Heerlijk filmpje, ik heb genotenwrote:Here it is.wrote:Rawbin! Upload ff die dikke video die we gemaak hebben danHeb trouwens een hoop filmpjes, waar ik niets meer van weet.
View on YouTube
Heb je btw die foto van de minimeeting al ge-upload?
Heerlijk filmpje, ik heb genotenwrote:Here it is.wrote:Rawbin! Upload ff die dikke video die we gemaak hebben danHeb trouwens een hoop filmpjes, waar ik niets meer van weet.
View on YouTube
Niet waar. Dat je het minder naar je zin had, kwam door een reden die ik je wel verteld heb, die jij ook weet, maar tot gisteren niet wou accepteren.wrote:Vond dit feestje eigenlijk een beetje tegenvallen maar dat kwam vooral omdat ik de halve avond misselijk was en doordat ik moe was van werken in de ochtend
Ik ook! Voor het oog danwrote:Nu maak je het spannend, of mogen wij dit niet wetenHet verbaast me elke keer weer dat ik nuchter zo uit m'n plaat kan gaan
Hehe, ja dat was de reden dat ik misselijk was ja.wrote:Niet waar. Dat je het minder naar je zin had, kwam door een reden die ik je wel verteld heb, die jij ook weet, maar tot gisteren niet wou accepteren.wrote:Vond dit feestje eigenlijk een beetje tegenvallen maar dat kwam vooral omdat ik de halve avond misselijk was en doordat ik moe was van werken in de ochtend
Haha ja maar ik was echt helemaal nuchterwrote:Ik ook! Voor het oog danwrote:Nu maak je het spannend, of mogen wij dit niet wetenHet verbaast me elke keer weer dat ik nuchter zo uit m'n plaat kan gaan
Duur geintje. Kun je beter 2 broodjes bal halen, schijn je ook misselijk van te worden, maar is stukken goedkoper dan die troep.wrote:Hehe, ja dat was de reden dat ik misselijk was ja.wrote:Niet waar. Dat je het minder naar je zin had, kwam door een reden die ik je wel verteld heb, die jij ook weet, maar tot gisteren niet wou accepteren.wrote:Vond dit feestje eigenlijk een beetje tegenvallen maar dat kwam vooral omdat ik de halve avond misselijk was en doordat ik moe was van werken in de ochtend
Vind ik niet leuk. Waar zijn die tijden gebleven dat we saampjes keihard gingen?wrote:Haha ja maar ik was echt helemaal nuchterwrote:Ik ook! Voor het oog danwrote:Nu maak je het spannend, of mogen wij dit niet wetenHet verbaast me elke keer weer dat ik nuchter zo uit m'n plaat kan gaan
wrote: Duur geintje. Kun je beter 2 broodjes bal halen, schijn je ook misselijk van te worden, maar is stukken goedkoper dan die troep.![]()
View on YouTubewrote:Ik wacht nog altijd op Pattern 2 van DaanBen echt benieuwd morgen

jawrote:Dat ben jij dus, hmm vrij kleine fotoOf is dat een rip uit het filmpje?
Zoek je ruzie?wrote:Jup, 10x vetter dan Pattern 2
Waar was jij toen eigenlijk, was je al weg? Je hebt geen doei gezegdwrote:Zoek je ruzie?wrote:Jup, 10x vetter dan Pattern 2
Zover wou ik ook weer niet gaanwrote:Jup, 10x vetter dan Pattern 2