Dat viel te merken op het eindewrote:Damn wat een feest was dit zegalleen jammer dat het een dure avond is geworden voor mij, 65 euro binnen uitgegeven. En was halverwege het feest eigenlijk al te lazerus om door te gaan
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Echt helemaal stuk gegaan haha, niet gezond al die tracks achter elkaar, Mash Up, Outside The Box, Sexual Thrill, Proud to be Loud, Funky Shit Remix etc. Was zo vetwrote: het einde was echt geweldig!
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
G
iddwrote:wrote:Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar![]()
![]()
dehhhh, dit was Revolution!!! die was ook vet !!!!wrote:Wel op een echt vet nummer dan hewrote:ow ja? daar weet ik niks meer van.. als dat zo is, wil ik een herkansing!
maar oké volgende keer mag jij een nummer uitkiezen
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Ja die is ook wel vet hoor
maar dat is niet mijn topper... We hadden Attention moeten doen ;P
Gaan ze hun eigen shirts laten drukken
PAAP United WTF 
die werd ervoor al gedraaidwrote:Ja die is ook wel vet hoormaar dat is niet mijn topper... We hadden Attention moeten doen ;P
Echt sneue kereltjes iddwrote:Gaan ze hun eigen shirts laten drukkenPAAP United WTF
Mijn excuseswrote:iddwrote:wrote:Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar![]()
![]()
kan echt niet
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Weet ik! Maar daar hadden we eigenlijk de battle op moeten doen ipv Revolutionwrote:die werd ervoor al gedraaidwrote:Ja die is ook wel vet hoormaar dat is niet mijn topper... We hadden Attention moeten doen ;P
Goedemorgen, ik ben net mn bed uit. Nu ontbijten en over 2 uur avond eten. 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Nando en Iris? Heb iris een paar bij nando weg gehaald, sloeg echt alles 
Zegt het meesterbrein achter onze paaperatie...wrote:Echt sneue kereltjes iddwrote:Gaan ze hun eigen shirts laten drukkenPAAP United WTF
En ik vond het nog wel zo leuk om jou te bespiedenMaar ik weet in ieder geval wel dat Piaaa me niet meer kan bespieden
Hahahwrote:wrote:Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar![]()
![]()
Beetje not-done
Niet echt voor op het forum bestemd.. heeft nog een behoorlijk staartje gehad.wrote:Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Nando en Iris? Heb iris een paar bij nando weg gehaald, sloeg echt alles
Nee koen, ik ben de hele nacht opgeweest en uiteindelijk had ik meer energie dan thijs en gosse bij elkaar.wrote:hahhawrote:oooooooooh de almachtige Oostzaner heb ik ontmoetwat een baas zeg.. was het niet koud daarboven trouwens? godnondeju zeg wat ben jij groot
had hij tussendoor nog een dutje gedaan of niet?
Tom, wat dacht je van ons ultieme sitdown momentje
lachen gieren brullen met die verbaasde gezichten om ons heen 
Hahah en een paar mensen ook nog: WAT DOEN JULLIE NOU ?!?!wrote:Tom, wat dacht je van ons ultieme sitdown momentjelachen gieren brullen met die verbaasde gezichten om ons heen
Ga toch zeker niet los op wake up .. kom op zeg
Jaa jongens allemaal nieuwe mensen kan gebeuren:Pwrote:Hahahwrote:wrote:Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar![]()
![]()
![]()
Beetje not-done
Zal het nooit meer doen!
ge-wel-dig ditwrote:Hahah en een paar mensen ook nog: WAT DOEN JULLIE NOU ?!?!wrote:Tom, wat dacht je van ons ultieme sitdown momentjelachen gieren brullen met die verbaasde gezichten om ons heen
Ik ben er zo hard op los gegaan, dat ik mezelf voor men oogkas sloeg met men lompe heid en daar nog een uur last van hadwrote:Hahah en een paar mensen ook nog: WAT DOEN JULLIE NOU ?!?!wrote:Tom, wat dacht je van ons ultieme sitdown momentjelachen gieren brullen met die verbaasde gezichten om ons heen
Ik zei nog tegen iemand: boeit me geen flikker wat ze vanavond draaien, ik ga op alles los.
Eerste plaat: Wake Up
Met je: "zitten doe je thuis!"wrote:Ik zei nog tegen iemand: boeit me geen flikker wat ze vanavond draaien, ik ga op alles los.
Who was there
Nobody has said they're going yet.