Ah fuck, zat op Partyflock te kijken, maar had de verkeerde XXL voor me neuswrote:http://www.xxlerator.nl/tickets kan toch ook?wrote:Iemand nog een kaartje over? Heb misschien wel interesse
Domme actie..
Ah fuck, zat op Partyflock te kijken, maar had de verkeerde XXL voor me neuswrote:http://www.xxlerator.nl/tickets kan toch ook?wrote:Iemand nog een kaartje over? Heb misschien wel interesse
denk wel met rauwe hardcore, zal zo eens ff na vragen of dat mag.wrote:Dat zijn de betere berichtenwrote:zow, de zooi eens even flink slopen daar :-)Sluiten jullie af met Hardcore trouwens? (
)
Of met super rauwe/ harde Hardstyle?
zou je dan alstublieft Statement of Disorder (unexist remix) kunnen draaien???wrote:denk wel met rauwe hardcore, zal zo eens ff na vragen of dat mag.wrote:Dat zijn de betere berichtenwrote:zow, de zooi eens even flink slopen daar :-)Sluiten jullie af met Hardcore trouwens? (
)
Of met super rauwe/ harde Hardstyle?
Noo man, is een hardstyle feestwrote:Gewoon lekker afsluiten met snoeiharde hardcore
Pak maar een paar speakers Robert. Dan vind je t wel leuk.wrote:Noo man, is een hardstyle feestwrote:Gewoon lekker afsluiten met snoeiharde hardcore
Dat is niet waar.wrote:Er zijn genoeg Hardstyle-platen die veel harder zijn dan de meeste Hardcore.
Ik snap je redenering, maar vind het toch altijd wel wat hebben.wrote:Hardstyle afsluiten met Hardcore vind ik altijd zo cheesy. Snap niet dat mensen daar op zitten te wachten, ga dan naar een Hardcore feestEr zijn genoeg Hardstyle-platen die veel harder zijn dan de meeste Hardcore. En zeker nu er een Theracords- artiest afsluit.
Maarja, dan maar iets eerder naar huis gok ik. Is ook wel voordelig in verband met de rust die er dan waarschijnlijk is buiten op de weg
Precies, lekker afsluite met hardstyle!!!wrote:Hardstyle afsluiten met Hardcore vind ik altijd zo cheesy. Snap niet dat mensen daar op zitten te wachten, ga dan naar een Hardcore feestEr zijn genoeg Hardstyle-platen die veel harder zijn dan de meeste Hardcore. En zeker nu er een Theracords- artiest afsluit.
Maarja, dan maar iets eerder naar huis gok ik. Is ook wel voordelig in verband met de rust die er dan waarschijnlijk is buiten op de weg
Ik bedoelde eigenlijk: Er zijn genoeg Hardstyle-platen die veel harder zijn dan de meeste Hardcore waarmee op dit soort feesten afgesloten wordt.wrote:Dat is niet waar.wrote:Er zijn genoeg Hardstyle-platen die veel harder zijn dan de meeste Hardcore.Genoeg platen die harder zijn dan veel hardcore.
wrote: Dat is niet waar.Genoeg platen die harder zijn dan veel hardcore.
Ik bedoelde eigenlijk: Er zijn genoeg Hardstyle-platen die veel harder zijn dan de meeste Hardcore waarmee op dit soort feesten afgesloten wordt.
Zo iets duidelijker?
en daarom vraag ik deze plaat aan..wrote: zou je dan alstublieft Statement of Disorder (unexist remix) kunnen draaien???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neeeee alsjeblieft niet..wrote:..een early set gaat draaienwrote:Hoop dat The Beholder ..
Die vind ik ook briljantwrote:wrote: Dat is niet waar.Genoeg platen die harder zijn dan veel hardcore.
Ik bedoelde eigenlijk: Er zijn genoeg Hardstyle-platen die veel harder zijn dan de meeste Hardcore waarmee op dit soort feesten afgesloten wordt.
Zo iets duidelijker?en daarom vraag ik deze plaat aan..wrote: zou je dan alstublieft Statement of Disorder (unexist remix) kunnen draaien???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Early Pirateswrote:neeeee alsjeblieft niet..wrote:..een early set gaat draaienwrote:Hoop dat The Beholder ..
JA, gruwelijke plaat! Of Meccano Twins - Domin-hated!wrote: So Many Sacrifices bijvoorbeeld