Kloptwrote:Waar was jij toen eigenlijk, was je al weg? Je hebt geen doei gezegdwrote:Zoek je ruzie?wrote:Jup, 10x vetter dan Pattern 2
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Zag je inderdaad halverwege Thera opeens vertrekkenwrote:Waar was jij toen eigenlijk, was je al weg? Je hebt geen doei gezegdwrote:Zoek je ruzie?wrote:Jup, 10x vetter dan Pattern 2
Vind Outside The Box echt zoveel vetter om te horen dan Pattern 2 he 
Pattern 2 word je ook wel mee doodgegooid.
A
Kan me niet vaak genoeg gedraaid worden. Over 2 weken in hét Gelredomewrote:Vind Outside The Box echt zoveel vetter om te horen dan Pattern 2 he
Misschien juist daarom. Als je OTB elk feest zou horen en Pattern 2 maar 1 x in de 6 maanden ofzo zou het mss andersom zijnwrote:Vind Outside The Box echt zoveel vetter om te horen dan Pattern 2 he
Jaaa nu weet ik het weer, jy stond aan t begin met de hele groep en later op het podium met Avio dacht ik!ik ben een kop groter en mandy was vrolijk
Mandy en ik hebben elkaar later nog even voorgesteld!
Het is me duidelijk!
Daniel wat een held _0_ Bij pattern 2 _0_ Lekker in ze handje klappen

Dat klopt.wrote:Jaaa nu weet ik het weer, jy stond aan t begin met de hele groep en later op het podium met Avio dacht ik!ik ben een kop groter en mandy was vrolijk
Het is me duidelijk!
1 van mn laatste vrolijke momenten inderdaad, heb je geluk gehad
What the fuck doe ik op het begin van het filmpje?wrote:View on YouTubewrote:Ik wacht nog altijd op Pattern 2 van DaanBen echt benieuwd morgen
Aha! Het mysterie van de opgezwollen rode hand van Daniël is bij deze opgelost!wrote:Daniel wat een held _0_ Bij pattern 2 _0_ Lekker in ze handje klappen![]()
![]()
![]()
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Super met gruwelijk genoten!! al was ik begin van avond mij dat papiertje van je jas kwijt! aja mocht de pret niet druk! hebt begon lekker met early setje! daarna beholder! waar ik vooral het eind va set egt dikk vond!
Daarna kwamen AVIO!! wat een helden set!! lekker beuken met vrienden uit belgie!! toen kwam! adaro vs b-front! was wel leuk maar niet meer dan dat.! Toen kwam Live: Frequencerz! dat was heerlijk vooral die nieuwe track! Toen Radical Redemption dat was vet tot ze die domme cd's gingen delen ppf ik daar vooraan bij de dj boot toen werd ik over lopen door zo 30 man! gierig volk!
Toen Thera Live !! die set heb half uur egt nonstop gebeukt de best set van de avond! en daarna Degos & Re-Done
dat was egt geweldig ! 
Daarna kwamen AVIO!! wat een helden set!! lekker beuken met vrienden uit belgie!! toen kwam! adaro vs b-front! was wel leuk maar niet meer dan dat.! Toen kwam Live: Frequencerz! dat was heerlijk vooral die nieuwe track! Toen Radical Redemption dat was vet tot ze die domme cd's gingen delen ppf ik daar vooraan bij de dj boot toen werd ik over lopen door zo 30 man! gierig volk!
Toen Thera Live !! die set heb half uur egt nonstop gebeukt de best set van de avond! en daarna Degos & Re-Done
En als ik geen geluk had gehad?wrote:Dat klopt.wrote:Jaaa nu weet ik het weer, jy stond aan t begin met de hele groep en later op het podium met Avio dacht ik!ik ben een kop groter en mandy was vrolijk
Het is me duidelijk!
1 van mn laatste vrolijke momenten inderdaad, heb je geluk gehad
Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Eerst red ik hem al doordat ik 2 paar oordopjes bij mij had (hij was ze vergeten). En vervolgens vond ik zijn paspoort op de grond. En volgens mij heeft die knul mijn oordoppen nog steeds
Eerst red ik hem al doordat ik 2 paar oordopjes bij mij had (hij was ze vergeten). En vervolgens vond ik zijn paspoort op de grond. En volgens mij heeft die knul mijn oordoppen nog steeds
Wat een kalf..wrote:Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Haha ja geniaal
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Was hij z'n ID ook weer vergeten?wrote:Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Zie trouwens dat ik echt weer iets episch gemist heb... godver.
Heb je je oogkapje nog terug gekregen?wrote:Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
kwam toch opeens zo'n knaap naar je toe als ik het me goed herinner?
Hij had zijn paspoort toch bij zichwrote:Was hij z'n ID ook weer vergeten?wrote:Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Zie trouwens dat ik echt weer iets episch gemist heb... godver.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Ik ben je eeuwig dankbaar!wrote:Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Oogkapje? Ik denk dat je iemand anders bedoelt, voor zover ik weet heb ik geen oogkapje op gehad.wrote:Heb je je oogkapje nog terug gekregen?wrote:Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Hahaha Cyril, blijft prachtig om jouw blije partyhoofd terug te zienwrote:Haha ja geniaal
Nee klopt je heb gelijk, dat was G1LL!wrote:Oogkapje? Ik denk dat je iemand anders bedoelt, voor zover ik weet heb ik geen oogkapje op gehad.wrote:Heb je je oogkapje nog terug gekregen?wrote:Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Wat was het verhaal achter die wii shit van Frequencerz dan?
Ik ben 'm wel kwijt, maar de laatste die 'm gekregen heeft was Tom van In-Phase 
Who was there
Nobody has said they're going yet.