En dat moet ik nog meemaken in de Matrixxwrote:Enige wat dit kan verpesten is kut geluid
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
wrote:..een early set gaat draaienwrote:Hoop dat The Beholder ..
Prima TT
. Vooral zin in Thera & Degos & Re-Done!
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 12 minutes ago
Ik niet, bij 10 Years was het niet om aan te horen zo schel ..wrote:En dat moet ik nog meemaken in de Matrixxwrote:Enige wat dit kan verpesten is kut geluid
A
Toen was ik er niet
:D:D:D:D
Wow dit had ik niet durven dromen! Wat een TT!

Beholder die opent, aan de ene kant wel fijn, maar als afsluiter zou ook een keer wel fijn zijn.
Nu weet je wel ongeveer wat je kunt verwachten. Niet dat dat erg is trouwens, hopen dat hij nog wat oudere Zany & Beholder draait!
Nu weet je wel ongeveer wat je kunt verwachten. Niet dat dat erg is trouwens, hopen dat hij nog wat oudere Zany & Beholder draait!
Geloof mij, als Beholder afsluit draait ie alsnog bijna hetzelfde. Kerel heeft er volgens mij weinig verstand van. 
1 Sjaak Afhaak helaas, mja gelukkig schiet ik nooit meer tickets voor, voor mensen.
heb ik ook wel afgeleerdwrote:1 Sjaak Afhaak helaas, mja gelukkig schiet ik nooit meer tickets voor, voor mensen.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Verdomme maandag en dinsdag hertentamens
anders was het wel een optie geweest
Het is dat het zo ver is, anders had ik hier bij moeten zijn! 
Tomwrote:Verdomme maandag en dinsdag hertentamensanders was het wel een optie geweest
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ook maar een kaartje gehaald net, moet zondag wel leren voor toetsweek maar ga toch nuchter en met de auto dus ben lekker vroeg thuis 
Nuchterwrote:Ook maar een kaartje gehaald net, moet zondag wel leren voor toetsweek maar ga toch nuchter en met de auto dus ben lekker vroeg thuis
Iemand nog een kaartje over? Heb misschien wel interesse 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Huilen met de pet op.wrote:Tomwrote:Verdomme maandag en dinsdag hertentamensanders was het wel een optie geweest
Ik heb niet eens een pet op en ik ben al aan het huilen. Moet je nagaan!!
http://www.xxlerator.nl/tickets kan toch ook?wrote:Iemand nog een kaartje over? Heb misschien wel interesse
D
Artist
184 posts member since 2010
last seen Jul 2025
zow, de zooi eens even flink slopen daar :-)
Dat zijn de betere berichtenwrote:zow, de zooi eens even flink slopen daar :-)
Of met super rauwe/ harde Hardstyle
Last edited by Daveytl on , edited 1 time in total.
Daar heb ik alle vertrouwen inwrote:zow, de zooi eens even flink slopen daar :-)
Outside the box thinking, YEAH!
Who was there
Nobody has said they're going yet.