs over die track.. Toen zei die dat ze daarmee gingen openen.. (Denk dat ze dat toch al van plan waren, maar goed.. :P)

Wat een rete vet feest! Alle woorden over het feit dat raw hardstyle minder mijn smaak aan het worden was neem ik allemaal terug! :worship:

ik heb al maanden in me hoofd zitten dat ik daarmee wou openen :-) zo gedacht zo gedaan ;-)
Nou, de stemming zat er meteen goed in. Jullie namen het publiek ook uitstekend mee. Nauwelijks zoveel mensen zo hard los zien gaan het laatste uurtje en het was een geweldige set! Die nieuwe track van jullie knalt zoooooo gruwelijk hard trouwens. Angels Deserve To Die :worship: Previewtje? :whistle:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Wat heb ik hier flink genoten zeg. Ge-wel-dig. :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Jurheinen wrote: Wie ik allemaal ontmoet heb voor zover ik het me nog heug
Dennis
M-arijn
Ruubbiie
Mr.lellebel
Dawasiknie
Henk-jan
Tel
Rawbin
Piaaa
:cry:

For me, i'm your sooooooooooooorrow???
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
mandy wrote:zo, ik ben ook weer uit mn coma ontwaakt
WAT een nacht! serieus heb me echt super vermaakt, echt genieten :D vooral op het einde met degos & re-done nog het laatste beetje energie eruit knallen, wat een set :D !
en vooral ook door de mensen waarbij we stonden, echt super gezellig!
Paar nieuwe mensen ontmoet, Falco dacht ik, almighty (lief!! haha), pia die echt een super goede vent is en echt mee gelachen heb haha :P MovingMadness maakt zn naam ook wel waar haha
en ook met jurre, henk-jan, mireille, julius, davey, david, ruben, janine (escaping from the heat yo! :P) en de rest weer super goed vermaakt :D helden!
Ook is de dancebattle tussen tom en mij geeindigd in een gelijkspel haha
kortom echt een geweldige nacht gehad, bedankt allemaal! :D
was jij dat meisje die een harry potter teken op mijn voorjoofd heeft gekrast? xd

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago