Oke ik sta dus een meter voor je haha
Volgende keer dan maar ff meeten idd!
Ik ga naar Hardclassics sowiesow, maar daar zal jij wel niet aanwezig zijn!
True!wrote:Knallen is altijd lekker idd, helaas draaien ze niet altijd goede muziek gheehhe
Oke oke oke okewrote:True!wrote:Knallen is altijd lekker idd, helaas draaien ze niet altijd goede muziek gheehhe
Ja, ik vind het op zich niet verkeerdIk ben een hardstyle omnivoor, kan het allemaal wel waarderen, alleen heb een afspraak gemaakt met mijn vriendin over feestjes
Ik ga dat feestje denk sowieso nog wel een keertje meepakken.
Hier gaat het miswrote:alleen heb een afspraak gemaakt met mijn vriendin over feestjes
Afspraken maken met vrouwen is sowiesow niet beheurlijk slim (zo beter....)wrote:Hier gaat het miswrote:alleen heb een afspraak gemaakt met mijn vriendin over feestjes
Wut?wrote:Hier gaat het miswrote:alleen heb een afspraak gemaakt met mijn vriendin over feestjes
Oke, dat is wel leuk!wrote:Ik heb met haar afgesproken dat we altijd samen gaan
Lang genoeg gehadwrote:Wacht maar tot jij een vriendje krijgt
Toffe tent ook hèwrote:Toch blijft dit tot nu toe mijn beste feestje wat ik in mijn nog prille carrière als partyfellower heb gehad! De mensen om me heen, de sfeer, de muziekalles klopte gewoonweg!
![]()
wrote:wrote:Heb ik jou dan ook gezien SoundtunerZ? Ik weet wel dat ik een paar nieuwe mensen ontmoet heb maar ik weet niet meer precies wie dat nou allemaal waren.
Ik stond ook de hele tijd daar namelijk
Die iemand was ikJa nu je t zegt, zou goed kunnen. Iemand zei nog wel tegen me dat is pommer, maar weet niet meer of we nou ook een gesprek hebben gehad
Daar heb ik nog een bebloed been aan overgehoudenwrote:Ik vind dat blok in 't midden zo hinderlijk altijd.
Voeten kapot, bebloed been, dronken, mooie avond voor je geweest danwrote:Daar heb ik nog een bebloed been aan overgehoudenwrote:Ik vind dat blok in 't midden zo hinderlijk altijd.
Ik heb jou gewoon helemaal niet gezien, normaal zie ik je wel 10x langs stuiteren.. heel apartwrote:Whaha. Ik zag dat filmpje van Daan van Pattern 2, sta ik daar opeens met mijn blije smoel op.
Geen idee meer vanAch ja, volgende week weer lekker nuchter. Dit was leuk voor een keertje, maar ik wist bijna geen 1 track meer die gedraaid werd.
Ik was deze keer ook niet echt aan het stuiteren volgens mij, dus dat is niet heel gekwrote:Ik heb jou gewoon helemaal niet gezien, normaal zie ik je wel 10x langs stuiteren.. heel apartwrote:Whaha. Ik zag dat filmpje van Daan van Pattern 2, sta ik daar opeens met mijn blije smoel op.
Geen idee meer vanAch ja, volgende week weer lekker nuchter. Dit was leuk voor een keertje, maar ik wist bijna geen 1 track meer die gedraaid werd.
03 gaat t eigenlijk om t stukkie wat ik volledig live heb gespeeld, de "no" van nobody messes with the kings als no no van 2 unlimited - no limitwrote:Wat is er veranderd aan de bovenstaande tracks?03 Two And A Half Kings (No No Edit)
04 Disturbia (Disturbing Kick Edit)
05 Pulling The Trigger (Thera 2012 Mix)
Had dat gemoeten danwrote:Geweldig feest, ik ben benieuwd welk feest dit nog gaat overtreffen.
lag het trouwens aan mij of is de xxlerator anthem de hele avond niet gedraaid?
Ik ook niet, maar kan me niet voorstellen dat hij helemaal niet gedraaid is eigenlijk.wrote: Had dat gemoeten danVind die niet echt in de stijl van de avond passen.
Vond je het zo vet?wrote:Geweldig feest, ik ben benieuwd welk feest dit nog gaat overtreffen.
lag het trouwens aan mij of is de xxlerator anthem de hele avond niet gedraaid?
Hahahaa die olijfwrote:LOOOOOOOOOOOL Daniël @ 1:24wrote: View on YouTube
Ik vind het gewoon een hele prestatie van je om überhaupt stil te kunnen staan op die plaat