Ik ook! Zal sowieso wel snoeihard beuken worden, maar meestal draait Pieter toch wel erg gevarieerde setjes met platen van alle Theracords-artiesten, oudere platen en tracks van andere labels ertussen. We zullen zien!wrote:Ben ook wel erg benieuwd wat Thera live gaat worden!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Moet ook wel gevarieerd zijn, anders wordt een liveset al gauw saai in veel gevallen.
Gunz For Hirewrote:Moet ook wel gevarieerd zijn, anders wordt een liveset al gauw saai in veel gevallen.
Waarom eigenlijk maar tot 5.00, wat een kut tijd
Maar miss wel aanwezig!
Vorige Raw editie is mij heel goed bevallen bij XX 
Maar miss wel aanwezig!
Geloof dat de tijden waren gewijzigd, het duurt nu tot 6.wrote:Waarom eigenlijk maar tot 5.00, wat een kut tijd![]()
Maar miss wel aanwezig!Vorige Raw editie is mij heel goed bevallen bij XX
Oja ik zie op PF, beginpost is nog niet aangepast
Nja lopen is niet zo erg, behalve als het regent
Nja lopen is niet zo erg, behalve als het regent
D
ook kaartje gehaald moet hier gewoon heen
ben benieuwd hoe ik dat ga doen met Destination X, denk eerst daarheen voor Deetox en gelijk door naar nijmegen 
Gaat zo vet worden dit he! eerst xxlerator raw en dan door na Feyenoord 
Gewoon lekker aanwezig, gaat vet worden 
Fuck man, ik moet hier echt naar toe 
Haha, ik baal ook echt hard dat ik hier niet naar toe kanwrote:Fuck man, ik moet hier echt naar toe
Tot 5 uur. Klote dat is niet zo handig met het OV!
Hoezo tot 5? Staat gewoon overal tot 6 hoor?wrote:Tot 5 uur. Klote dat is niet zo handig met het OV!
Laatste avio set was decibel als ik mij niet vergis, voor mezelf dan. Meeste zin in avio!!
Ik kijk in de laatste week wel ff of ik ga, eerst kijken hoeveel loon ik beur, dan ff kijken of ik met iemand mee kan rijden met de auto, en dan kijken of ik genoeg geld over hou voor Vendetta die week erna, is dus als als als, word kleine kans 
Hier in de openingspost staat tot 5. Vandaar die vergissing. Maar tot 6 kan eigenlijk wel goed
hopende dat er maandag nog kaartjes te koop zijn
moet echt wachten tot mijn salaris is gestort!
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Zaterdag maar eens kaartjes regelenn, word een mooiee! 
Te skir voor een taxiritje jonge?wrote:Geloof dat de tijden waren gewijzigd, het duurt nu tot 6.Alsnog kut, lopen naar Nijmegen CS voor mij.
Pas op voor de fotocamera hé!wrote:Zaterdag maar eens kaartjes regelenn, word een mooiee!
Inderdaad, gewoon met zijn vieren een taxi delen, is veel chiller dan lopenwrote:Te skir voor een taxiritje jonge?wrote:Geloof dat de tijden waren gewijzigd, het duurt nu tot 6.Alsnog kut, lopen naar Nijmegen CS voor mij.
En helemaal chill als iemand de taxi voor je betaald.

J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Had zoiets kunnen verwachtenwrote: Pas op voor de fotocamera hé!
Who was there
Nobody has said they're going yet.