Blijft leukwrote:Had zoiets kunnen verwachtenwrote: Pas op voor de fotocamera hé!, maar ik zal wel uit de buurt blijven dan..
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Lopen is best verwrote:Haha nee hoor, nog niet eens over nagedacht.wrote:Te skir voor een taxiritje jonge?wrote:Geloof dat de tijden waren gewijzigd, het duurt nu tot 6.Alsnog kut, lopen naar Nijmegen CS voor mij.
Wij gaan ook met de taxi naar CS
Dan lekker afteren op het station haha.
Heb hier wel episch veel zin in
Kan wel.wrote:Haha, ik baal ook echt hard dat ik hier niet naar toe kanwrote:Fuck man, ik moet hier echt naar toe
Hoe kom jij bij het idee dat ik ga bobben eigenlijk..? vraag ik me al de hele dag afwrote:5 uur zou inderdaad heel kut zijn... Hoop dat Pecolatje gaat bobben, dan ben ik waarschijnlijk wel aanwezig.![]()
Met het OV gaat het m niet worden voor mij.
Ja, alles kan.wrote:Kan wel.wrote:Haha, ik baal ook echt hard dat ik hier niet naar toe kanwrote:Fuck man, ik moet hier echt naar toe
Ga niet zeuren om geld man, je hebt zat geld 
Hoe zou jij dat moeten weten?wrote:Ga niet zeuren om geld man, je hebt zat geld
En niet alleen het geld, maar ik moet dan ook alleen reizen + dan heb ik 3 weken achter elkaar een feest, is me moedertje ook niet echt blij mee denk ik
Op laatste Inception (September) stonden ze ook samen als AVIO, niet livewrote:Laatste avio set was decibel als ik mij niet vergis, voor mezelf dan. Meeste zin in avio!!
Ahh vet man, was ik niet bijwrote:Op laatste Inception (September) stonden ze ook samen als AVIO, niet livewrote:Laatste avio set was decibel als ik mij niet vergis, voor mezelf dan. Meeste zin in avio!!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Zal mijn eerst keer AVIO worden 
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Denk het wel hoor, op Partyflock zijn ook maar 600 mensen die erheen gaan en veel twijfelaars. Meeste feestjes in de XX was dit getal wel wat hoger?
Ik hoop in ieder geval dat het uitverkocht raaktwrote:Denk het wel hoor, op Partyflock zijn ook maar 600 mensen die erheen gaan en veel twijfelaars. Meeste feestjes in de XX was dit getal wel wat hoger?
Wanneer XX uitverkocht is heb je veel meer ruimte dan dat ze bij de deur nog tientallen toelaten, dat is echt waardeloos..
Mja haal m'n kaartje pas de week ervoor denk ik, tenzij er waarschuwing komt vanuit XX dat kaartjes opraken
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
En mijn kaartje is binnen! Aanwezig met Daveytl en Pete 
Ook nog maar mijn 2e keer vgmwrote:Zal mijn eerst keer AVIO worden
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Schande mensen, schande!
AVIO is altijd feest!
AVIO is altijd feest!
T
Steeds meer zin begin ik hier in te krijgen.
Frequencerz Live, AVIO, Radical Redemption en Degos & Re-Done
Frequencerz Live, AVIO, Radical Redemption en Degos & Re-Done
Whoeeiiiii lekker chef, daar hou ik nou van dit soort berichtjeswrote:Morgen even kaartjes halen!
Kaartjes gehaald, dit wordt heldig!!!
M'n ex danst wel eens daar, dus die dacht ik doe eens aardig.. nou vooruitwrote:Hoe dan? :O
Dacht het ff niet hèwrote:Hmm, hoe heet ze?![]()
Oejaaaa Thera live oelalalalalala
Zin in! M'n verjaardagsfeestje
want na naar QD te zijn geweest blaas ik XQ af..
Zin in! M'n verjaardagsfeestje
Who was there
Nobody has said they're going yet.