Het is je ex, wat zou dat jou moeten boeienwrote:Dacht het ff niet hèwrote:Hmm, hoe heet ze?![]()
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
even rustig aan toen tot dit heldenfeest, het is het echt wel waard xD
Nee dus, net gvd een boete van €120 gehad :') FMLwrote:Heeeeeel mss aanwezig, heb mss vervoer geregeld. Nog ff afwachten.
loudness 2010 met een geile thera saus 
Ja ik geef ongewenst ff de persoonsgegevens van mijn ex aan een wildvreemde op het internetwrote:Het is je ex, wat zou dat jou moeten boeienwrote:Dacht het ff niet hèwrote:Hmm, hoe heet ze?![]()
Haha, snelheid?wrote:Nee dus, net gvd een boete van €120 gehad :') FMLwrote:Heeeeeel mss aanwezig, heb mss vervoer geregeld. Nog ff afwachten.
D
wrote:Moest ff mn brommer verplaatsen van het huis van een maatje naar de kroeg, paar honderd meter, dus ik had geen zin om m'n helm er voor op te doen, en daar stonden ze dan sneaky om het hoekje
Dat had hij me zelf ook kunnen vertellen meneer postcount geilert 
Misschien wilde ik het jou wel helemaal niet vertellen!wrote:Dat had hij me zelf ook kunnen vertellen meneer postcount geilert
als ik vervoer heb vier ik hier mijn verjaardag maja niemand die vanuit limburg gaat ?
D
Ik dacht ik help jullie even. 
Waar ligt dat?? Nee grapjewrote:niemand die vanuit limburg gaat ?
Het is dat ik al een eigen boeking heb de 28e, anders had deze zeker de overweging waard geweest
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Had jij 'm zeker toen je nog 17 was.
dit was ook mijn enige boete die ik tot nu toe heb gehad! pleurisjuten.. maar niks aan te veranderen helaasch!
Op stoep rijden plus geen helm is wel meer dan 60wrote:is dat 120 euro? Ik heb dat ook gehad en had toen boete van 60 eurowrote:Misschien wilde ik het jou wel helemaal niet vertellen!wrote:Dat had hij me zelf ook kunnen vertellen meneer postcount geilert
B
wrote:Ticket binnen
Ja en daar is vanacht ngo eeens 90 bijgekomen... kutkutkutkutkutkutkutkutkutlevenwrote:is dat 120 euro? Ik heb dat ook gehad en had toen boete van 60 eurowrote:Misschien wilde ik het jou wel helemaal niet vertellen!wrote:Dat had hij me zelf ook kunnen vertellen meneer postcount geilert
Volgens mij ben jij echt een probleemjongere.. Ik zal is even contact opnemen met je ouders!!
Ik duld geen kwajongens op een deugdelijke site als Hardtraxx!
Ja ik ben echt van god los, heb ook voor oudjaarsdag al rotjes afgestoken enzo jwzwrote:Volgens mij ben jij echt een probleemjongere.. Ik zal is even contact opnemen met je ouders!!![]()
Jezus hoe doen jullie dat elke keer, ik pak er hooguit 2 of 3 in een jaar?
Vind ik knap, ik ben 26, heb nog nooit 1 euro boete gehad. Ik ben 26, heb nog nooit 1 gaatje gehad, ik weet niet wat jullie allemaal uitspoken in jullie leven 
Wij zijn niet allemaal een heilig boontjewrote:Vind ik knap, ik ben 26, heb nog nooit 1 euro boete gehad. Ik ben 26, heb nog nooit 1 gaatje gehad, ik weet niet wat jullie allemaal uitspoken in jullie leven
Who was there
Nobody has said they're going yet.