Inderdaad, 1-3wrote:Boeiend. Gewoon doorgaan. Ik moet ook naar de kuip, gaat wat wordenwrote:Lekkere timing ook weer. Dag erna naar Feyenoord - Ajax en maandag mn eerste stage dag. Toch wel twijfelachtig of ik ga
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Inderdaad, 1-19wrote:Boeiend. Gewoon doorgaan. Ik moet ook naar de kuip, gaat wat wordenwrote:Lekkere timing ook weer. Dag erna naar Feyenoord - Ajax en maandag mn eerste stage dag. Toch wel twijfelachtig of ik ga
wrote:Inderdaad, 29-1-12wrote:Boeiend. Gewoon doorgaan. Ik moet ook naar de kuip, gaat wat wordenwrote:Lekkere timing ook weer. Dag erna naar Feyenoord - Ajax en maandag mn eerste stage dag. Toch wel twijfelachtig of ik ga![]()
Dat is het probleem. Ik moet al om half 12/12uur met mn reet in de kuip zittenwrote:Maandag is ook mijn eerste stagedag.. Als je zorgt dat je zondag rond 13:00 wakker wordt slaap je 's avonds makkelijk hoor, spreek uit ervaring! Ik heb die plek niet voor niets voor je vrijgehouden!!wrote:Lekkere timing ook weer. Dag erna naar Feyenoord - Ajax en maandag mn eerste stage dag. Toch wel twijfelachtig of ik ga
Dan moet het helemaal geen probleem zijn!wrote:Dat is het probleem. Ik moet al om half 12/12uur met mn reet in de kuip zittenwrote:Maandag is ook mijn eerste stagedag.. Als je zorgt dat je zondag rond 13:00 wakker wordt slaap je 's avonds makkelijk hoor, spreek uit ervaring! Ik heb die plek niet voor niets voor je vrijgehouden!!wrote:Lekkere timing ook weer. Dag erna naar Feyenoord - Ajax en maandag mn eerste stage dag. Toch wel twijfelachtig of ik gawelk vak zit jij Daan? Zeker vak X of zo
Kaartje gekregen! Aanwezig dus 
Hmm, misschien wordt dit nog beetje vervelend voor mij, om te komen. 's Avonds ga ik volgens mij eerst naar een voorstelling van Najib. Even zien .. volgens mij is dat niet al te laat afgelopen.
Dit wordt hem denk ik niet voor mij, weken erna Inception & Hard Bass en ik hou geen cent over op de manier hoe ik het nu uitgeef. Jammer maar helaas 
Dan ga je toch niet naar Hard Bass?wrote:Dit wordt hem denk ik niet voor mij, weken erna Inception & Hard Bass en ik hou geen cent over op de manier hoe ik het nu uitgeef. Jammer maar helaas
Jawel daar gaan we altijd met een hele groep heen, gaan 2 bussen uit mn dorp dus dat is altijd super gezellig
En de voorgaande 2 edities waren ook gewoon top dus ik heb er alle vertrouwen in dat dat nu ook wel goed komt.
Gaan we eigenlijk weer met z'n tweeën of gaan er nog meer mee?wrote:JAwrote:Ik heb hier zooooo'n zin in
Yeah, ik heb vervoer terug! Dus komt helemaal goed 
Yes!!wrote:Yeah, ik heb vervoer terug! Dus komt helemaal goed
Heb er iig al kei veel zin in!! Gaan we weer mooi ff een dansje doen!!wrote:Yes!!wrote:Yeah, ik heb vervoer terug! Dus komt helemaal goed
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Ik ben nog aan het twijfelen!wrote:Gaan we eigenlijk weer met z'n tweeën of gaan er nog meer mee?wrote:JAwrote:Ik heb hier zooooo'n zin in
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Ga weg joh ;P met je twijfel!wrote: Ik ben nog aan het twijfelen!
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Heb net te horen gekregen van men maat waar ik een PC van heb gekocht dat ik in termijnen mag betalen, dus aanwezigwrote:Ga weg joh ;P met je twijfel!wrote: Ik ben nog aan het twijfelen!
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
wrote:Lekker Jurriën!
Hmmmmm......:
28 januari 22:00 - XXlerator RAW
29 januari 12:30 - Feyenoord - Ajax
29 januari 17:00 - Wokken met de Plus
30 januari 08:00 - Eerste stagedag

28 januari 22:00 - XXlerator RAW
29 januari 12:30 - Feyenoord - Ajax