Toen ie met dat ding zwaaide kwam er een kick. Was ook op Thrillogywrote:Wat was het verhaal achter die wii shit van Frequencerz dan?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
@ Henk-Jan, die post van mij was voor F--alko92 
Antwoord op jouw vraag:
Met die Wii remote kon hij Kicks & Screeshes toevoegen
. Iets met de A en B knop als ik me niet vergist heb.
Antwoord op jouw vraag:
Met die Wii remote kon hij Kicks & Screeshes toevoegen
Ah, best vette shit dus
In ieder geval origineel.
In ieder geval origineel.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Ik vond dat best tegenvallen eerlijk gezegd, had er iets meer van verwacht iig
En voor een kick moest ie dan de wiimote naar beneden 'slaan'wrote:Iets met de A en B knop als ik me niet vergist heb.
Al met al een lekker feest weer in de Matrixx. Het tempo zat er flink in op een gegeven moment. B-Front en Adaro deden het erg lekker voor me, AVIO was ook een prima binnenkomer, maar Thera Thera Thera...
O MIJN GOD
Ik was echt heel benieuwd naar wat tie ging doen, maar dit sloeg HE LE MAAL nergens op. Het klopte gewoon zo erg. De sfeer, de omschakeling naar die kicks, de mensen op dat moment om ons heen... Met pepepe, Henk-Jan, David, Prospect en nog een zooitje HT-ers de grond finaal aan gort getrapt!
Pulling the trigger remix was heerlijk, maar niet zo lekker als t origineel. Die track met It's a fine day vocals opent fantastisch. Happy face ging weer eens nergens over, zelfs kunnen genieten van Tresspassers...
Deze set wordt genoteerd in het boekje 'Set van het jaar', we gaan wachten op wat er komen gaat...
EDIT: O ja hahaha, Pommer is het nog goed gekomen met je oor?
O MIJN GOD
Ik was echt heel benieuwd naar wat tie ging doen, maar dit sloeg HE LE MAAL nergens op. Het klopte gewoon zo erg. De sfeer, de omschakeling naar die kicks, de mensen op dat moment om ons heen... Met pepepe, Henk-Jan, David, Prospect en nog een zooitje HT-ers de grond finaal aan gort getrapt!
Pulling the trigger remix was heerlijk, maar niet zo lekker als t origineel. Die track met It's a fine day vocals opent fantastisch. Happy face ging weer eens nergens over, zelfs kunnen genieten van Tresspassers...
Deze set wordt genoteerd in het boekje 'Set van het jaar', we gaan wachten op wat er komen gaat...
EDIT: O ja hahaha, Pommer is het nog goed gekomen met je oor?
Last edited by mr_vertigo on , edited 1 time in total.
G
je zag er hier toch een stuk beter uit als op Luodness Cyril, hahawrote:Haha ja geniaal
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Hahaha, aan 't eind begonnen er wel weer Loudness taferelen op te spelen maar gelukkig niet zo extreem 
Jongens jongens jongens, wat een feest, met als hoogtepunt toch wel Thera Live! Heb mn gele t-shirt maar gewoon weggegooid, die heb ik per ongeluk kapot getrokken omdattie zo nat was
Heb me ook goed vermaakt met een paar HT'ers geloof ik, en met Geck-O
Heb me ook goed vermaakt met een paar HT'ers geloof ik, en met Geck-O
Haha jah ik was dus naar de EHBO gegaan, en terwijl er allemaal van die firguren zaten die helemaal van de kaart waren zat ik daar een beetje met m'n oordopjesprobleem hahaha. Een paar vroegen zich nog af of ik soms oververhit was omdat ik zo'n rooie harses hadwrote: EDIT: O ja hahaha, Pommer is het nog goed gekomen met je oor?
Bedankt nog
Mooi altijd om de kleine mannetjes vol gas te zien geven, en daarnaast opperbeest Daveytl te zien gaan. 
Godverdomme half Thera en heel Degos & Re-Done gemist. 
Zonde, het beste van de avond dat je hebt gemist. Maar gezien de omstandigheden geheel begrijpelijk. Zaterdag iig herkansing maatwrote:Godverdomme half Thera en heel Degos & Re-Done gemist.
Dan had je me boos en verdrietig gezienwrote:En als ik geen geluk had gehad?wrote: Dat klopt.
1 van mn laatste vrolijke momenten inderdaad, heb je geluk gehad
En ja hoor, de spierpijn is gearriveerd.
Had moeite met uit bed stappenwrote:En ja hoor, de spierpijn is gearriveerd.
En ik mag morgenvroeg naar de dokter 
Voel me hoog bejaard
toch wel een teken dat je het immens naar je zin hebt gehad 
Haha ik ook, kan nu ook amper mn armen bewegenwrote:Had moeite met uit bed stappenwrote:En ja hoor, de spierpijn is gearriveerd.gelukkig vandaag vrij, haha.
@Timothy
Nee haha, gewoon lekker lichtjes aangeschoten zeg maar, voelde me precies goed
Why? :owrote:En ik mag morgenvroeg naar de dokter
Pussies! Ik ben topfit, nergens last van, mentaal niet en fysiek ook niet. Feel like a boss! 
Muscle ache Monday in the hauz
Hierbij mn tracklist van Thera LIVE
01 It's A Fine Day (feat. Yuna-X)
02 All Get Down (Again)
03 Two And A Half Kings (No No Edit)
04 Disturbia (Disturbing Kick Edit)
05 Pulling The Trigger (Thera 2012 Mix)
06 Doggystyle (Martin Gaus Edit)
07 Live Hard Now
08 Do The Happy Face
09 Therafied
10 No More Misunderstanding (2012 Mix)
11 Trespassing
02 All Get Down (Again)
07 Live Hard Now
08 Do The Happy Face
09 Therafied
11 Trespassing
Heb ik verdomme No More Misunderstanding gemist, NOOOOOO! 
Was echt rete vetwrote:Muscle ache Monday in the hauz![]()
02 All Get Down (Again)
07 Live Hard Now
08 Do The Happy Face
09 Therafied
11 Trespassing