Met de trein ?!wrote:Ik woon in het beschaafde deel van Overijssel!wrote:boeren!!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
UTRECHT REPRESENTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Ruubiie 
Hij zou vandaag komen:wrote:Komt morgen de timetable?
XXlerator
Next Tuesday we will publish the timetable for XXlerator Raw - Pirates. What does your ideal timetable looks like? Let us know :-)
+1, zijn er verder volgens mij niet veel. Saaie kutprovinciewrote:UTRECHT REPRESENTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Ruubiie
22:00 - 23:30: Devon K.
23:30 - 00:30: Beholder
00:30 - 01:30: Avio
01:30 - 02:00: Live: Frequencerz
02:00 - 03:30: Adaro & B-Front
03:30 - 04:30: Radical Redemption
04:30 - 05:00: Live: Thera
05:00 - 06:00: Degos & Re-Done
MC: Da Syndrome
Jammer .. ben er niet bij. Ik zou dan Beholder & Avio missen als ik tóch nog kom.
23:30 - 00:30: Beholder
00:30 - 01:30: Avio
01:30 - 02:00: Live: Frequencerz
02:00 - 03:30: Adaro & B-Front
03:30 - 04:30: Radical Redemption
04:30 - 05:00: Live: Thera
05:00 - 06:00: Degos & Re-Done
MC: Da Syndrome
Jammer .. ben er niet bij. Ik zou dan Beholder & Avio missen als ik tóch nog kom.
wrote:+1, zijn er verder volgens mij niet veel. Saaie kutprovinciewrote:UTRECHT REPRESENTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Ruubiie
Perfecte timetable imo, zo had ik hem ongeveer in m'n hoofd. D&R afsluiten wordt echt hele dikke shit. 
Prima timetable inderdaad, D&R afsluiters
Hoop dat The Beholder nou ook eens wat écht hard spul draait, Midnight, Who Wants This, Do You Want Heavy etc.
Waar woon jij dan Rik?
Edit: Oh ik zie het al. En toch blijft het saai
Is nooit een leuk feestje oid en het uitgaan stelt ook vrij weinig voor op de plaatsen waar ik ben geweest. Gelukkig is mijn eigen dorpje wel perfect 
Hoop dat The Beholder nou ook eens wat écht hard spul draait, Midnight, Who Wants This, Do You Want Heavy etc.
Waar woon jij dan Rik?
Edit: Oh ik zie het al. En toch blijft het saai
Ik hoop dat Beholder de Bitcrusher Remix gaat draaien 
Heerlijke TT, geen rare fratsen, heerlijk beuken. Pommer, woon jij Utrecht? Waar?
Dit wordt zo associaal hard los gaan zaterdagwrote:Perfecte timetable imo, zo had ik hem helemaal in m'n hoofd.
04:30 - 05:00 Live: Thera
05:00 - 06:00 Degos & Re-Done
Nog erger dat ik niet kan
05:00 - 06:00 Degos & Re-Done
Nog erger dat ik niet kan
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 12 minutes ago
Top TT, had ook niet heel anders gekund trouwens ..
Zelden zo'n perfecte timetable gezien. Beholder kan prima de avond openen na Devon K en alles daarna past perfect in het plaatje. Degos en Re-Done zijn niet echt mn favorieten maar die kunnen wel een avondje als dit gruwelijk hard afsluiten 
Idd saai kwa uitgaan.. Maar wij zijn ook aanwezig _o_wrote:wrote:+1, zijn er verder volgens mij niet veel. Saaie kutprovinciewrote:UTRECHT REPRESENTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Ruubiie
En wat een perfecte timetable
Gebeden verhoord.wrote:Vanavond maar een gebedje doen voor het slapen gaan dat ze Beholdert als 2e laten draaien na Devon K want de rest wil ik voor geen goud missen!
Perfecte time table! Nu mis ik vrij wel niets mocht ik echt pas om half 1 binnen zijn.
Provincie he, niet in Utrecht zelfwrote:Heerlijke TT, geen rare fratsen, heerlijk beuken. Pommer, woon jij Utrecht? Waar?
Dit wordt me een feest
hoge verwachtingen, kan niet anders dan geniaal worden.
Enige wat dit kan verpesten is kut geluid
Enige wat dit kan verpesten is kut geluid
wat S&I werk draait, Who Wants This erop gooit, etc etc 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Helemaal mee eens! Dit wordt genieten geblazenwrote:Perfecte timetable imo, zo had ik hem ongeveer in m'n hoofd. D&R afsluiten wordt echt hele dikke shit.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Hoppa wij zijn er bij! 
Nu beholder zo vroeg staat weet ik al wat voor set er te verwachten is, hoop dat hij mn verwachtingen als nog om zeep helpt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.