Meer genieten van de feestdagenwrote:Plus geeft je meer, veel meer!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Plus geeft je meer, veel meer!
Haha ga je ook naar de Kuip? Kunnen we samen doorhalenwrote:Hmmmmm......:
28 januari 22:00 - XXlerator RAW
29 januari 12:30 - Feyenoord - Ajax
29 januari 17:00 - Wokken met de Plus
30 januari 08:00 - Eerste stagedag
Krijgen jullie je dip al op zondag 13.15wrote:Haha ga je ook naar de Kuip? Kunnen we samen doorhalenwrote:Hmmmmm......:
28 januari 22:00 - XXlerator RAW
29 januari 12:30 - Feyenoord - Ajax
29 januari 17:00 - Wokken met de Plus
30 januari 08:00 - Eerste stagedag
Mmmmh, dit of Inception of niks.. Vervoer (terug) is niet zeker bij beide, maar Inception is hier kwartiertje met de auto vandaan..
Kies gewoon voor beidenwrote:Mmmmh, dit of Inception of niks.. Vervoer (terug) is niet zeker bij beide, maar Inception is hier kwartiertje met de auto vandaan..
T
Ik kies voor dit en vendetta.wrote:Kies gewoon voor beidenwrote:Mmmmh, dit of Inception of niks.. Vervoer (terug) is niet zeker bij beide, maar Inception is hier kwartiertje met de auto vandaan..
Och gut net als een paar maanden terug in de ufo zeker.wrote: Krijgen jullie je dip al op zondag 13.15
D
Ufo?
VENDETTA!wrote:Ik kies voor dit en vendetta.wrote:Kies gewoon voor beidenwrote:Mmmmh, dit of Inception of niks.. Vervoer (terug) is niet zeker bij beide, maar Inception is hier kwartiertje met de auto vandaan..
deze word em niet, en beter kom je niet word em ook al niet, toen m'n hond dood ging moest ik toch echt ff m'n emoties de lucht in schieten door middel van vuurwerk, heb dus aardig wat geld uitgegeven, heb nu nog maar 55 euro en ik krijg me loon de 22e
D
Hardcoresjors rustig aan!
wrote: Krijgen jullie je dip al op zondag 13.15
Ook nog de week daarna HB wat wel zeker iswrote:Kies gewoon voor beidenwrote:Mmmmh, dit of Inception of niks.. Vervoer (terug) is niet zeker bij beide, maar Inception is hier kwartiertje met de auto vandaan..
Nee, het word 1 van de 2 of geen, anders word het me iets te veel qua geld en 3 weken op rij is geen aanrader (Voor mij tenminste), heb ik vorig jaar wel gezien met Knockout > 1e Inception > Loudness
Net een mailtje gestuurd om vrij te vragen dit weekend, hopelijk dus aanwezig! 
Ja die aliëns noemen het hun stadion, zag hem zaterdag landen naast de HMH.wrote:Ufo?
@ Dawasiknie Ik ga met mijn vader en mijn broertjes van 5 en 7, en moet daarna nog rijden naar Pak Boli met 4 collega's in mijn auto, doorhalen wordt hem dus niet, die 3 uurtjes slaap komen goed uit haha.
D
Ufo's zie je vaak s' nachts rond 3 uur!wrote:Ja die aliëns noemen het hun stadion, zag hem zaterdag landen naast de HMH.wrote:Ufo?
Hahaha jammer, ik ga wel gewoon doorwrote:Ja die aliëns noemen het hun stadion, zag hem zaterdag landen naast de HMH.wrote:Ufo?
@ Dawasiknie Ik ga met mijn vader en mijn broertjes van 5 en 7, en moet daarna nog rijden naar Pak Boli met 4 collega's in mijn auto, doorhalen wordt hem dus niet, die 3 uurtjes slaap komen goed uit haha.
Pak Boli is chill man, sowieso!
Misschien ook wel aanwezig. Datum zit alsinds goed 
Najib begint om 20.00u in Enschede. Eindigt rond 22.30u, laatste trein naar Nijmegen gaat 22.45u. Volgens mij wordt dat 'm niet 
wrote:Najib begint om 20.00u in Enschede. Eindigt rond 22.30u, laatste trein naar Nijmegen gaat 22.45u. Volgens mij wordt dat 'm niet
Kwartiertje eerder weg gaan of rennen!wrote:Najib begint om 20.00u in Enschede. Eindigt rond 22.30u, laatste trein naar Nijmegen gaat 22.45u. Volgens mij wordt dat 'm niet
Ik heb er in ieder geval dik veel zin in na zo'n line-up als op Qountdown, zal na XQ nog wel meer zin hebben.
Ben ook wel erg benieuwd wat Thera live gaat worden! 
Toevallig vandaag maar eens kaartjes gehaald
Leuke trailer, zoals gewoonlijk, alleen jammer van de trackkeuze
Maar belooft weer een goed feest te worde!
Leuke trailer, zoals gewoonlijk, alleen jammer van de trackkeuze
Maar belooft weer een goed feest te worde!
A
zinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzin
Who was there
Nobody has said they're going yet.