B-Front vs Adaro. 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zeg... wat er al eens boven mij is gezegd... ik ken ook nog (bijna) geen HT'ers... Idee voor XXlerator voor een meeting ofzo?
A
Houden zowrote: ik ken ook nog (bijna) geen HT'ers.
Je wil ze nie kennen.. allemaal dagjes mensen die alleen maar stilstaan
Een hoop gaan er ook nog op de grond zitten ook......
Wij gaan hier ons jubileum vieren!wrote:Aanwezig!
Sowiesowrote:Wij gaan hier ons jubileum vieren!wrote:Aanwezig!![]()
![]()
Dit word veels te erg voor mijn mogelijke eerste HS feestjewrote:Sowiesowrote:Wij gaan hier ons jubileum vieren!wrote:Aanwezig!![]()
![]()
Yep, dit was Chrissie en mijn eerste feestje samen, dus dat wordt flinks snuuv'nwrote: Dit word veels te erg voor mijn mogelijke eerste HS feestje
I will joinwrote:Yep, dit was Chrissie en mijn eerste feestje samen, dus dat wordt flinks snuuv'nwrote: Dit word veels te erg voor mijn mogelijke eerste HS feestje
2gr. genoeg?
Denk het niet.wrote:I will joinwrote:Yep, dit was Chrissie en mijn eerste feestje samen, dus dat wordt flinks snuuv'nwrote: Dit word veels te erg voor mijn mogelijke eerste HS feestje![]()
2gr. genoeg?
Daarom gooi ik er ook maar stuk of 2/3 tikkels bij 
wrote:Daarom gooi ik er ook maar stuk of 2/3 tikkels bij
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
gezelliggg, kan me mijn vorige xx raw nog wel herinnerenwrote:Aanwezig!
Heb als het goed is vervoer. Nu nog even kijken of ik genoeg centen heb dan
Die was toch superdonker? (misschien maar beter ook gezien mijn toestand toen haha). Ik zie hem nog welwrote:jaaaaaawel, we moeten onze foto-traditie in stand houden. hj heeft nog een foto van ons van zaterdagwrote:Heb als het goed is vervoer. Nu nog even kijken of ik genoeg centen heb dan
Ik ga proberen aanwezig te zijn iig, denk dat het wel goed komt
Nee, wij willen jou niet, kssst!wrote:Die ht-ers willen jou niet ontmoeten.wrote:Ik zou hier ook wel graag wat ht-ers ontmoeten, ken er al een paar van de vorige xxlerator raw en die was goed geslaagd
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
eindelijk weer avio tijd!!! 
Bij ons liggen er kaartjes van Epica onder de kerstboom...wrote:Kaartje onder de kerstboom. Nice!
G
hier moet gewoon een remix van dit nr gedraaid worden:
View on YouTube
View on YouTube
Who was there
Nobody has said they're going yet.