Ziekste live set ooit!
Wat stond ik nog te genieten na afloop
Wat stond ik nog te genieten na afloop
wrote:Muscle ache Monday in the hauz![]()
Hierbij mn tracklist van Thera LIVE
01 It's A Fine Day (feat. Yuna-X)
02 All Get Down (Again)
03 Two And A Half Kings (No No Edit)
04 Disturbia (Disturbing Kick Edit)
05 Pulling The Trigger (Thera 2012 Mix)
06 Doggystyle (Martin Gaus Edit)
07 Live Hard Now
08 Do The Happy Face
09 Therafied
10 No More Misunderstanding (2012 Mix)
11 Trespassing
Ik heb je liveset voor meer dan 72% in elkaar gezet, maar gunt me geen kaartjes? Flauw!wrote:Het lijkt me supergaaf om Thera voor het allereerst LIVE te horen en dan is de Matrixx een uitstekende plek om dat te laten horen. Met een plaat als It's A Fine Day om meteen de toon te zetten, waarna vol gas gegeven kan worden met platen als All Get Down, Two And A Half Kings, Live Hard Now, Pulling The Trigger, Disturbia, waarna er tot een absolute oorgasmische climax kan worden toegesprongen met Do The Happy Face en de remix van Breadstick. En als klap op de vuurpeil de officiële vuurdoop van Therafied ergens waar jij die geschikt vindt.
Volgens mij heb ik zo'n beetje de hele liveset al in elkaar gezet haha, maar je mag hem ook wel zelf invullen. Geweldig ga ik het sowieso vinden, al draai je geen van mijn voorgestelde tracks.
Whahaha06 Doggystyle (Martin Gaus Edit)
Dit ging gruwelijk lekker!!wrote:Muscle ache Monday in the hauz![]()
Hierbij mn tracklist van Thera LIVE
01 It's A Fine Day (feat. Yuna-X)
02 All Get Down (Again)
03 Two And A Half Kings (No No Edit)
06 Doggystyle (Martin Gaus Edit)
07 Live Hard Now
08 Do The Happy Face
09 Therafied
10 No More Misunderstanding (2012 Mix)
11 Trespassing
Ik heb eens een keer mensen laten winnen die nog nooit iets hadden gewonnenwrote: Ik heb je liveset voor meer dan 72% in elkaar gezet, maar gunt me geen kaartjes? Flauw!![]()
Haha, was just kidding. Snap ik ook wel, gelukkig kwamen de kaarten terecht bij mensen die er anders NIET bij zouden zijn, ik zou toch hoe dan ook gaan.wrote:Ik heb eens een keer mensen laten winnen die nog nooit iets hadden gewonnenwrote: Ik heb je liveset voor meer dan 72% in elkaar gezet, maar gunt me geen kaartjes? Flauw!![]()
Ja twee keer nog wel een gesprek met je gehadwrote:Heb ik jou ontmoet? Kan ik me niet herinneren, Hoe zag je eruit?
Owh haha, sorry!wrote:Ja twee keer nog wel een gesprek met je gehadwrote:Heb ik jou ontmoet? Kan ik me niet herinneren, Hoe zag je eruit?
Op t eind sowieso nog ff nadat het was afgelopen
Ja joh, is toch ook handjeklap hardstyle.wrote:Daniel wat een held _0_ Bij pattern 2 _0_ Lekker in ze handje klappen![]()
![]()
![]()
Spierpijn in me Rug, Biceps en benen. NONDEJU!wrote:De spierpijn is er hoor!! Zelfs op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.
Heel m'n benen, de zijkanten van m'n buik, m'n armen en m'n grote tenenwrote:Spierpijn in me Rug, Biceps en benen. NONDEJU!wrote:De spierpijn is er hoor!! Zelfs op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.
Wat is er veranderd aan de bovenstaande tracks?03 Two And A Half Kings (No No Edit)
Haha maar volgens mij spreek je me ook iedere keer aan in spacende toestandwrote: @ SoundTunerz, klopt idd
Alleen ik, uuhm, tja, besteed weinig tijd aan het onthouden van mensen
Heel vervelend voor de mensen die zich telkens voorstellen, maar volgens mij zei ik ook dat ik inmiddels al zoveel mensen ken dat het voor mij ernstig lastig is gezichten bij namen te plaatsen
Heel vervelend
Dankjewelwrote:Haha maar volgens mij spreek je me ook iedere keer aan in spacende toestandwrote: @ SoundTunerz, klopt idd
Alleen ik, uuhm, tja, besteed weinig tijd aan het onthouden van mensen
Heel vervelend voor de mensen die zich telkens voorstellen, maar volgens mij zei ik ook dat ik inmiddels al zoveel mensen ken dat het voor mij ernstig lastig is gezichten bij namen te plaatsen
Heel vervelend
Ben vrij lang, kort haar en een do the happy face shirtwrote:Owh haha, sorry!wrote:Ja twee keer nog wel een gesprek met je gehadwrote:Heb ik jou ontmoet? Kan ik me niet herinneren, Hoe zag je eruit?
Op t eind sowieso nog ff nadat het was afgelopen
Maar hoe zag je eruit dan?
Was vorig jaar in april ook al gebeurd dus waarom nu nietwrote:Top feest !!
Thera live![]()
set van t jaar, nu al?
Ja klopt. Tijdens Thera heb ik steeds bij dat midden podium gestaan. Op dat filmpje van dawasiknie sta ik ook op t begin in beeldwrote: Dankjewel
Toen was ik nog broodnuchter volgens mij
Ik was iig niet pillenwappie ofzo
Ik heb volgens mij wel nu een beeld bij wie je ook alweer bent
Je stond naast mij tijdens Thera's setje en ik heb je op het begin gesproken?