ooeeeeehFrequencerz
Looking forward to our Live-act at Club Matrixx Xxlerator Pirates! This will be a perfect evening to preview our new tracks! Who's coming?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Pff, moet hier echt wel heen eigenlijk.
What keeps you from going?wrote:Pff, moet hier echt wel heen eigenlijk.
GAAN, GAAN, GAAN!wrote:Pff, moet hier echt wel heen eigenlijk.
Doubtswrote:What keeps you from going?wrote:Pff, moet hier echt wel heen eigenlijk.
Ga maar gezellig, ik ga denk ik ook. Wacht nog wel ff met mn kaartje kopen trouwens, dit raakte niet uitverkocht toch?
Laatste editie niet, die dervoor op de dag zelf (als ik het me goed herinner) dus zal op z'n hoogst in de laatste week zijn..wrote:Ga maar gezellig, ik ga denk ik ook. Wacht nog wel ff met mn kaartje kopen trouwens, dit raakte niet uitverkocht toch?
Dan wacht ik ook nog even met kaartje kopen tot ik zeker weet dat ik heen kanwrote:Laatste editie niet, die dervoor op de dag zelf (als ik het me goed herinner) dus zal op z'n hoogst in de laatste week zijn..wrote:Ga maar gezellig, ik ga denk ik ook. Wacht nog wel ff met mn kaartje kopen trouwens, dit raakte niet uitverkocht toch?
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Net kaartje gekocht !! kan niet wachten!!!
wrote:Denk haast niet dat dit hem word
Week ervoor BKJN week erna waarsschijnlijk Vendettawrote:wrote:Denk haast niet dat dit hem word
Valt een beetje klote
1 van die 2 overslaanwrote:Week ervoor BKJN week erna waarsschijnlijk Vendettawrote:wrote:Denk haast niet dat dit hem word
Valt een beetje klote
Valt precies tussen de twee tentamenweken in, maar waarschijnlijk:

Dat is de juiste instelling.
Dit feest valt niet te missen!
Hmmwrote:1 van die 2 overslaanwrote: Week ervoor BKJN week erna waarsschijnlijk Vendetta
Valt een beetje klote
Ik kies HC toch wel boven HS
Van mij mag je overal heen zolang je hier ook maar bij bent. We hebben namelijk wat te vieren!wrote:Bkjn zou ik misschien ook heen
+1wrote:Valt precies tussen de twee tentamenweken in, maar waarschijnlijk:
Waar zouden we toch zijn zonder herkansingen
Ook HT boven HC?wrote:Hmmwrote:1 van die 2 overslaanwrote: Week ervoor BKJN week erna waarsschijnlijk Vendetta
Valt een beetje klote![]()
Ik kies HC toch wel boven HS
Ik moet echt ff twijfelen man
Ik heb nog een maand om er over na te denken, als het lukt met geld ga ik denk ik wel,
Maar die trein is zo fucked up
Als ik dan iemand mee krijg met auto dan ga ik denk ik ook wel!
Ik heb nog een maand om er over na te denken, als het lukt met geld ga ik denk ik wel,
Maar die trein is zo fucked up
Als ik dan iemand mee krijg met auto dan ga ik denk ik ook wel!
Lekkere timing ook weer. Dag erna naar Feyenoord - Ajax en maandag mn eerste stage dag. Toch wel twijfelachtig of ik ga 
Maandag is ook mijn eerste stagedag.. Als je zorgt dat je zondag rond 13:00 wakker wordt slaap je 's avonds makkelijk hoor, spreek uit ervaring! Ik heb die plek niet voor niets voor je vrijgehouden!!wrote:Lekkere timing ook weer. Dag erna naar Feyenoord - Ajax en maandag mn eerste stage dag. Toch wel twijfelachtig of ik ga
ik wil ook ik wil ook ik wil ook!!!!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.