Ach ja! Jou herken ik wel hahaha. Was ook niet helemaal scherp op gegeven moment 
haha ok, nja geeft nietwrote:Ach ja! Jou herken ik wel hahaha. Was ook niet helemaal scherp op gegeven moment
haha ok, nja geeft nietwrote:Ach ja! Jou herken ik wel hahaha. Was ook niet helemaal scherp op gegeven moment
Ik zal mijn best doen! Krijg ik een herkansing op Hardbass?wrote:haha ok, nja geeft nietwrote:Ach ja! Jou herken ik wel hahaha. Was ook niet helemaal scherp op gegeven momentVolgende keer wel onthouden he
Ik ga niet naar hardbasswrote:Ik zal mijn best doen! Krijg ik een herkansing op Hardbass?wrote:haha ok, nja geeft nietwrote:Ach ja! Jou herken ik wel hahaha. Was ook niet helemaal scherp op gegeven momentVolgende keer wel onthouden he
Nu je het zegt, dat was ik helemaal vergeten!wrote:Ik heb vannacht gedroomd over die zeemeermin die door de zaal vloog hahah
Ik heb gedroomd over jou die in een paal hingwrote:Ik heb vannacht gedroomd over die zeemeermin die door de zaal vloog hahah
Ik heb over jou gedroomd als dat je opvrolijktwrote:Oppassen jij
en je hing in de zaal met een touw om je nek zeker?wrote:Ik heb over jou gedroomd als dat je opvrolijktwrote:Oppassen jijJij had ook zo'n zeemeerminpakje aan
Echt he, na 93227 keer vind ik het wel mooi geweest om als een mongool los te gaan op die plaat.wrote: Nee, daarvoor ging ik wel los, volgens mij ook best hard, maar op den duur ben je die plaat wel een beetje beu.
Ja nu je t zegt, zou goed kunnen. Iemand zei nog wel tegen me dat is pommer, maar weet niet meer of we nou ook een gesprek hebben gehadwrote:Heb ik jou dan ook gezien SoundtunerZ? Ik weet wel dat ik een paar nieuwe mensen ontmoet heb maar ik weet niet meer precies wie dat nou allemaal waren.
Ik stond ook de hele tijd daar namelijk
En filmen hoe al die andere mongolen daar keihard gingenwrote:Echt he, na 93227 keer vind ik het wel mooi geweest om als een mongool los te gaan op die plaat.wrote: Nee, daarvoor ging ik wel los, volgens mij ook best hard, maar op den duur ben je die plaat wel een beetje beu.
Daarom ging ik maar rustig op het podium staan en filmen
Haha okwrote:SoundTunerz!
Ik kan mij nu wel perfect herinneren wie je bent
Het gezicht is bekend![]()
Ik heb ook nog een mini babbeltje met je gemaakt haha
Haha oke, nou ja volgende keer dan maar. Heb je een foto ofzo van jezelf?wrote:Ja nu je t zegt, zou goed kunnen. Iemand zei nog wel tegen me dat is pommer, maar weet niet meer of we nou ook een gesprek hebben gehadwrote:Heb ik jou dan ook gezien SoundtunerZ? Ik weet wel dat ik een paar nieuwe mensen ontmoet heb maar ik weet niet meer precies wie dat nou allemaal waren.
Ik stond ook de hele tijd daar namelijk![]()
Precies, hahawrote:Echt he, na 93227 keer vind ik het wel mooi geweest om als een mongool los te gaan op die plaat.wrote: Nee, daarvoor ging ik wel los, volgens mij ook best hard, maar op den duur ben je die plaat wel een beetje beu.
Daarom ging ik maar rustig op het podium staan en filmen
Grappige is dat ik altijd wel een pretbek heb als ik nummers hoor die mij zinnen en setjes die mij bekoren!wrote: Haha okIk herkende jou ook niet in een keer, maar toen ik je dikke pretbek zag wist ik wel gelijk van dat moet olijfboompje zijn
![]()
Jij snapt het, ben Pattern 2 nog lang niet zat.wrote:Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen, wat een trackZeker één van m'n alltime favorieten geworden
En al helemaal in na zo'n set waarin ik eigenlijk alleen Nackt vet vond was hij zeer welkom.
Ja, als ik mij ergens aan irriteer, dan is het wel drukte. Zelfs al word ik door tien meisjes doodgedrukt, dan krijg ik de neiging ze stuk voor stuk door een muur heen te slaan.wrote:toen je vooraan stond daantje, was je wat minder tevreden, toen was je happy face even verdwenen, maar dat kwam omdat je vooraan haast doodgedrukt werd
Wat hadden we nou ook alweer afgesproken, hoeveel vierkante meter was voldoende?wrote:Ja, als ik mij ergens aan irriteer, dan is het wel drukte. Zelfs al word ik door tien meisjes doodgedrukt, dan krijg ik de neiging ze stuk voor stuk door een muur heen te slaan.wrote:toen je vooraan stond daantje, was je wat minder tevreden, toen was je happy face even verdwenen, maar dat kwam omdat je vooraan haast doodgedrukt werd
LOOOOOOOOOOOL Daniël @ 1:24wrote: View on YouTube
wrote:Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen, wat een trackZeker één van m'n alltime favorieten geworden
En al helemaal in na zo'n set waarin ik eigenlijk alleen Nackt vet vond was hij zeer welkom.
Haha oke, nou ja volgende keer dan maar. Heb je een foto ofzo van jezelf?wrote:Ja nu je t zegt, zou goed kunnen. Iemand zei nog wel tegen me dat is pommer, maar weet niet meer of we nou ook een gesprek hebben gehadwrote:Heb ik jou dan ook gezien SoundtunerZ? Ik weet wel dat ik een paar nieuwe mensen ontmoet heb maar ik weet niet meer precies wie dat nou allemaal waren.
Ik stond ook de hele tijd daar namelijk![]()
@ sec 8wrote: View on YouTube
Ja, vier vierkante meter ofzo?wrote:Wat hadden we nou ook alweer afgesproken, hoeveel vierkante meter was voldoende?wrote:Ja, als ik mij ergens aan irriteer, dan is het wel drukte. Zelfs al word ik door tien meisjes doodgedrukt, dan krijg ik de neiging ze stuk voor stuk door een muur heen te slaan.wrote:toen je vooraan stond daantje, was je wat minder tevreden, toen was je happy face even verdwenen, maar dat kwam omdat je vooraan haast doodgedrukt werd
Ik weet het niet meer ...